Kia-Niro-6

Η Kia παρουσίασε το το Niro την δεύτερη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, και έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση του Σικάγο, όμως μόλις δύο εβδομάδες αργότερα το έφερε και στην Γενεύη, για να το δουν από κοντά και οι Ευρωπαίοι, με το λανσάρισμα του να υπολογίζεται στις αρχές του φθινοπώρου.

Το νέο της compact crossover αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Niro Concept που παρουσίασε η κορεάτικη εταιρία στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013, με το σχεδιασμό του να αφήνει στην άκρη τα φουτουριστικά στοιχεία του πρωτότυπου και να προσθέτει επιπλέον 2 πόρτες, κάνοντας το πιο πρακτικό.

Kia-Niro-8

Η Kia ονομάζει το μοντέλο HUV (Hybrid Utility Vehicle), με το compact crossover να είναι αποτέλεσμα του σχεδιαστικού κέντρου της Κia στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και του αντίστοιχου στη Namyang της Νότιας Κορέας. Το αυτοκίνητο διαθέτει το ίδιο υβριδικό σύστημα με το υβριδικό αυτοκίνητο της Hyundai, το Ioniq, που αποτελείται από έναν 1.600αρη τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 147 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 48 ίππων (35kW) με μπαταρία 1,56 kWh τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 146 άλογα και 264 Nm, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, περνώντας τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι κάτω από τα 90 γρ/χλμ.

Kia-Niro-11

Η Kia έχει δήλωσε ότι το Niro προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου, συναρπαστικής εμπειρία οδήγησης, χρησιμότητα, και το πιο σημαντικό, ένα εντυπωσιακό σχεδιασμό που δεν φωνάζει ότι είναι υβριδικό. Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, ενώ αργότερα θα υπάρξει και έκδοση plug-in υβριδική έκδοση, με τον αεροδυναμικό του συντελεστή να είναι μόλις 0,29, όταν ο αντίστοιχος του Ioniq είναι 0,24 και του Soul EV 0,35.