Renault-Clio-Iconic-1

Η πέμπτη γενιά του Renault Clio αναμένεται προς τα τέλη της δεκαετίας, και ήδη γίνονται γνωστές κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Ο Bruno Ancelin, εκτελεστικός αντιπρόεδρος προϊοντικού σχεδιασμού σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε χαρακτηριστικά:

Θέλουμε να προσθέσουμε ηλεκτρισμό που είναι προσιτός. Αυτό σημαίνει ότι δίνουμε στον πελάτη αρκετά ώστε να πάρει πίσω χαμηλές εκπομπές CO2.

Το υβριδικό σύστημα είναι πολύ πιθανό ότι θα προέρχεται από το νέο Scenic, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, και το οποίο διαθέτει το σύστημα Hybrid Assist στον πετρελαιοκινητήρα dCi 110. Όταν ο Ancelin ρωτήθηκε για το αν το σύστημα αυτό θα μπορούσε να μπει και στο νέο Clio, απάντησε:

Ναι, θα εξετάσουμε αυτή την τεχνολογία και για άλλα αυτοκίνητα. Δεν είναι το μόνο κίνητρο μας να μειώσουμε τη κατανάλωση καυσίμου, αλλά δεν θα είναι plug-in υβριδικό όχημα [PHEV]. Δεν υπάρχει ανάγκη για plug-in τεχνολογία σε μικρά αυτοκίνητα, καθώς η τιμή τους θα πάει πολύ ψηλά. Η μείωση του βάρους είναι πάντα φθηνότερη σε σύγκριση με ένα PHEV, καθώς η τιμή των μπαταριών είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο. Αλλά πιθανότατα θα χρειαστούμε αυτά [τα PHEV] σε μεγαλύτερες κατηγορίες, ανάλογα με την μελλοντική νομοθεσία για τους diesel κινητήρες.

Το νέο Clio ίσως επηρεαστεί με τις αεροδυναμικές λύσεις που έδειξε η εταιρία στο EOLAB concept, αλλά περιμένουμε τη facelift έκδοση του στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.