711990

Το Motor Trend είναι για 6η χρονιά παρέμεινε πιστό στο ραντεβού του με την καλύτερη κόντρα στον κόσμο. 10 είναι τα αυτοκίνητα από διαφορετικές κατηγορίες που στέκονται το ένα δίπλα στο άλλο και ο στόχος είναι ένας και μοναδικός: ο καλύτερος δυνατός χρόνος στο 1/4 του μιλίου ή αν θέλεις στο 400άρι.

Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν φέτος είναι τα εξής: Acura NSX, Aston Martin V12 Vantage S, Audi R8 V10 Plus, BMW M4 GTS, Chevrolet Camaro SS 1LE, Dodge Viper ACR, Ford Mustang Shelby GT350R, Jaguar F-Type SVR, McLaren 570S, Mercedes-AMG GT S, Nissan GT-R, Porsche 911 Carrera S και Dodge Charger SRT Hellcat. Οι διαφορές στη δύναμη είναι σημαντικές σε κάποιες περιπτώσεις, συνεπώς είναι λογικό να μη στοχεύουν όλοι οι διεκδικητές στην πρώτη θέση.

Είναι πραγματικά απαγορευτικό να γράψω τον νικητή της κόντρας, αλλά το μόνο που θα μαρτυρήσω είναι πως κάποιος κατάφερε να περάσει μπροστά μετά από τα πρώτα μέτρα. Έπειτα από τον τίτλο του «Best Driver’s Car» για το 2016, πάμε να δούμε και την καλύτερη κόντρα!

  • Dimitris

    Λοιπόν, για όσους βαριούνται να το δούν όλο, πρώτο βγήκε το Fiat Punto Sporting και μετά κάτι καρούλια.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα ελιωσα για σου steve b

    • Steve A

      αχαχαχα υπάρχει ανταγωνισμός στο blog βλέπω :p :p :p steve b λέει αχαχα :p

    • Κ67

      Σε πιστεύω. Δεύτερο ένα yugo turbo του 89.

  • GT-R
  • LiLBLaZeR

    Αναμενόμενο να κερδίσει το r8… Αλλά απίστευτα κοντά η mclaren για πισωκινητο. Από την άλλη, περίμενα το nsx πιο κοντά στα 2 πρώτα.
    Απίστευτο το 11,5 της carrera s για 420 άλογα και πισωκινηση.
    Το hellcat στο πουθενά με 707 άλογα, αφού το βάρος του το σκοτώνει.

  • R8 τον λενε τον μπαμπα σας !!!!! χααχαχχα
    επιτελους αρχιζει και παιρνει τα πανω του !!!!!

    υ.γ εκλαψα λιγο με το hellcat…που του λεει οτι εβαλε καινουρια λαστιχα…..ας τα κρατησει 2 βδομαδες..και ο αλλος του λεει..2 λεπτα…και βγηκε με burn out !!!!

    • Mika

      Αντε να βγει και το μικρο τουρμπιδι!!!!!
      :p :p
      Παντως, για να ειμαι ειλικρινης, τα λεφτα μου πριν δω οτιδηποτε ηταν στη Mclaren!

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    Το καλυτερη ασχολιαστο :)

    • ε ναι…εχουμε δει και καλυτερα βιντεακια με την GTS !!! :-P

    • manowar

      Η gts ειναι για στροφες το γρηγορτερο της bmw στο drag ειναι η M6 με τα 600 :-)

    • το ξερω..οπως το ιδιο ισχυει και για το viper….αλλα η κοντρα ειναι κοντρα !!!! :-P

    • manowar

      Το ξερω η κοντρα ειναι κοντρα και δεν περνει αναβολες..οι δικαιολογιες αλλωστε μετα απο μια κοντρα ειναι πστικες….τεσπα εγω παρατηρω ρε φιλε με το τροπο περναει την δυναμη στον δρομο το r8 και στην πιστα τα γ!@#$/σε ολα και στην ευθεια..απιστευτο αν και bmwακιας ενα αππ τα πιο ολοκληρωμενα και ομορφα σπορ αυτοκινητα σημερα ειναι το r8..πιστολι..και τελος υ.γ (μην συγκρινεις viper ναι μεν ειναι για στροφες αλλα κρυβει και 2νταλικες μηχανη μεσα στην στεγη υποστεγου που εχει για (καπο).

