First Honda Clarity Fuel Cell Arrives in Europe

Η Honda έφερε στην Ευρώπη τα πρώτα έξι Clarity Fuel Cell όχι για να τα πουλήσει, αλλά για να τα δοκιμάσουν οι πελάτες της σε Λονδίνο και Κοπεγχάγη, στο πλαίσιο του project Hydrogen for Innovative Vehicles (HyFIVE), που είναι μερικώς χρηματοδοτούμενο από την κοινοπραξία Fuel Cell & Hydrogen Joint Undertaking (FCHJU).

Το υδρογονοκίνητο sedan, έχει μήκος 4.895 χιλιοστά, πλάτος 1.875 και ύψος 1.475 χιλιοστά και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 5 άτομα χάρη στην δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της Honda στην μείωση των διαστάσεων του powertrain. Ζυγίζει 1.890 κιλά και οι κυψέλες υδρογόνου, έχουν κατά 33% μικρότερο μέγεθος σε σύγκριση με αυτές του FCX Clarity ενώ η πυκνότητα ισχύος έχει αυξηθεί κατά 60%, φτάνοντας πλέον  τα 3,1 kW/L. Αυτό σημαίνει ότι η ιπποδύναμη του Clarity Fuel Cell είναι 177 άλογα. Επίσης, χάρη στην δεξαμενή υδρογόνου υψηλής πίεσης 141 λίτρων, το μοντέλο έχει αυτονομία 750 χιλιομέτρων στον αυστηρό JC08 κύκλο δοκιμών, ενώ πρόσφατα η Αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος – US Environment Protection Agency (EPA) μέτρησε ωφέλιμη αυτονομία 589 χλμ, τη μεγαλύτερη από οποιουδήποτε άλλου οχήματος παραγωγής μηδενικών ρύπων. Όταν εξαντληθεί το υδρογόνο στη δεξαμενή, ο ανεφοδιασμός διαρκεί περίπου 3 με 5 λεπτά.

Ο Thomas Brachmann, Επικεφαλής Μηχανικός του Project, τμήμα R&D της Honda και υπεύθυνος προγράμματος Clarity Fuel Cell της Honda στην Ευρώπη δήλωσε:

Η Honda ήταν ανέκαθεν από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορία στην έρευνα & εξέλιξη. Η άφιξη αυτών των οχημάτων στην Ευρώπη και η συμμετοχή της Honda στο HyFIVE είναι το επόμενο βήμα στο όραμά της για πλήρη εμπορευματοποίηση αυτής της τεχνολογίας.

Το HyFIVE project στόχο έχει την προώθηση της διάδοσης και χρήσης της τεχνολογίας οχημάτων κυψελών καυσίμου και της σχετικής υποδομής σε όλη την Ευρώπη. Αφού ολοκληρωθεί η δοκιμή, 185 Οχήματα Κυψελών Καυσίμου από πέντε κατασκευαστές αυτοκινήτων θα δοθούν σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες σε Αυστρία, Δανία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία και Βρετανία. Η Honda πρόσφατα ανακοίνωσε μέσω του προέδρου της, Takahiro Hachigo, ότι τα δύο τρία του παγκόσμιου στόλου της θα περιλαμβάνουν ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.

Δελτίο Τύπου

Το Πρώτο Honda Clarity Fuel Cell Έφτασε στην Ευρώπη

  • Το πρώτο Clarity Fuel Cell, το πιο προηγμένο όχημα μηδενικών ρύπων της Honda έφτασε στην Ευρώπη
  • Οχήματα Clarity Fuel Cell θα συμμετάσχουν στο project Hydrogen for Innovative Vehicles (HyFIVE) EU με σκοπό να αναδειχτούν οι δυνατότητες των οχημάτων κυψελών καυσίμου, να γίνει ευρύτερα γνωστή η τεχνολογία και να διαδοθεί η χρήση τους
  • Η Honda θα χρησιμοποιήσει οχήματα με πελάτες σε Λονδίνο και Κοπεγχάγη
  • Το Clarity Fuel Cell εντάσσεται στο σχέδιο της Honda για τη δημιουργία ενός στόλου κατά τα δύο τρίτα ηλεκτροκίνητου μέχρι το 2030

Τα πρώτα μοντέλα του Clarity Fuel Cell, του πιο προηγμένου οχήματος μηδενικών ρύπων της Honda, έφτασαν στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα. Τα πρώτα έξι οχήματα θα δοκιμαστούν με πελάτες σε Λονδίνο και Κοπεγχάγη στο πλαίσιο του project Hydrogen for Innovative Vehicles (HyFIVE), που είναι μερικώς χρηματοδοτούμενο από την κοινοπραξία Fuel Cell & Hydrogen Joint Undertaking (FCHJU).

