Νέες πληροφορίες για το Challenger SRT Demon έδωσε η Dodge, η οποία έκανε γνωστό πως το “δαιμονισμένο” Challenger διαθέτει μονάχα κάθισμα οδηγού, μιας και τα υπόλοιπα έχουν αφαιρεθεί, προκειμένου το βάρος του να μειωθεί κατά 97,5 κιλά.

Εκτός από το πίσω κάθισμα (-25 κιλά) και το κάθισμα του συνοδηγού (-26,3 κιλά), το SRT Demon διαθέτει χειροκίνητο τηλεσκοπικό τιμόνι το οποίο μειώνει το βάρος κατά 1,8 κιλά, λιγότερο ηχομονωτικό υλικό (μείωση βάρους 8 κιλών), κούφιες αντιστρεπτικές (μείωση βάρους 8,6 κιλά), μικρότερα φρένα (τετραπίστονα με δίσκους 360 mm, σε σχέση με τα εξαπίστονα με δίσκους 391 mm του SRT Hellcat – μείωση βάρους 7,2 κιλά) και νέες ζάντες 18″ (μείωση βάρους 7,2 κιλών).

Υπάρχουν μόλις δύο ηχεία, ενώ όλες οι υπόλοιπες καλωδιώσεις του ηχοσυστήματος αφαιρέθηκαν, περιορίζοντας το βάρος κατά 10,9 κιλά. Επίσης ξέχνα την ρεζέρβα και την επένδυση στο πορτμπαγκάζ. Περιττά πράγματα.

Η συνολική μείωση του βάρους από την αφαίρεση των παραπάνω ανέρχεται στα 105,2 κιλά, αλλά επειδή το Challenger SRT Demon είναι βαρύτερο κατά 7,7 κιλά σε σχέση με το Challenger SRT Hellcat, λόγω φουσκωμένων θόλων, το πρώτο ζυγίζει 97,5 κιλά λιγότερο.

Το Dodge Challenger SRT Demon είναι πισωκίνητο και η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης στις αρχές του Απρίλη.

  • teddy boy

    μικρότερα φρένα? Say what?

  • μόνο στην αμερική, αυτοκίνητο παραγωγής με ξηλωμένα καθίσματα. το θέλω.

  • μόνο στην αμερική, αυτοκίνητο παραγωγής με ξηλωμένα καθίσματα. το θέλω.

  • Mika

    Τι να τη κανεις τη σαβουρα???Καλυτερα μονος σου!!!
    Αλλα αυτο με τα μικροτερα φρενα, με χαλασε!!Βαλτε τα παλι πισω κι ας καθεται ο οδηγος σε σκαμνι απο το ΙΚΕΑ!

  • Mika

    Τι να τη κανεις τη σαβουρα???Καλυτερα μονος σου!!!
    Αλλα αυτο με τα μικροτερα φρενα, με χαλασε!!Βαλτε τα παλι πισω κι ας καθεται ο οδηγος σε σκαμνι απο το ΙΚΕΑ!

  • gv

    α ετσι μειωσαν το βαρος?
    μιλαμε για τερμα βλακες ομως..

  • gv

    α ετσι μειωσαν το βαρος?
    μιλαμε για τερμα βλακες ομως..

  • ακομα ειμαι εντυπωσιασμενος…….αλλα με αυτο που διαβασα ξενερωσα λιγο!!!!
    τα καθισματα τα ηθελα και ας ειναι και 50 κιλα βαρυτερο!!!!
    στην τελικη μπορω να τα βγαλω μονος μου !!! :-D

  • Γιώργος Εμπέρ

    Δηλαδη παλι καλα που αφησαν και το τιμονι!

  • Akis-F1 FAN

    Ήμουν ενθουσιασμένος για αυτό το αυτοκίνητο αλλά τώρα ξενέρωσα φουλ….πρέπει να είναι η πιο τσίπικη μείωση βάρους στην ιστορία της αυτοκίνησης !!! Μικρότερα φρένα λέει σε αμάξι 2 τόνων με 700+ άλογα και ξήλωσαν και το κάθισμα του συνοδηγού χαχαχα……Απ’ ότι φαίνεται το προορίζουν καθαρά για να γράφει καλό 400αρι και τίποτα άλλο.