Μετά τις BMW και Audi, με μια μικρή καθυστέρηση, η Mercedes ανακοίνωσε τους έξι οδηγούς της για το φετινό πρωτάθλημα. Ήδη από τον Οκτώβριο γνωρίζαμε τον έναν εξ’αυτών, τον Edoardo Mortara, που έκανε το μεγάλο βήμα από την Audi στη ομάδα απ΄τη Στουτγάρδη. Έτσι, φέτος, θα έχει στις τάξεις της έναν καινούριο οδηγό, τέσσερις γνώριμούς μας απ΄το 2016 και μια επιστροφή. Ας τους δούμε αναλυτικότερα.

Τον “άτυπο” ρόλο του αρχηγού φέτος θα τον έχει ο πρωταθλητής του 2005, Gary Paffett, ο οποίος είναι ένας από τους “γερόλυκους” του DTM, καθώς θα εκκινήσει για 14η σεζόν, πάντα με τη Mercedes. Ελπίζει σε κάτι καλύτερο από την ενδέκατη θέση της τελικής βαθμολογίας πέρσι, καθώς και την επιστροφή στις νίκες. Ο Robert Wickens, για πρώτη του φορά στο DTM, αποτέλεσε σοβαρό διεκδικητή του τίτλου, κατέκτησε δύο νίκες, αλλά ατυχίες και αρκετά λάθη του κόστισαν κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, πίσω από τους Wittmann, Mortara και Green.

Θα συναντήσουμε και τον πρωταθλητή του 2010 και γνωστός απ΄τη θητεία του στην Formula 1, Paul di Resta. Όγδοη χρονιά στο DTM για τον νικητή εφτά αγώνων, ξεκίνησε δυναμικά πέρσι με νίκη στην πρεμιέρα στο Hockenheim, το 2016 τον βρήκε στην πέμπτη θέση και, βάσει αποτελεσμάτων, ήταν ο δεύτερος καλύτερος οδηγός για τη Mercedes στο περσινό πρωτάθλημα.

Τέταρτος οδηγός, ο ανιψιός του Gerhard Berger και πολλά υποσχόμενος,  Lucas Auer, ο οποίος ήδη θα μπει στο τρίτο έτος εμπλοκής του στο DTM. O Αυστριακός έχει υψηλές φιλοδοξίες για φέτος,το 2016 πανηγύρισε την παρθενική του νίκη, σε 35 αγώνες έχει κατακτήσει τρεις pole positions και έχει βρεθεί δύο φορές στο βάθρο των νικητών, τη μια, όπως είδαμε ως νικητής. Ελπίζει, σύμφωνα με δηλώσεις του, να τον ξαναδούμε με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα στη C 63 AMG του!

Η επιστροφή φέτος ακούει στο όνομα Maro Engel. O Γερμανός αγωνιζόταν από το 2008 έως και το 2011 με τη Mercedes στο DTM, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη δωδέκατη θέση στη τελική κατάταξη (2009), ο καλύτερος τερματισμός του ήταν η έκτη θέση, αλλά ωστόσο, η Mercedes του εμπιστεύεται μια από τις έξι θέσεις για το 2017. Το 2016 νίκησε στις 24 Ώρες του Nürburgring και φέτος θα τον συναντήσουμε και στο πρωτάθλημα της Formula E με την ομάδα της Venturi.

Last but not least, η μεγάλη μεταγραφή του Ιταλού Μortara. Ο οδηγός,πια, της Mercedes θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα, πέρσι το έχασε για τέσσερις μόνο βαθμούς, βέβαια, για τον ίδιο δε χάθηκε στον τελευταίο αγώνα, αλλά πιο νωρίς, όπως θα θυμάσαι. Είναι ανυπόμονος, όπως ο ίδιος δήλωσε, και προσωπικά πιστεύω, ότι θέλει να αποδείξει και στα πρώην αφεντικά του στην Audi ότι άξιζε κάτι καλύτερο, αφού δεν είχε την υποστήριξη που ο ίδιος θα περίμενε.

Τέλος, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes στο DTM, Ulrich Fritz, δήλωσε για το line up του 2017:

Φέτος, όλοι οι κατασκευαστές θα είμαστε αντιμέτωποι με μεγάλες αλλαγές: νέα ελαστικά, νέο αυτοκίνητο και μείωση των οδηγών στο grid. Ο ανταγωνισμός θα είναι πιο έντονος από ποτέ στο DTM. Για αυτό ακριβώς, χαίρομαι που έχουμε ομάδα υψηλού επιπέδου. Ο Edo, o Robert, o Lucas, o Gary κι ο Paul έχουν ήδη κατακτήσει νίκες και μπορούν να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον τίτλο.

Αλλά, μεγάλη πρόκληση φέτος είναι η δημιουργία ενός ομογενοποιημένου και αποφασιστικού συνόλου, στο οποίο προστέθηκε ο Maro, ο οποίος είναι αρκετά έμπειρος.

Εκτός DTM από την Mercedes έμειναν οι Daniel Juncadella, Christian Vietoris, που θα περιμέναμε να συνεχίσει και η απουσία του από το grid του 2017 είναι, για πολλούς, έκπληξη και ο Σουηδός Felix Rosenqvist, που αντικατέστησε με επιτυχία τον Esteban Ocon.