Το νέο Clarity Fuel Cell ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της Honda στον τομέα αυτό. Είναι το πρώτο sedan κυψελών καυσίμου που φέρει ολόκληρη τη συστοιχία της μπαταρίας κάτω από το καπό, απελευθερώνοντας άφθονο χώρο στην καμπίνα τη μεταφορά πέντε επιβατών. Μία πρόσφατη δοκιμή της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος – US Environment Protection Agency (EPA) μέτρησε ωφέλιμη αυτονομία 589km, τη μεγαλύτερη από οποιουδήποτε άλλου οχήματος παραγωγής μηδενικών ρύπων.

Ο Thomas Brachmann, Επικεφαλής Μηχανικός του Project, τμήμα R&D της Honda και υπεύθυνος προγράμματος Clarity Fuel Cell της Honda στην Ευρώπη δήλωσε, «Η Honda ήταν ανέκαθεν από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορία στην έρευνα & εξέλιξη. Η άφιξη αυτών των οχημάτων στην Ευρώπη και η συμμετοχή της Honda στο HyFIVE είναι το επόμενο βήμα στο όραμά της για πλήρη εμπορευματοποίηση αυτής της τεχνολογίας.»

Το HyFIVE project στόχο έχει την προώθηση της διάδοσης και χρήσης της τεχνολογίας οχημάτων κυψελών καυσίμου και της σχετικής υποδομής σε όλη την Ευρώπη. Αφού ολοκληρωθεί η δοκιμή, 185 Οχήματα Κυψελών Καυσίμου από πέντε κατασκευαστές αυτοκινήτων θα δοθούν σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες σε Αυστρία, Δανία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία και Βρετανία.

Το Clarity Fuel Cell είναι η πεμπτουσία της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων Honda και υπογραμμίζει τη δέσμευση που πρόσφατα ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Takahiro Hachigo, ότι τα δύο τρία του παγκόσμιου στόλου της θα περιλαμβάνουν ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.

HyFIVE project

Το HyFIVE είναι ένα project χρηματοδοτούμενο από το FCHJU (http://www.fch.europa.eu/) που παρέχει οχήματα και σταθμούς σε τρεις Ευρωπαϊκές περιοχές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το HyFIVE, παρακαλούμε ακολουθήστε το: http://www.hyfive.eu/

  • Anestis Genk

    Ζυγίζει 1.890 κιλά

  • SAMURAI-66

    Διερευνητικες ενεργειες και πρωτες επαφες που μακαρι να βγαλουν θετικα αποτελεσματα και να προχωρησει η νεα τεχνολογια,σχετικα αποδεκτα επιπεδα αυτονομιας για πρωτη παρουσια και ιδιαιτερη σχεδιαση.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Έτσι και προχωρήσει αυτή η τεχνολογία εις βάρος των ηλεκτρικών,ίσα που τον ήπιαμε!
      Θα φάμε στην μάπα τους πετρελαιάδες μέχρι να πεθάνουμε και τα παιδιά μας θα είναι όμηροι των τιμών τους!
      Ο πόλεμος εναντίον των ηλεκτρικών, μόλις ξαναξεκίνησε!
      Δες τι ανέβασα και διαδώστε παντού! ΨΟΦΟΣ ΣΤΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΑ!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Έτσι και προχωρήσει αυτή η τεχνολογία εις βάρος των ηλεκτρικών,ίσα που τον ήπιαμε!
      Θα φάμε στην μάπα τους πετρελαιάδες μέχρι να πεθάνουμε και τα παιδιά μας θα είναι όμηροι των τιμών τους!
      Ο πόλεμος εναντίον των ηλεκτρικών, μόλις ξαναξεκίνησε!
      Δες τι ανέβασα και διαδώστε παντού! ΨΟΦΟΣ ΣΤΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΑ!

