Το πρωτάθλημα GT1 ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο σχεδόν όλη την δεκαετία του ’90, με την Porsche να συμμετέχει αρχικά (1996 και 1997) με την 993 GT1, για να ακολουθήσει η 996 GT3 για τις χρονιές 1997 και 1998.

Αν θεωρείς την Porsche 911 (996) GT1 Strassenversion εξαιρετικά σπάνια, ο προκάτοχος της είναι ακόμα πιο δυσεύρετος. Ο λόγος για την Porsche 911 (993) GT1, και κάποιος τυχερός έχει την δυνατότητα να κάνει δικό του αυτό το αγωνιστικό διαμάντι, το οποίο πρόσφατα έγινε street-legal, μετά από ένα απαραίτητο rebuild. Το συγκεκριμένο αγωνιστικό ανήκε στην ιδιωτική ομάδα Kremmer Motorsport, με το οποίο έτρεξε το 1997. Δεν κατάφερε να τερματίσει στον 24-ωρο αγώνα του Le Mans εκείνη τη χρονιά, αλλά πήρε την 3η θέση στον αγώνα της Daytona το 1998, έχοντας χάσει από την 911 GT1 Evo της Rohr Motorsport και την Ferrari 333SP Prototype.

Μηχανικά, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου βασίζεται στην Porsche 993, ενώ το πίσω προέρχεται από την Porsche 962. Ο επίπεδος κινητήρας του έχει χωρητικότητα 3,2-λίτρων, διαθέτει 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 4 εκκεντροφόρους, είναι υγρόψυκτος και ο στρόφαλος έχει τις ίδιες προδιαγραφές με την GT2 Evo. Απέδιδε 600 άλογα, εξαιτίας περιοριστικού στομίου, με την κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου. Όταν το αγόρασε η βρετανική αντιπροσωπεία Mark Donaldson, είχε ήδη υποστεί μια ανακατασκευή κινητήρα το 2005, ενώ το 2010 επέστρεψε στην αισθητική μορφή που είχε για τον αγώνα της Daytona του 1998. Αν ρωτάς για τιμή, αυτή είναι άγνωστη, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα αγγίζει εύκολα 7-ψηφιο νούμερο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ένα απίστευτο δημιούργημα της Porsche, άκρως ποθητό! Δεν περιγράφω άλλο…

  • Steve A

    Μεγάλος έρωτας!!! ατελείωτες ώρες μαζί της στο project gotham racing 2!!https://www.youtube.com/watch?v=Jmdvc-s5efI

  • jonjon

    Έτσι έπρεπε να ήταν η 918 εξωτερικά!

  • manowar

    Γμσετα καρδια μου

  • Mika

    Ονειρο ειναι, λεμε!!!