A flag with the Takata logo flies alongside an American flag outside the Takata Corporation in Auburn Hills

Ας κλείσει επιτέλους κάποιος την Takata . Κάθε ημέρα, όλο και περισσότερα άπλυτα της βλέπουν το φως της δημοσιότητας, με τους The New York Times να αναφέρουν με δημοσίευμά τους πως μετά από έναν χρόνο που οι προβληματικοί αερόσακοι της Takata, οδήγησαν στην ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκινήτων, οι υπάλληλοι της Ιαπωνικής εταιρίας, παρουσίασαν παραποιημένα δεδομένα δοκιμών για έναν νέο σχεδιασμό ενός μηχανισμού που ήθελε να πουλήσει στην Honda, τον μεγαλύτερο πελάτη της.

Αυτό αναφέρεται στα εσωτερικά έγγραφα που παραδόθηκαν σε μια επιτροπή της Γερουσίας των Η.Π.Α που ερευνά την υπόθεση. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η Takata συνέχισε το σχέδιο εξαπάτησης ακόμη και μετά την δημοσίευση του θέματος των ελαττωματικών αερόσακων της, που μέχρι σήμερα έχει οδηγήσει στην ανάκληση 50+ εκατ. αυτοκίνητων, ενώ εξετάζεται η ανάκληση 100+ εκατ. επιπλέον αυτοκινήτων.

Οι μηχανικοί της Takata στη Βόρειο Αμερική δήλωσε πως ο νέος σχεδιασμός ήταν πειραματικός και δεν πέρασε ποτέ στη παραγωγή. Ερωτώμενοι γιατί παραποίησαν δεδομένα, είπαν πως δέχτηκαν πιέσεις από τους ομολόγους τους στην Ιαπωνία για να προχωρήσουν σε αυτό, παρότι οι ίδιοι θεωρούσαν πως υπάρχει μια “υψηλή πιθανότητα αποτυχίας” του νέου σχεδιασμού.