    • SAMURAI-66

      Εγω πιστευω πως για ενα χρονικο διαστημα ευλογο μεχρι μια απο της δυο τεχνολογιες να βγει νικητης θα πορευονται παραλληλα,αποτελωντας το μεταβατικο σταδιο απο τα βενζινης και υβριδικα.
      Δεν ειναι τυχαιο οτι toyota και honda που ειναι πρωτοπορες στην τεχνολογια του υδρογονου κανουν βηματα και στα ηλεκτροκινητα μαζι.
      Θα εκμεταλλευτουν και τα δυο συστηματα μεχρι να δουν τον ηγετη που σημερα δεν ειναι ξεκαθαρο ποιος θα ειναι.
      Οσο αναφορα το θεμα εκμεταλλευσης τον πηγων ενεργειας παντου και παντα θα υπαρχουν αυτη που της εμπορευονται βγαζοντας κερδος και θα εχουν το πανω χερι ειτε ηλεκτροκινητη ειτε υδρογονου οχηματα κυκλοφορουν στους δρομους…το κερδος τους ειναι εξασφαλισμενο γιατι ειναι σαν χταποδια απλωμενη σε καθε πιθανη πηγη ενεργειας απο σημερα βλεποντας το μελλον πολυ πριν απο μας γιατι μελετουν της τασεις της αγορας.
      Κανεις δεν σου προσφερει τσαμπα κατι που θα τον κανει μεγιστανα απο τα κερδη,αυτο ειναι καπιταλισμος και ετσι επιβιωνει μεσα στους αιωνες με τους με τους λυκους των επιχειρησεων να παραμονευουν καθε στιγμη για το ενδεχομενο κερδος που θα τους προσφερει με καθε μορφη του!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Γνωρίζουμε τα υπέρ και τα κατά του Καπιταλισμού.Τουλάχιστον αυτό το κωλοσύστημα, παράγει κάποια αγαθά,που μπορεί ο Πολίτης να χρησιμοποιήσει πιο ελεύθερα.
      ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ανανεώσιμη ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ για το περιβάλλον, μπορούμε να παράγουμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, με φωτοβολταικά ΚΑΙ ανεμογεννήτριες.
      Άν περιμένουμε από τα κωλοσυνδικάλια της ΔΕΗ, πότε θα χορτάσουν την κονόμα και την ξάπλα,με τον βρωμολιγνήτη θα συνεχίσουμε για άλλα 300 χρόνια.

      Έχω ψαχτεί πολύ σε Ιστορικά θέματα.
      Χρόνια επιδίωξη Καπιταλιστών ΚΑΙ Κομμουνιστών,είναι ο απόλυτος έλεγχος των Πολιτών τους.
      Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ, ΔΕΝ τους βολεύει γι’αυτό ΚΑΙ οι 2 τους, φτωχοποιούν και προκαλούν οικονομικές κρίσεις.
      Ο μεν ΚαπιταΛΗΣΤΗΣ, υπερφορολογεί τον πιο αδύναμο Πολίτη για να τον ισοπεδώσει,ο δε Κομμουνιστής συγκεντρώνει ο ίδιος τον Πλούτο πάνω του.
      Η μεγαλύτερη παντέντας τους, ήταν να πείσουν το Παγκόσμιο πόπολο, πως αυτοί οι 2 είναι ”εχθροί”.
      Είναι συνεργάτες Παγκοσμιοποιητές και το ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ σε διαφορετικές όψεις.

  • JohnnyXP64

    αντι να το κανουν ομορφοτερο το κανουν ασχημοτερο……………. ποιος θα μου το ελεγε οτι θα εβλεπα Prius και θα ελεγα οτι ειναι ομορφο….. σε σχεση με αυτο….

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Kακό ψόφο να’χουν τα σάπια υδρογονοκίνητα, κρίμα που δεν βυθίστηκαν!
    Αρκεί απλά να τα βυθίσουμε στις πωλήσεις!
    Μαντέψτε ποιοι γνωστοί μας, θέλουν να μας ξεσκίζουν στα καύσιμα άλλα 150 χρόνια και εφ’όρου ζωής τις επόμενες γενιές…..
    http://www.egear.be/wp-content/uploads/2015/11/Waterstof-prijs.jpg
    http://www.hybridcars.com/wp-content/uploads/files/Shell_hydrogen_station.jpg

