Όταν τον περασμένο Νοέμβριο, κάναμε τις πρώτες επαφές με την αντιπροσωπεία της Lamborghini, Trident Cars, με σκοπό να προγραμματίσουμε την δοκιμή της Huracan στην Ιταλία, μας έγινε γνωστό καταρχήν ότι η σκληροπυρηνική έκδοση του “μικρού” ταύρου θα ονομαστεί Perfomante, και όχι Superleggera όπως ήταν γνωστό μέχρι τότες. Επίσης, μας αποκαλύφθηκε ότι η Huracan Perfomante είχε ήδη γράψει χρόνο στο Nurburgring και αυτός ήταν ταχύτερος από τον χρόνο-ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής, Porsche 918 Spyder, αλλά κάτι τέτοιο δεν ήταν δημοσιεύσιμο, τουλάχιστον μέχρι να παρουσιαστεί επίσημα το αυτοκίνητο στην έκθεση της Γενεύης, όπου θα μάθουμε και τον ακριβή χρόνο.

Το Νοέμβριο, όμως, το αμερικάνικο Motor Trend είχε την τύχη να δοκιμάσει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του αυτοκινήτου, στην πίστα της Imola, και χθες, προφανώς λόγω ύπαρξης κάποιου εμπάργκο, έγιναν γνωστά κάποια από τα στοιχεία του αυτοκινήτου.

Πριν συνεχίσω, να αναφέρω ότι υπήρχε μια εσωτερική διαμάχη σε σχέση με το όνομα του αυτοκινήτου, με τον επί κεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Lamborghini, Maurizio Reggiani, να ήθελε να ονομαστεί Superleggera. Ωστόσο, επειδή ο πρωταρχικός στόχος του αυτοκινήτου είναι οι επιδόσεις και όχι να είναι ελαφρύτερο, ο Reggiani και οι υπόλοιποι υποστηρικτές του ονόματος έκαναν πίσω.

Ξεκινώντας από τα βασικά, ο 5.2-λίτρων V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας έχει μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 25 με 40 ίππων, χωρίς ακόμα να έχει οριστικοποιηθεί το απόλυτο νούμερο. Όπως και να έχει μιλάμε για απόδοση 640 με 650 ίππων με περίπου 615 Nm ροπής. Το βάρος του αυτοκινήτου σήμερα είναι 1.422 κιλά χωρίς υγρά και 1.550 με, με αυτό της Perfomante να έχει μειωθεί κατά περίπου 41 κιλά, με τα σχεδόν 11 εξ’αυτών να μειώνονται από την νέα εξάτμιση. Τα υπόλοιπα έρχονται από την εκτενή χρήση carbon στο σώμα του αυτοκινήτου. Ακολούθως, πλήρως επαναρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προκειμένου αυτό να κάνει γρηγορότερες αλλαγές, ενώ φοράει και νέα -μεγαλύτερα- κεραμικά φρένα. Η Huracan Performante φορά ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ABS.

H ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ και έχει επαναρυθμιστεί προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με την ενεργό αεροδυναμική της Perfomante. Τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικοί ράβδοι παρέχουν πλέον 10% μεγαλύτερη κάθετη ακαμψία και 15% μεγαλύτερη οριζόντια ακαμψία, με την ενεργή κρεμαργιέρα να φέρει νέες ρυθμίσεις.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές υπάρχουν στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με το αυτοκίνητο να υιοθετεί το ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις. Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Η Lamborghini δηλώνει πως οι αεραγωγοί αυτοί ανοιγοκλείνουν μέσα σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα και όταν είναι ανοικτοί, η αεροδυναμική πίεση μειώνεται, ενώ όταν είναι κλειστοί, η αεροδυναμική πίεση αυξάνεται, δημιουργώντας έτσι aero vectoring. Αναλόγως αν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο παραμένει κλειστό, ενώ το απέναντι ανοίγει, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την αεροδυναμική πίεση στον εξωτερικό πίσω τροχό.

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν στην Lamborghini Huracan Performante να σημειώσει χρόνο κοντά στο 6:52 στην Πράσινη Κόλαση, διαλύοντας το 6:57 της Porsche 918 Spyder, αλλά και το 6:59.73 της Aventador SV. Η επίσημη ανακοίνωση του χρόνου θα γίνει μαζί με την παρουσίαση του αυτοκινήτου, στο περιθώριο της έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.

  • charris

    κάτι τέτοια βλέπω και λέω γιατί όχι κ εγώ Θεέ…?
    και τον φαντάζομαι να λέει “το γιατί είσαι φτωχός το σκέφτηκες αντε με ζαλισατε”

  • charris

    κάτι τέτοια βλέπω και λέω γιατί όχι κ εγώ Θεέ…?
    και τον φαντάζομαι να λέει “το γιατί είσαι φτωχός το σκέφτηκες αντε με ζαλισατε”

  • Mika

    Aν εχουν κανει τοσο τρομερη δουλεια, ανυπομονουμε να δουμε το τελικο αποτελεσμα!!!

