2cdc578d1d7c752b3792a603da2d1f0c (1)

Η μέχρι στιγμής απόρροια του dieselgate είναι η μείωση από τη Volkswagen κατά €1 δισ. των επενδύσεων της, η μείωση των εκδόσεων των μοντέλων της για την εξοικονόμηση €1,9 δις., η καθυστέρηση της παρουσίασης του νέου Phaeton, η έρευνα για φοροδιαφυγή και ότι το σκάνδαλο δεν θα επηρεάσει την αγωνιστική δραστηριότητα του Group.

Τα ερωτηματικά της ειδησεογραφίας είναι το κλείσιμο του εργοστασίου που κατασκευάζει το Phaeton, ο τερματισμός της χρηματοδότησης ποδοσφαιρικών σωματείων, η συρρίκνωση της Seat και η πώληση των Audi και Ducati αν χρειαστούν επιπλέον μετρητά.

Σήμερα μαθαίνουμε, σύμφωνα με το Reuters το οποίο επικαλείται πηγές μέσα από τον γερμανικό κολοσσό, ότι όντως κάποια περιουσιακά στοιχεία του Ομίλου μπορεί να πωληθούν, αν υπάρξουν προβλήματα στην αποπληρωμή του δανείου-γέφυρας ύψους 20 δισ. ευρώ.

Το ποσό αυτό θα πρέπει να αποπληρωθεί εξ ολοκλήρου μέσα σε ένα έτος και η VW έχει ήδη σκέφτεται το “worst-case scenario”. Έτσι, αν η εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει τα χρήματα, το πρώτο περιουσιακό στοιχείο που πιθανότατα θα πωληθεί είναι η ΜΑΝ. Αν αυτό δεν είναι αρκετό και σύμφωνα με την παραπάνω πηγή, η VW θα μπορούσε να εξετάσει την πώληση των Bentley, Lamborghini ή Ducati. Ωστόσο, το ίδιο πρόσωπο άφησε να εννοηθεί ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί πραγματικά.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.