    • val.bouk

      αν και πολυ πιο καθαρά τα υδρογονοκίνητα εδώ σα να χεις δίκιο

    • Steve A

      γιατί τρελαίνεστε.. αμα ανέβουν τα ηλεκτρικά αντι για BP, Shell κτλ. θα μας διοικούν οι Panasonic, Samsung, κ άλλες εταιρίες μπαταριών κ οι ΔΕΗ(ΔΕΣ) του κόσμου.. οπότε ότι γλυτώσουμε απ το πετρέλαιο θα το φάμε απ τον ηλεκτρισμό. δεν έχει διαφορά.. κ μην με πείτε ε δεν πειράζει θα κάνουμε φωτοβολταικά κ τέτοια γιατί πάλι θα σε διοικούν αργότερα οι εταιρίες φωτοβολταικών.. μην το ψάχνετε, δεν υπάρχει σωτηρία..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Με την σημερινή τεχνολογία,μέχρι και το πιο απλό υβριδικό της Τοyota,
      ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ.
      Με φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες, μπορούμε να παράγουμε ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ, για όσο γουστάρουμε,αντιλαβού;

      Ακόμα και τα πιο χρέπια φωτοβολταικά,έχουν ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ 80% μετά από 20+ χρόνια….
      Φωτοβολταικά αλλά ΚΑΙ μπαταρίες, μπορείς να φτιάξεις ΜΟΝΟ ΣΟΥ,όπως κάνουν Πολίτες ανά τον Πλανήτη.
      Ηλεκτρικά οχήματα σε μαζική παραγωγή ήταν πάντα το πολύ δύσκολο.
      Η σωτηρία είναι μπροστά σας, απλά δεν την βλέπετε.

    • Steve A

      τα ηλεκτρικά θέλουν ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ..κ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ.. είσαι πάλι πιόνι για αυτους που τις ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ. φωτοβολταικά καλή τύχη να τροφοδοτήσεις αμάξια κ όλες τις ενεργειακές ανάγκες του πλανήτη μιας κ στο καλύτερο έχουν απόδοση 40%.. αρα πάλι οι ΕΤΑΙΡΊΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ own your @ss..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Καλά το μήνυμα σου θα το διαβάζουν αναγνώστες μετά από χρόνια και θα γελάνε μαζί σου. : )
      Ποια ΔΕΗ θα σου λένε.Ti είναι αυτό;;
      Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’ αυτό μένειν.Ηράκλειτος
      Ο κόσμος αλλάζει αγαπητέ μου, την στιγμή που οι παππούδες μας στα κορφοβούνια μέχρι το 1960, δεν ήξεραν τι θα πει ηλεκτρικό ρεύμα.
      Την ΔΕΗ με την τεχνολογία της ΤΟΤΕ εποχής,ΕΜΕΙΣ την δημιουργήσαμε για ΜΑΖΙΚΗ παραγωγή ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και απλά τώρα οδεύουμε και προς την ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!

      Τα ηλεκτρικά οχήματα πχ Tesla των 60-70-100 kw, στην συντριπτική τους πλειοψηφία ΔΕΝ θα ξοδεύουν ΟΛΗ τους την ενέργεια ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ!
      Ελάχιστα kw ξοδεύουν για ημερήσια χρήση, που ανετότατα παράγονται ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕ.
      ‘Έχουν αυτονομία για πολλά χιλιόμετρα!

      Οπότε ΔΕΝ θα χρειάζεται τόση πολύ ενέργεια που φαντασιώνεσαι ημερησίως.
      Τις ανάγκες αυτές άνετα τις καλύπτουμε και με τα αυτόνομα συστήματα.
      Οι εταιρείες ηλεκτρισμού στο μέλλον θα έχουν υποστηρικτικό ρόλο.
      Εδώ σχεδιάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα να λειτουργούν ως τεράστια ”power banks” για τις ανάγκες της οικίας και όχι μόνο.

      Ποιος το είπε πως δεν φτιάχνεις στο κήπο σου μπαταρίες;; : )
      Tα Τesla,μπαταρίες φακών και laptop διαθέτουν τύπου 18650.
      Nομίζεις πως είναι τίποτα διαστημική τεχνολογία;; : )
      https://cleantechnica.com/2016/01/06/a-tale-of-3-battery-packs/
      Απλά τις βρήκαν φθηνές, λόγω μαζικής κατασκευής ηλεκτρονικών.
      Σε ιδιοκατασκευές ηλεκτρικών οχημάτων, βάζουν καλύτερες μπαταρίες από την Τesla.
      Άν θέλεις να φτιάξεις μπαταρίες για 100+ χρόνια, μπορείς άνετα.
      https://youtu.be/k0e2pMEcPjo

  • teddy boy