573452

Η Porsche κάνει τις τελευταίες δοκιμές της νέας Panamera, λίγο προτού την παρουσιάσει στο περιθώριο της έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2016, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από το 20 εξάμηνο του 2016. Στα νέα spy video που κυκλοφόρησαν, βλέπουμε πως η Porsche έχει εξοπλίσει την Panamera με λιγότερα φυσικά κουμπιά στο εσωτερικό, μιας και πολλά από αυτά έχουν αντικατασταθεί από κουμπιά αφής. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής, στην οποία προβάλλονται όλα τα δεδομένα του αυτοκινήτου, ακόμη και τα στοιχεία και ο τρόπος λειτουργίας (E-Auto, E-Power, E-Hold, E-Charge) του υβριδικού συστήματος στην Panamera Hybrid. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει επίσης ο νέος επιλογέας ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου, οι διπλές ποτηροθήκες και το νέο τριάκτινο τιμόνι.

Η νέα Panamera θα διαθέτει εξελικτικό σχεδιασμό με λιγότερο κεκλιμένη γραμμή οροφής, ώστε να γίνει πιο πρακτική. Θα αντλεί στοιχεία από το Panamera Sport Turismo concept, με τη νέα Panamera να κατασκευάζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα MSB του VW Group, την ίδια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει και η Bentley ώστε να κατασκευάσει την επόμενη, τρίτη γενιά, της Continental.

Η νέα πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει αυτοκίνητα με τον κινητήρα τοποθετημένο στον μπροστά άξονα και τη κίνηση στον πίσω, με το σύστημα μετάδοσης να βρίσκεται κοντά στο μπροστά διαχωριστικό διάφραγμα, έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη ισορροπία και καλύτερος χειρισμός μέσα στις γρήγορες καμπές. Η MSB πλατφόρμα είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο, κάνοντας τη νέα Panamera ελαφρύτερη κατά 90 κιλά από τη τωρινή γενιά, με το βάρος της να κυμαίνεται μεταξύ 1.800-1.900 κιλών. Τα τέσσερα καθίσματα της θα είναι τοποθετημένα χαμηλά, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να έχει χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο θα βελτιώσει τη οδική συμπεριφορά, με το μειωμένο βάρος να συμβάλει επίσης και στο να μειωθεί η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2.

Θα προσφέρεται είτε ως πισωκίνητη είτε ως τετρακίνητη και θα εξοπλιστεί με αρκετά ηλεκτρονικά συστήματα του VW Group και μηχανικά θα φορά μια γκάμα V6 και V8 κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά όχι ηλεκτρική. Η νέα Panamera σύμφωνα με τις φήμες θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Ο βασικός λόγος είναι ότι μέχρι σήμερα, λίγοι είναι αυτοί οι ιδιοκτήτες της Panamera που επιλέγουν την 4-πορτη Porsche με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Επίσης η νέα γενιά της Panamera θα διαθέτει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης το οποίο θα βελτιώνει τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου. H παραγωγή της θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Λειψίας λίγο πριν λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2017, με την Porsche να προσφέρει την Panamera και σε Shooting Brake και cabrio με μαλακή και σκληρή (hardtop) οροφή.