  • Giannis

    Περιμενα σε πολυ καλυτερη θεση το Viper ACR.Το hellcat ok εχει 707 αλογα αλλα δεν ξαφνιαστηκα απ την θεση του.Το NSX ειναι ελαχιστα πισω απ το GTR.Για μοντελο του 2015 και με αυτα τα specs θα επρεπε να ειναι μπροστα.Η mclaren παρα πολυ δυνατη και παροτι πισωκινητη χτυπησε στα ισια 4κινητους συνδυασμους με περισσοτερα αλογα.Τελος το R8 πιστολι.Δεν περιμενα να βγει πρωτο.
    Τωρα τα υπολοιπα αναμενομενα ,με τα Αμερικανικα να χανουν .

    • βασικα δεν ξερω αν ειμαι υπερβολικος…αλλα ψιλοαπογοητευση το NSX!

    • Giannis

      Προς τα εκεί τεινω και εγώ…Θα ήθελα βέβαια να το δω και σε σύγκριση με τα ιδια αυτοκίνητα και στην πίστα ή κάπου αλλού…Εάν και εκεί δεν, τότε είναι απογοήτευση …
      Ωστόσο για μένα ο κυριότερος αντίπαλος είναι το Gtr.Εαν μετά από δέκα χρόνια και με παραπάνω κόστος και με παραπάνω τεχνολογία (ηλεκτροκινητήρες) δεν καταφέρνει να είναι μπροστά απ το Gtr στα πάντα τότε κάτι πάει στραβά…

    • Βασιλης

      η εκει στην nissan κανουν τοσο καλη δουλεια που μπορουν να κρατησουν ενα αυτοκινητο για 10 χρονια(σχεδον) στα top supercars…..Αναμενω το καινουργιο GTR που για εμενα θα ριξει πολλες σφαλιαρες….

    • Giannis

      To οτι η Nissan εκανε ΑΨΟΓΗ δουλεια ειναι δεδομενο.Ας κραζουν οι haters οσο θελουν.Οσοι δεν εχουν παρωπιδες δεν μπορουν να μην παραδεχτουν αυτο το αμαξι.Eιναι ενα αμαξι ωραιο σε εμφανιση ,στην μιση τιμη που τα βαζει με γιγαντες ακομα και μετα απο μια δεκαετια.
      Και να προσθεσω οτι ολα αυτα με τετρακινηση που ξεμπαζωνει και κανει μαγκα τον οδηγο.Ναι το επομενο λογικα θα ριξει πολλες σφαλιαρες.

    • enigma

      https://youtu.be/R4f4q52J9qY

      Στο 29′ περίπου βλέπεις μαζεμενους όλους τους χρόνους αλλιώς θα πρέπει να πας ανά αμάξι να δεις τι έγινε…

    • Giannis

      Ευχαριστω για το βιντεο.Δεν το ειχα δει τοτε που το ειχανε βγαλει και στο autoblog.
      Τωρα στους χρονους :Οι Βρετανοι δεν το χουν.Οι Αμερικανοι ειναι καλυτεροι στις στροφες παρα στην ευθεια (τραγικη ειρωνια).Το acr αναμενομενα 1ο.Πολυ δυνατο το R8 και κατ ουσια 1ο.
      Το Nsx δεν το λεω και απογοητευση με βαση το χρονο του αλλα ειναι ωριακα μπροστα απ την porshe ενω απεχει αρκετα απ τα R8 ,570S και GTS AMG.

    • manowar

      Βαρυ αφου..βεβαια περιεργο διοτι τα βαρια ξερουμε τι βολιδες ειναι… .:-ΡΡΡΡΡΡ

    • το πορσικο παντως ειδες με 400+ αλογα πως τα πηγε ???? βολιδα !!!!

    • PanosA

      Στην εκκίνηση τουλάχιστον, πέραν του καλού στησίματος, βοηθάει και οτι ο κινητήρας ειναι πίσω. Λόγω βάρους παταει πιο καλά ο πίσω άξονας. Στο δικό σου αυτοκινητο έκαναν το ίδιο, αλλα αντιστροφα. Μπροστα κινηση – μπροστα κινητήρας. Τι; Δεν πηγαίνει σαν την Porsche? :-P

    • Edgelord

      Όλα καλά έβαλαν ηλεκτρονικά,ηλεκτροκινητήρες,++.Στο τέλος ξέχασαν να κοιτάξουν το βάρος….

    • Dimitris

      Εχει και την απλώστρα πίσω, όσο να’ναι θα κόβει. Είναι φτιαγμένο για στροφές, όχι για κόντρες.

    • Giannis

      Συμφωνω οτι χαλαει την αεροδυναμικη αλλα εχει και αρκετα παραπανω αλογα και επισης η κοντρα γινεται στο 400αρι που η ταχυτητες δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλες (για αυτα τα οχηματα).Οποτε δεν επηρεαζει και τοσο πολυ.
      Στο 400αρι παιζει πολυ μεγαλο ρολο η εκκινηση και εκει περιμενα το acr με το στησιμο του να διαπρεψει παροτι πισωκινητο.Ωστοσο στην εκκινηση εχασε πολυ.

