4_bild

Η Νότια Κορέα, μετά το σκάνδαλο της VW, δείχνει να ανάγεται σε μια ιδιαίτερη περίπτωση για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ιδιαίτερα για αυτούς που εισάγουν κινητήρες diesel στη χώρα. Και αυτό γιατί οι αρχές της Νότιας Κορέας θέλουν να επεκτείνουν την έρευνα για χειραγώγηση εκπομπών καθώς και για τα τεστ θορύβου σε αρκετούς μη Κορεάτες κατασκευαστές, 23 στο σύνολό τους, μην πιστεύοντας πως η Volkswagen ήταν η μόνη που επέλεξε να εξαπατήσει στα τεστ.

Τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνολικά 110 μοντέλα που εισάγονται στη χώρα αναμένεται να ανακοινωθούν σε 3 μήνες περίπου, με τα ακριβή στοιχεία των κατασκευαστών να μη γίνονται γνωστά. Στη χώρα εισάγουν πάντως αυτοκίνητα όλοι οι μεγάλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, ανάμεσα τους η BMW, Mercedes-Benz και η VW.

Περίπου το 15% των καινούριων αυτοκινήτων στη Νότια Κορέα είναι εισαγόμενα. Η κυβέρνηση της χώρας έχει επιλέξει να κρατήσει σκληρή στάση κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου της VW, όπου εκτός από το πρόστιμο των 16 εκατομμυρίων δολαρίων που της επέβαλε, έχει απαγορεύσει την πώληση 80 μοντέλων της εταιρείας.

Οι αρχές της χώρας έχουν ανακοινώσει πως ενδέχεται να επιβάλλουν πρόστιμο 280.000 δολαρίων και στη Nissan για χειραγώγηση εκπομπών ρύπων στο Qashqai που παράγεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.