First_Drive_Suzuki_Vitara23

Πριν μια εβδομάδα η Volkswagen, η Opel, η Audi, η Mercedes-Benz και η Porsche ανακοίνωσαν πως ανακαλούν 630.000 αυτοκίνητά τους με κινητήρες πετρελαίου για να τοποθετήσουν σε αυτά νέο λογισμικό διαχείρισης των εκπομπών ρύπων, καθώς στόχος της γερμανικής κυβέρνησης ήταν να λύσει το πρόβλημα του νομικού κενού που επιτρέπει στους κατασκευαστές να παρεμβαίνουν στα συστήματα μέτρησης εκπομπής ρύπων – σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR)- και να εξασφαλιστούν χαμηλότερα επίπεδα ρύπανσης.

Suzuki Vitara 1.6 DDiS ALLGRIP Test Drive

Την Τετάρτη που μας πέρασε η Suzuki ανακοίνωσε ότι θα ανακαλέσει εθελοντικά ορισμένα μοντέλα της, που εφοδιάζονται με τον 1.600άρη DDiS πετρελαιοκινητήρα, χωρίς να αναφέρει τον ακριβή αριθμό των Vitara τελευταίας γενιάς, και του SX4 S-Cross.

Αυτή η κίνηση γίνεται ώστε να διαπιστώσει η ιαπωνική εταιρία αν οι φήμες ότι και η Fiat χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων των κινητήρων της είναι αληθείς, καθώς η Suzuki προμηθεύεται τον συγκεκριμένο κινητήρα από την ιταλικό κολοσσό, ο οποίος αποτελεί τον 1.6-λίτων MultiJet II, που παρουσιάστηκε το 2006.

Suzuki SX4 2013 (16)

Πιστεύεται, δε, ότι η Fiat θα πληρώσει τη Suzuki για την ταλαιπωρία της εθελοντικής ανάκλησης, καθώς στο κινητήριο σύνολο της οποίας μετρήθηκαν “ασυνήθιστα” επίπεδα εκπομπών ρύπων για μία διαδρομή που δεν διήρκεσε περισσότερο από 22 λεπτά (οι τυποποιημένοι έλεγχοι εκπομπών στη Γερμανία και στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαρκούν περίπου 20 λεπτά).