    • Dimitris

      Λογικά στα 400μ, αυτά τα οχήματα θα έχουν αναπτύξει ταχύτητες πάνω απο 80, όπου θεωρώ οτι ξεκινάει και επηρεάζεται ένα όχημα απο την αεροδυναμική του. Είναι μεγάλη η αεροτομή, έχουν θέμα τα viper να βάλουν την δύναμη κάτω και το πιο σημαντικό, κοντράρεται με πολύ δυνατά αυτοκίνητα, όπου και το δέκατο παίζει ρόλο. Οπως και να έχει, είναι το καλύτερο viper που φτιάχτηκε ποτέ, έστω και τώρα στο λυκόφως της καριέρας του.

    • Giannis

      Διαφωνω στην πρωτη προταση.Η αεροτομη και ειδικα σε τετοια οχηματα δεν επηρεαζει τοσο πολυ και ειδικα στα 80 οπως λες.Αμα απ τα 80 μια αεροτομη σου κοβει τοσα χιλιομετρα τοτε δεν λεγεται αεροτομη αλλα αεροφρενο.Απ τα 150 και μετά το δέχομαι (για τέτοια οχηματα όχι για καθημερινά)

      Αυτο που γραφεις οτι ”εχουν θεμα τα viper να βάλουν την δύναμη κάτω…” αυτο ειπα και γω.Γι αυτο μου εκανε αρνητικη εντυπωση.
      Επισης το οτι κοντραρεται με πολυ δυνατα οχηματα προφανως.Αλλωστε αυτη εχει 650 αλογα.

    • Dimitris

      Απο τις μηχανές, όσο θυμάμαι, κοντά 80 και πάνω ένιωθες την αντίσταση του αέρα. Δεν είναι τυχαίο οτι πολλές απο τις πτυσσόμενες αεροτομές ανοίγουν κοντά στα 60, σημαίνει οτι έχουν αρχίζει και κάνουν δουλειά εκεί κοντά. Έχει και πολύ επιθετική αεροτομή το ACR, τέλος πάντων μιλάμε για λεπτομέρειες τώρα

    • Giannis

      Στις μηχανες παω πασο δεν ξερω.Αλλα γενικα σε ενα οχημα τα 80 ειναι πολυ χαμηλη ταχυτητα ειτε για να εχει downforce ειτε οπισθελκουσα απ μια αεροτομη.Ακομα και μια αεροτομη σαν της Acr που ειναι πιο ”επιθετικη” δηλαδη εχει μεγαλυτερη κλιση και αρα περισσοτερο downforce και drag σε ενα οχημα σαν την acr θα κανει δουλεια σε μεγαλυτερες ταχυτητες.Γενικα οσο αυξανεται η ταχυτητα ο ρολος της αεροτομης δεν αυξανεται γραμμικα αλλα εκθετικα.Δηλαδη μια αεροτομη που στα 100 χλμ σου δινει π.χ. 100 κιλα downforce τοτε στα 300 χλμ σου δινει 600 κιλα.
      Εαν η κοντρα ηταν στο 1χλμ που εκει οι ταχυτητες ειναι εξ ορισμου της ταξης των 300+ τοτε ναι το acr θα ειχε χοντρο μεινονεκτημα.Τωρα στα 400 μετρα τερματισε με 195 χλμ .Τεσπα αμα δεις το βιντεο το παιχνιδι το εχασε απ την αρχη με το πολυ σπινιαρισμα.Δεν ξερω αν φταιει αμαξι ή οδηγος ή και οι 2.Φαινεται αλλωστε απ το οτι κανει ιδιο χρονο με την 911 αλλα με μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου.

    • Dimitris

      Για να δείς πόσο κόβει, δές πόσο κάνει το 400άρι στοκ Viper με 645 άλογα:
      11.409 με ταχύτητα εξόδου 204 χλμ, είναι κοντά 10χλμ. To ACR, εξαιτίας της αεροτομής δεν μπορεί κάν να 300ρίσει!
      Οι μετρήσεις βέβαια είναι οι ιδεατές σε dragstrip και δε θεωρώ οτι είναι αντικειμενική μέτρηση στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά σίγουρα το καθυστερεί λίγο