  • Philby

    Καλά και σε μία αρχική παρουσίαση η P1 έκανε 6:33. Μπορεί και να το έκανε η Lambo -δεν αμφισβητώ τις ικανότητες του αυτοκινήτου- μόνο την αξιοπιστία τέτοιων διαρροών…

  • Akis-F1 FAN

    Δε λέω φαίνεται ότι έχουν ρίξει πολύ δουλειά στο αυτοκίνητο αλλά το 6:52 είναι πολύ αισιόδοξο, ειδικά με p zero corsa ελαστικά…με τίποτα cup 2 δηλαδή, όπως η 918, θα έριχνε στάνταρ το χρόνο άλλα 4-5 sec. Αν είναι αλήθεια και όχι απλώς φήμες, μιλάμε για ΤΟΝ πύραυλο και θα βγάλω το καπέλο στη Lambo.

    Υ.Γ. Αν κάνει 6:52 η Huracan φαντάζομαι τέρατα όπως η 720s και η GT2 RS τι χρόνους θα κάνουν…

    • Gerasimos Kalogeropoulos

      κατσε δηλαδη λες οτι η gt2 θα ειναι πιο γρηγορη απο τη συγκεκριμη lambo?? ε οχι δα..

    • Akis-F1 FAN

      Κοίτα η Huracan δεν ήταν σε καμία περίπτωση track weapon και όσες βελτιώσεις και να έκαναν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να είναι πιο γρήγορη από την 991 gt2 rs….μιλάω για πραγματικά τεστ γιατί στο ring πολλοί χρόνοι είναι σκέτη απάτη.

    • mixalhs7

      Τα p zero corsa ειναι πιο αποδοτικά απ τα cup2 όπως έχει αποδειχθεί πολλάκις!

    • Akis-F1 FAN

      Όταν λες έχει αποδειχθεί ? Γιατί ,νομίζω, τα cup 2 θεωρούνται ότι πιο κοντά σε σλικ μπορείς να βάλεις μετά τα trofeo r.

    • mixalhs7

      Όλα τα review Ρ1 vs 918 δείχνουν την διαφορά που κάνουν τα trofeo r σε σχέση με τα cup2.
      Υπάρχει και συγκριτικό όπου η 918 ρίχνει 3” στην Ρ1 φορώντας trofeo r και τα δυο αυτοκίνητα με τον ίδιο οδηγό στην ίδια πίστα!
      Και τα δυο είναι super steaky tyres οχι σλικ. Υπάρχει μεγάλη διαφορά!

    • Akis-F1 FAN

      Ναι είπα ότι πιο κοντά σε σλικ, όχι σλικ ;-P Αλλά και πάλι, για τα trofeo r το ξέρουμε ότι είναι καλύτερα από τα cup 2 ( υπάρχει και ένα βίντεο του Harris που μια GT3 γυρνάει 1.5 sec πιο γρήγορα με τα trofeo r απ΄ ότι με τα cup 2 ) εγώ , όμως, λέω για τα p zero corsa σε σχέση με τα cup 2…θυμάμαι στο τεστ της Ave SV στο mototrend που φοράει και αυτή p zero corsa έλεγε ο Randy ότι την κρατάνε πίσω τα ελαστικά.

    • mixalhs7
    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα ναι βρε τα έχω δει και τα 3 βίντεο που πόσταρες, αλλά το θέμα μας δεν είναι ότι η 918 είναι πιο γρήγορη με ίδια ελαστικά, ισχύει αυτό ;-P Εμείς λέγαμε για την διαφορά p zero corsa με cup 2 ;-D

    • mixalhs7

      Ε ναι και στα βιντεο φαίνεται πως το πιρελι ειναι πιο αποδοτικό απ το μισελεν!

    • Akis-F1 FAN

      Όταν λες έχει αποδειχθεί ? Γιατί ,νομίζω, τα cup 2 θεωρούνται ότι πιο κοντά σε σλικ μπορείς να βάλεις μετά τα trofeo r.

  • gv

    πω πω θα εχει φοβερο ηχο!
    και αφηστε τη φεραρι να βαζει τουρμπο στη 488..
    να δουμε ποιο θα πουλησει πιο πολυ και ποιο θα χτισει μυθο και μεταπωλητικη αξια σαν μεταχειρισμενο..

  • jonjon

    Αν ο χρόνος ισχύει μιλάμε για
    τρομερό στήσιμο- εξέλιξη!
    Και το μυαλό μου παει στην φυσική εξέλιξη των πραγμάτων , που είναι η aventador performante! Περιμένω ωραία πράγματα!

  • ΤΣΟΥΛΟΙ αντε πειτε οτι δεν εχουν οι χρονοι καμια σημασια !!!!!!
    αλλα για εμας που μας εξιταρουν !!!
    LAMBO HURACAN τον ελενεε τον μπαμπας σας !!!!! :-D https://uploads.disquscdn.com/images/b2ed96306862e36cd46a803b40bd749366cf0b35116ce14bad5eafd344dbad39.gif

  • F1Faith01

    Αν η Lamborghini έχει κανει κατι τετοιο προσωπικα πιστεύω οτι θα δουμε ενα απο τα πιο απίστευτα αυτοκίνητα στην ιστορία. Μου φαίνεται υπερβολικα αισιοδοξο να έχει ριξει 5 δευτερόλεπτα σε ενα αυτοκίνητο με σχεδον 200 ίππους παραπάνω και τη διπλάσια τιμη. Εριξε 7 δευτερόλεπτα στη μεγαλη της αδερφή. Τι έχουν κανει οι ιταλοί ρε παιδια. Ποιος ο λογος πλεον να ξεχωρίζουμε τα αμαξια σε supercars και hypercars όταν εχουν ολα την ιδια αποδοση στον ενα γυρο?