5c4bfc975420c61842aa3936507ad9c5


Δύο 24-ώρα μετά την δοκιμή του Toyota Yaris WRC, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastian Ogier, δοκίμασε σήμερα το νέο “όπλο” της M-Sport για το 2017.

Ο 33-χρονος Γάλλος, μαζί με τον συνοδηγό του, Julien Ingrassia, κάθισαν σήμερα το πρωί στο bucket του Ford Fiesta WRC, το οποίο οδήγησαν στο δάσος Rheola, της Ουαλίας. Παρόν ήταν ο διευθυντής και ιδιοκτήτης της M-Sport, Malcolm Wilson, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή, Christian Loriaux, καθώς και τον οδηγό, Ott Tanak, ο οποίος λέγεται ότι θα είναι επίσημος για την επόμενη χρονιά με την Ford.

Δεν υπήρχε καμία επίσημη δήλωση μετά την ολοκλήρωση της επαφής του Ogier, από καμία πλευρά, ενώ εκτιμάται ότι ο Γάλλος οδήγησε το αυτοκίνητο για περίπου 50 χλμ.

Σύμφωνα με το Autosport, το οποίο επικαλείται άνθρωπο που ήταν στο τεστ, αυτός είπε:

Φάνηκε ότι το τεστ πήγε πολύ καλά. Η γλώσσα του σώματος μεταξύ όλων ήταν πολύ θετική. Ο Sebastien οδήγηση την ειδική με ένα αυτοκίνητο δρόμου, και μετά με το αγωνιστικό με το οποίο βρήκε γρήγορα ανταγωνιστική ταχύτητα.

Έδειχνε πολύ άνετος και και μάλιστα μπήκε μέσα και έκανε κάποιες αλλαγές στην ανάρτηση. Σε κάποιο σημείο έμοιαζε σαν κανονικό τεστ δοκιμών.

  • SAMURAI-66

    Φατσουλα ο γαλλος…κανει της βολτες του δινει συμβουλες χαιρεται γκαζια και στο τελος θα υπογραψει συμβολαιο μερικων εκατονταδων χιλ. ευρω με τον τυχερο κατασκευαστη γεμιζοντας τον λογαριασμο του!
    Δυναμη και το fiesta!!

  • gronholm89

    Για εκει τον βλεπω…
    Εdit:
    Ο Οgier ειναι κοντα σε συμφωνια με την Μ – Sport καθως το Fiesta τον ικανοποιησε κατα πολυ σε σχεση με το Yaris για το οποιο εξεφρασε παραπονα οσον αφορα την λειτουργια της αναρτησης του. Το οτι ειναι κοντα σε συμφωνια ειπε και ο Wilson αμεσως μετα το test που πραγματοποιηθηκε σημερα!

    • manowar

      Αναρτηση μονο;; χε χε χε χε Δεν σχολιαζω γιατι γιορταζω σημερα και ειμαι γλυκούλης χε χε χε . ?

    • gronholm89

      Καταρχάς πολυχρονος Στέλιο! Στο θέμα μας τώρα, από εμας κάτι παραπανω θα ξέρει γ να λέει για την ανάρτηση μονο! Μν ξεχνάς οτι ακόμη οι ομάδες βρίσκονται σε φαση δοκιμών και ολα είναι ρευστά + το οτι η Toyota επιστρέφει μετα απο πολλά χρόνια απουσίας και είναι λογικό μέχρι ενα σημείο να έχει και προβλήματα νεότητας!!!

    • manowar

      Ευχαριστω φιλε να σαι καλα.να ξερεις συγκεκριμενα η τουοτα δοκιμαζει το αμαξι της 1μισι χρονο τωρα δεν με ενδιαφερει που αργει αλλα αλλες ομάδες ειναι πολυ πιο σβελτες και αυτο θα φανει με το Καλημέρα.κατι αστεια που λεγονται εδω περι φοβου ειναι απλα τρολλ.κανενας δεν φοβήθηκε καμια αφιξη το γκρουπ ξοδευε υπερογκα ποσα και γιαυτο την εκανε αλλιως σιγα μην εφευγε να αφησει τον οζιε..στα ραλυ φευγουν τρελα ποσα γιαυτο καμια ομαδα δεν εχει κατσει συναιχομενα ουτε η μιτσουμπισι ουτε η σιτροεν αουντι τουοτα σουμπαρου..καμια ομαδα δεν καθεται συναιχεια γιατι στα ραλλυ μονο δινεις λεφτα και το μονο που κερδιζεις ειναι φήμη και πωλήσεις για το μοντελο που τρέχει.

    • gronholm89

      Επειδή παρακολουθώ χρόνια ράλλυ θα σου θυμισω οτι καμια εταιρεία δεν ηταν πρωταθλητρια με το καλημέρα έχοντας απέναντι της σοβαρό ανταγωνισμό! Η VW έφυγε για να μειώσει την χασουρα απο τις αποζημιώσεις του dieselgate! Η μόνη εταιρεια που παραμένει εδώ και δεκαετίες είναι η Ford…

    • manowar

      Ρε συ και γω παρακολουθω για μενα ειναι το πιο θεαματικο αθλημα 4ρων τροχων απιστευτοι οδηγοί εργαλεία διαδρομες η φορντ απο ποτε επαψε να ειναι η εργοστασιακη ομαδα θυμάσαι;

    • gronholm89

      Από το 13. Αλλά στηρίζει την M-Sport! Φέτος το παραδέχτηκαν οτι το καινούργιο το εξελισσουν από κοινού! Δική μου πρόβλεψη: Αν παει τελικά ο Ogier με θετικά αποτελεσματα, θα επιστρέψει σαν εργοστάσιο!

  • Mika

    Κοιτα να δεις που θελει να τα δοκιμασει ολα επιτηδες για να αποκομισει πλεονεκτημα!!
    :p

    • manowar

      Οταν εισαι ο καλυτερος ετσι ειναι και τωρα θα δειξει τι οδηγος ειναι γιατι τοσο καιρο ειχε και το πλεονέκτημα του οπλου.μην ξεχνιόμαστε ?

  • xtra

    επιτελους με τα φετινα wrc< εχουμε κατι να περιμενουμε φετος

    #not για την Ελλαδα…