    • Giannis

      Δεν διαφωνω οτι η αεροτομη κοβει.Να το θεσω αλλιως.Ειναι δεδομενο οτι ενα αμαξι σε ευθεια χωρις αεροτομη θα πηγαινει καλυτερα και αρα λογικο ενα αμαξι με τα ιδια αλογα να ειναι λιγο πιο γρηγορο χωρις αεροτομη.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι εκανε ιδιο χρονο με την 911 των 450 αλογων.Δηλαδη 200 αλογα κατω.Και η αεροτομη απο μονη της δεν εξηγει/καλυπτει αυτη την διαφορα δυναμης.Αυτο εννοω.Και το ολο παιχνιδι με την 911 χαθηκε στην αρχη με το πολυ σπινιαρισμα του Acr.Περιμενα με τετοιο set up να βαλει την δυναμη κατω εξ αρχης.

    • Dimitris

      Η Carrera S του 2017 έχει τετρακοσσάρι στα 11.9!

    • mixalhs7

      Το ενα ειναι χειροκίνητο το αλλο εχει pdk και καλύτερη εκκίνηση απο σταση. Η αλογομετρία δεν ερμηνεύει τα παντα ;)

    • Giannis

      Μιχαλη προφανώς το ξέρω αυτό.Αλλα 200 άλογα διάφορα να καλύπτονται επειδη το ένα είναι χειροκίνητο με αεροτομή μου φαίνεται κάπως.Τεσπα το έγραψα και πιο κάτω.Απλα περίμενα καλύτερη εκκίνηση απ το Acr .

    • mixalhs7

      Τα 200 παραπάνω άλογα έχουν να κάνουν με την τελική ταχύτητα οχι με την εκκίνηση.
      Σκεψου μονο τι απώλειες μετάδοσης εχει σε εκκίνηση ενα τρανζάξολ σε σχέση με ενα κεντρο/πισω/μηχανή.
      Βαλε στην εξίσωση το κιβωτιο και το αεροδυναμικο πακετο κι εχεις την απαντηση σου!
      Τα πολλα αλογα δεν γιατρευουν τα παντα (δεν θυμάμαι πιος το εχει πει αυτο!)

  • Akis-F1 FAN

    Αναμενόμενος νικητής το R8, και διαολεμένα γρήγορη η 570s. Το καινούριο GT-R πάντως τι φάση ?? Είναι πιο αργό από το παλιό και στην πίστα και στο 400άρι…..το nsx το περίμενα καλύτερα ενώ η carrera s κλασικά κάνει το κάτι παραπάνω.

  • Satsok

    Παίρνω το GTR και φεύγω. Τη; Δεν βγήκε πρώτο; Χέστηκα. Θα έπαιρνα το NSX αλλά δεν είχε τα σήματα της Honda και με χαλάει. Τη; Δε βγήκε ούτε αυτό πρώτο; Πάλη χέστηκα. Πάντως το McLaran είναι πριόνι.

    • manowar

      Το μακλαρεν ειναι μακλαρεν.

    • Pandal

      ???

  • Steve A

    Mclaren κ τα μυαλά στο μπλέντερ!! (ο λόγος που θα έπαιρνα το R8 είναι αυτή η κ@λάρα που έχει)

  • ducatos

    Πολύ ωραία κόντρα όπως κάθε χρόνο για μένα η 911 ήταν η έκπληξη και με διαφορά αυτό που αξιοποιεί καλύτερα την δύναμη του.

    Έχω ενα παράπονο όμως η λήψη στο video δεν με ευχαριστεί το διοργανουν κάθε χρόνο και έπρεπε να είχαν εξελιχθεί ας είχαν και κανα 10αρια drone δεν ξέρω.

  • Sofian

    Το περιμενα να βγει το audi…στην ευθεια παρολο που δεν τα συμπαθω ειναι απιστευτα!! Τωρα οσον αφορα nsx επειδη εχω δειξει συμπαθεια το περιμενα τουλαχιστον τριτο μπροστα απο gtr λογο ηλεκτροκινητηρων…τελος οσο αφορα μακλαρεν δεν ξερω τι σκατα κανουν και πανε τοσο καλα στην ευθεια ενω ειναι πισωσκουνες…αν δειτε καλα πρωτα φυγανε το r8 nsx gtr και μετα η μακλαρεν τα μαζεψε πανευκολα τα gtr και nsx και συνεχιζε να μαζευει και το r8!! Αν ειχα τα φραγκα παντως θα επερνα μακλαρεν γιατι τα κανει ολα καλα!!

