faraday-future-ffzero1


Η Faraday Future στις αρχές του χρόνου παρουσίασε το πρώτο της πρωτότυπο, με την εταιρία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Jia Yueting να πλασάρει τον εαυτό της ως τον αντίπαλο της Tesla, αλλά ένα πρώην στέλεχος της εταιρίας, μιλώντας στον The Guardian, υποστήριξε πως στη πραγματικότητα η Faraday Future για την ώρα το μόνο που κάνει είναι να ξοδεύει χρήματα, μη έχοντας ένα λειτουργικό αυτοκίνητο.

Ο Porter Harris, ο επικεφαλής και κάτοχος του διπλώματος ευρεσιτεχνίας για τα συστήματα μπαταρίας που θα χρησιμοποιούσε η Faraday Future, παραιτήθηκε από την εταιρία, παίρνοντας και την δουλειά μαζί του. Όπως αποκαλύπτει το πρώην στέλεχος της εταιρίας, οι άνθρωποι της πίστευαν πως στην CES τον Ιανουάριο του 2016 θα παρουσίαζαν ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, αλλά το καλοκαίρι του 2015 κατάλαβαν πως η τεχνολογία τους δεν θα ήταν έτοιμη. Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα αγωνιστικό λειτουργικό ηλεκτρικό πρωτότυπο, αλλά επειδή δεν προλάβαιναν, παρουσίασαν τελικά το στατικό πρωτότυπο FFZERO1 , ένα πρωτότυπο που κόστισε στην Faraday Future 2 εκατ. δολάρια.

Η μητρική εταιρία της Faraday Future, η LeTV, η κινεζική εταιρία πολυμέσων του Jia Yueting, έχει αναστείλει την διαπραγμάτευση της μετοχής της στο χρηματιστήριο της Σαγκάης μέχρι τον επόμενο μήνα, λόγω της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας στη Κίνα. Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχίες στην πολιτεία της Νεβάδα σχετικά με τα δισεκατομμύρια δολάρια που υποσχέθηκε η Future Faraday για την κατασκευή των εγκαταστάσεων της στο Las Vegas.

Το πρώην στέλεχος της εταιρίας δήλωσε πως υπάρχει κόντρα ανάμεσα στην διοίκηση της κινέζικης εταιρίας και της διεθνής ομάδας. Οι Κινέζοι ήθελαν να ονομάσουν την εταιρία Leshi, ή Fara Faro, αλλά οι Αμερικάνοι βρήκαν και τα δύο ονόματα “χαζά”. Έτσι επιλέχθηκε τελικά το όνομα Faraday Future. Το στέλεχος είπε πως μέχρι την ημέρα που παραιτήθηκε δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα χρηματοδότησης της εταιρίας, η οποία πλήρωνε στην ώρα της τους υπαλλήλους της.

Το σίγουρο είναι πως η τρέχουσα κατάσταση της Faraday Future είναι πολύ μακριά από αυτή που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της CES τον περασμένο Ιανουάριο. Η εταιρία αναζητά νέο μηχανικό για την πλατφόρμα και την μπαταρία της, πρέπει να βρει εταίρο για την αυτόνομη τεχνολογία της, ενώ τέλος πρέπει να αποδείξει στη πολιτεία της Νεβάδα, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο πως μπορεί να κάνει πραγματικότητα αυτά που έχει υποσχεθεί.