Ford-Fiesta-ST200-001


Αυτή είναι λοιπόν το πιο δυνατό Fiesta που βγήκε ποτέ στην παραγωγή, καθώς στο περίπτερο της Ford είδαμε από κοντά το νέο Fiesta ST200, το οποίο έχει σκοπό να ανταγωνιστεί την ειδική έκδοση Clio RS 220 Trophy EDC, της Renault.

Το Fiesta ST200 φοράει τον ίδιο 1.600άρη EcoBoost κινητήρα, αλλά χάρη στο νέο πρόγραμμα στην ECU, αποδίδει 10% μεγαλύτερη ισχύ και 20% μεγαλύτερη ροπή. Αυτό μεταφράζεται σε 200 άλογα και 290 Nm ροπής, ενώ για 20 δευτ., και σε διαδικασία overboost, η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 15 άλογα και 30 Nm ροπή. Έτσι, χάρη στη κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Η ειδική έκδοση του Fiesta δεν διαφοροποιείται αισθητικά, παρά μόνο διατίθεται με ένα νέο αποκλειστικό χρώμα, το Storm Grey, με τις ίδιου σχεδιασμού ζάντες να είναι βαμμένες μαύρες. Επίσης, υπάρχουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ στο εσωτερικό τα ημιδερμάτινα bucket καθίσματα της Recaro έχουν γκρι και κόκκινες ραφές.

Ford-Fiesta-ST200-004

Άλλες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν αναβαθμισμένο έλεγχο Torque Vectoring και τριών σταδίων σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας. Το μπροστινό ακραξόνιο έχει επίσης τροποποιηθεί, όπως και ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας που έχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία. Το setup των εμπρός και πίσω αμορτισέρ είναι επίσης νέο, με το κέντρο βάρους να έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλιοστά. Η αναλογία του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης είναι κοντύτερη, κάνοντας το πιο γρήγορο, ενώ τα φρένα του πίσω άξονα είναι πιο δυνατά.

Τέλος, στο περίπτερο της Ford υπάρχει σε πρωτότυπη μορφή το εντυπωσιακό GT, καθώς και το αγωνιστικό “αδερφάκι” το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να συμμετέχει σε αγώνες ανά τον κόσμο.