  • mixalhs7

    Εντύπωση μου κάνει που η Porsche USA δεν έστειλε την facelift turbo S η οποία βάση αυτών που βλέπουμε θα έβγαινε πρώτη στη κόντρα. τεσπα..
    Η αλήθεια είναι πως περίμενα επική μάχη σώμα με σώμα μεταξύ μακλαρεν και χοντα και σε καμία περίπτωση νίκη του αουντι.
    Με απογοήτευσε πολύ το χοντα που ήρθε 4ο πίσω απο 2 σουπερκαρ κι ένα ξεπερασμένο σπορτσκαρ πάρα τους 3 ηλεκτροκινητηρες του.
    Αντε και του χρονου!

    • edurakias

      i 570s einai 1313 kila mou fenete poly logiko na to afinei piso i mclaren sta aloga tis ta kernaei ola i 650 fadasou kernaei tin avedandor kai 488 gtb pou ine kai pio elafria apo to NSX 1725…as perimenoume na doume ki alla patimata giati den vgazoume siberasmata apo 1 kontra..To gtr mou kinei tin periergia giati.. to modelo tou 2011 an ipothesoume oti enai pio argo apo tou 2017 pou 6 xronia yparxoun veltioseis kanoun ton idio xrono…
      https://www.youtube.com/watch?v=uDP7Pty8Qnw

    • mixalhs7

      Σε αυτή την δοκιμασία το βάρος δεν εχει τον πρώτο λόγο όταν απέναντι του καλείτε να αντιμετωπίσει έξυπνες 4κινησεις ή άμεση ροπή ηλεκτροκινητηρων. Γι αυτο περίμενα οριακό τερματισμό ανάμεσα στο Χοντα και την Μακλαρεν.

      Όσο αφορά το gtr η αύξηση της ιπποδύναμης δεν βοηθάει πολύ αν τα υπόλοιπα συστήματα έχουν παραμείνει τα ίδια. Η διαφορά που παρατηρείς εδώ μπορεί να οφείλεται στα ελαστικά του νέου μοντέλου ή οι διαφορές σε χρόνους στο 400αρι οφείλεται στην άσφαλτο του κάθε διαδρόμου.
      Υπάρχουν αρκετά βίντεο που δείχνουν το φετινό μοντέλο να τρώει καρότσες σε εκκίνηση από στάση απ’τον ανταγωνισμό. Αν υποθέσουμε πως το επόμενο gtr θα είναι υβριδικό, τότε λογικό είναι να έχουν σταματήσει την εξελλιξη της 4κινησης που έχει το R35. ;)

      Προσωπικά θεωρώ το ΜΤ οτι καλύτερο και εγκυρότερο και ας μην ξεχνάμε πως δοκιμάζει τα αυτοκίνητα που του στέλνουν οι εκάστοτε αντιπροσωπιες.

    • edurakias

      Gia tin akrivia to GT-R 2011 530hp tou 2017 565hp opote kati vromaei me tis kontres world drag

    • enigma

      Ή βρωμαει το πόσα άλογα τελικά έβγαζαν τα gtr…..

    • edurakias

      To mono sigouro einai oti kati den paei kala i logiki leei oti tha ekane pio grigoro quarter mile to 2017 apo to 2011 alla auto den sinevei..

  • george-speedy

    μου κανει εντυπωση που δεν βαλανε την 488 και γενικα κανενα ιταλικο…ξερετε αν παιζει κατι?

    • mixalhs7

      Δεν στελνουν ολοι αυτοκινητα.

    • Dimitris

      Κλασικά, σνομπάρει η Ferrari, γιατί φοβάται οτι αν κάτι πάει στραβά (όπως π.χ. να οδηγάει το αμάξι κανένας κουλός δημοσιογράφος), θα βλάψει το image της εταιρείας. Γενικά, αν η Ferrari δεν τρέχει μόνο της στην πίστα, δε δίνει αμάξι.

  • minas

    1:r8 600hp
    2:mclaren 562hp
    3:gtr 565hp
    4:nsx 573hp
    5:mercedes 503hp
    6:jaguar 575hp
    7:carrera s 420hp
    8:viper 650hp
    9:hellcat 707hp
    10:m4 500hp
    11:shelby 526hp
    12:camaro ss 455hp
    αν βαζανε την turbo s τι χρονο θα εκανε δλδ???

  • Nik Man

    πολύ muscle και όχι μπ@λες σε αυτό το video…τι να περιμένει κανείς από αμερικάνικες παραγωγές…
    sorry παίδες αλλά εγώ διαλέγω mclaren, all day long
    https://uploads.disquscdn.com/images/9f8a190decb15b933f20bd654aec6d0467682ab3f5fa45b638cb1265bbd73c1d.jpg

  • GT- R35PECT

    Nai……. AUDI Huracan lp640 R8 PLUS