suzuki-s-cross-5043

Η Suzuki στο περίπτερό της στο Παρίσι μαζί με το Ignis παρουσιάζει και το S-Cross Facelift. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από τα τέλη του Σεπτέμβρη και διαθέτει ένα εντελώς νέο πρόσωπο, με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα και προφυλακτήρα, με το καπό να είναι πιο δυναμικό, με πιο έντονες γραμμές.

Στο εσωτερικό διακρίνονται νέες επενδύσεις και υφάσματα, με ελαφρώς επανασχεδιασμένη να είναι η κεντρική κονσόλα. Μηχανικά υπάρχει η προσθήκη των νέων 1.0- και 1.4-λίτρων BOOSTERJET βενζινοκίνητων συνόλων απόδοσης 112 με 170 Nm ροπής, και 140 ίππων με 220 Nm ροπή, καθώς και του υπάρχοντος 1.6-λίτρων πετρελαιοκινητήρα με 120 άλογα και 320 Nm.

Ο 1.000άρης θα συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και εκπέμπει 119 γρ/χλμ, ενώ ο 1.400άρης προσφέρεται σαν βασική επιλογή με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και το 6-τάχυτο αυτόματο, με τις εκπομπές ρύπων να αγγίζουν τα 127 και 128 γρ./χλμ αντίστοιχα. Τέλος, το S-Cross με τον 1.600άρη DDiS κινητήρα εκπέμπει 106 γρ/χλμ, ενώ στην τετρακίνηση 114 γρ/χλμ. Το βάρος της βασικής έκδοσης ανέρχεται στα 1.200 κιλά, ενώ έχει χώρο αποσκευών 430 λίτρων.

  • ne_me_sis

    πως καταφεραν να κανουν ασχημοτερο ενα ηδη ασχημο αυτοκινητο, ενας θεος ξερει

  • Efthfl

    Εμετός!!!

  • gv

    προσοχη κινδυνος τυφλωσης!

  • SAMURAI-66

    Ισως ηθελε και εδω την μασκα του ignis.

  • Anestis Genk

    Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση, νομίζω είναι πολύ καλό οικογενειακό.

  • mnm

    Πολύ καλό οικογενειακό, αξιόπιστο, αρκεί να έχει ρεζέρβα για τους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Ειδικά το 1000cc θα πάει καλά. Σαν εμφάνιση μπορεί να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι πολύ καλύτερο από το άχρωμο και άνευρο μοντέλο που αντικαθιστά. Εξάλλου είναι μέχρι να το συνηθίσουμε, τα ίδια έλεγαν και για το nissan juke όταν πρωτοκυκλοφόρησε.

  • Cloudbusted

    να βελτιώνεις δραματικά προς το καλύτερο το μπροστινό του μέρος και να συνεχίζει να μην βλέπεται. Τα φανάρια του προηγούμενου απορώ ΠΩΣ πέρασαν από έγκριση!