Motorsports: DTM race Budapest 2016, #10 Timo Scheider (GER, Audi Sport Team Phoenix, Audi RS 5 DTM),

Ο Timo Scheider ολοκλήρωσε μια καριέρα 16 ετών στο DTM, ο 37-χρονος Γερμανός πρωταθλητής του 2008 και 2009 έμαθε στην ουσία από το τηλέφωνο ότι η Audi δε θα του ανανεώσει το συμβόλαιο για τη νέα χρονιά και είθισται, όπως συμβαίνει και σε άλλα μηχανοκίνητα σπορ, αυτός που φεύγει να προβαίνει σε σημαντικές τοποθετήσεις/”καταγγελίες”, ή, αλλιώς, να μαθαίνουμε, στο μέτρο του δυνατού, τι συμβαίνει στα παρασκήνια.

Ο Scheider, σε συνέντευξή του σε γερμανικό μέσο ενημέρωσης, εξέφρασε τις απόψεις του για την κατάσταση και το μέλλον του DTM, και άφησε υπονοούμενα για το ρόλο και την επιρροή που ασκούν οι BMW, Mercedes και Audi στο πρωτάθλημα:

Οι κατασκευαστές υποκινούνται από “εγωιστικές” ανάγκες και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τους κανονισμούς στο πρωτάθλημα. Προαισθάνομαι ότι αν το DTM συνεχίσει έτσι, τότε δε θα υπάρχει και μακροπρόθεσμο μέλλον.

Πιστεύω ότι το DTM έχει πάρει το λάθος δρόμο. Οι κατασκευαστές δρουν απίστευτα εγωιστικά και στο τέλος φαίνεται να ξεχνούν τη συνολική εικόνα, που δεν είναι άλλη από το ίδιο το DTM.

#10 Timo Scheider, Audi RS5 DTM, #16 Timo Glock, BMW M4 DTM, #3 Paul Di Resta, Mercedes-AMG C 63 DTM

Για τον Scheider, οι τρεις κατασκευάστριες εταιρείες έχουν παίξει μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση των τρέχοντων κανονισμών και του format του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου, αλλά η DMSB, η αρμόδια αρχή για το γερμανικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, πρέπει να πάρει αυτή τα ηνία και να χαράξει τη μελλοντική, κατευθυντήρια γραμμή.

Πρέπει να υπάρξουν ενιαίοι κανόνες και αυτοί πρέπει να δημιουργηθούν από την DMSB. Είτε αρέσει στους κατασκευαστές είτε όχι, πρέπει να συνεργαστούν.

Αν δεις τι συμβαίνει στο DTM τώρα, μάλλον θα πρέπει να φοβάσαι τι θα μπορούσε να συμβεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Δυστυχώς, το αγωνιστικό κομμάτι έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

Ιδιαίτερα αιχμηρός, θα μπορούσα να πω, εμφανίζεται ο πρώην οδηγός της Audi, θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι αναφέρεται και στα πλεονεκτήματα που απολάμβανε η BMW. Το 2017 θα είναι μια “νέα” χρονιά σε πολλούς τομείς, με νέο κύκλο ομολογκαρίσματος των Μ4 DTM, RS 5 DTM και C 63 AMG και νέους κανονισμούς. Βέβαια, τέτοιες δηλώσεις, όπως καταλαβαίνεις, ήταν λίγο δύσκολο να γίνουν από τον Γερμανό μεσούσης της σεζόν και ενώ αγωνιζόταν. Οι αγώνες είναι και πολιτική, βασικά πάντα ήταν, και κρατώ τις επιφυλάξεις μου για το μέλλον, δεδομένου ότι το 2019 θα έχουμε νέα μηχανικά σύνολα και αναβίωση(;) της Class One.

Bonus video: To DTM αποχαιρετά κι ευχαριστεί τον Timo Scheider.

  • gv

    εγω προτεινω 2λιτρα τουρμπο υβριδικα με 800 αλογα και ενισχυμενα πλαισια απο τα αυτοκινητα παραγωγης αν θελουν να τα λενε c-class,m4,a5 και οχι ανθρακονηματινες μπανιερες φτανει πια αυτη η γελοιοτητα!
    ακομη και το αγωνιστικο R8 που τρεχει στα πρωταθληματα αντοχης δεν εχει ανθρακονηματινη μπανιερα..
    επισης κατι να γινει επιτελους με τα πλεονεκτηματα,πρεπει να αναθεωρηθει το συστημα ”τιμωριας-ανταμοιβης” με τα ερματα..
    για τους διπλους αγωνες δε ξερω,εμενα δε μου αρεσουν αλλα αν τους θελουν εγω παω πασο δεν ειναι κατι που καταστρεφει το αθλημα προεχουν αλλα προβληματα στο κατω κατω..

  • Mika

    Μηπως τα λεει επειδη μειωσαν απο του χρονου τα αγωνιστικα απο 24 σε 18 κι ετσι θεωρει πως εχασε τη θεση του???Πως οι κατασκευαστες για λογους κοστους πιεσαν να μειωθουν τα αυτοκινητα τους στο πρωταθλημα???

  • Anestis Genk

    Εγώ θα ήθελα να θεσπιστούν νομοθετικά κατηγορίες και κανόνες δεκαετίας για τα μοντέλα παραγωγής και από εκεί να προκύψουν και οι κανόνες των αγώνων.