H Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά της E-Class Cabriolet η οποία θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης την ερχόμενη εβδομάδα. Διαθέτει υφασμάτινη οροφή που ανοιγοκλείνει μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ/ώρα, με τον σχεδιασμό των πίσω φωτιστικών σωμάτων και την σχεδιαστική γραμμής του πίσω μέρους να προέρχονται από την coupe.

Το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται όμορφο, αλλά η γερμανική εταιρία πλέον με τον τόσο κοινό σχεδιασμό των μοντέλων της, κάνει τις ανοικτές C-Class, E-Class και S-Class να μοιάζουν σαν τρεις σταγόνες νερού, με ένα ανθρώπινο μάτι δύσκολα να διακρίνει τις διαφορές ανάμεσα στα μοντέλα της. Το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας μήκος 4.826 mm (+123 mm), πλάτος 1.860 mm (+74 μμ), ύψος 1.428 mm (+30 mm) και μεταξόνιο 2.873 mm (+113 mm), προσφέροντας περισσότερο χώρο στους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 385 λίτρα, ενώ μειώνεται στα 310 λίτρα με την οροφή ανοικτή.

Στο πολυτελές εσωτερικό του συναντάμε νέους αεραγωγούς, πραγματικά βελούδινα πατάκια, δερμάτινες επενδύσεις, αλλά και διπλές ψηφιακές οθόνες 12,3″. Η απλή έκδοση φέρει συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων που συνδυάζεται με μία οθόνη 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη 8,4 ιντσών. Η E-Class Cabriolet διαθέτει χειριστήρια αφής στο τιμόνι τα οποία λειτουργούν ακριβώς όπως η οθόνη ενός smartphone και επιτρέπουν εκτός από το standard “πάτημα”, οριζόντια και κάθετα “swipes”.

Επιπλέον δυνατότητες χειρισμού των συστημάτων της E-Class, προσφέρονται μέσω του touchpad ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα συμβατικά κουμπιά για τον κλιματισμό ή την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση κάποιων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι αν δεν είσαι οπαδός του χειρισμού μέσω της αφής, διαθέσιμο ως extra είναι το χειριστήριο COMAND αλλά και το φωνητικό σύστημα χειρισμού LINGUATRONIC. Υπάρχει ένα σύστημα εσωτερικού φωτισμού με 64 διαφορετικές αποχρώσεις αλλά και το σύστημα ήχου Burmester 3D. Εξοπλίζεται και με τα συστήματα Aircap και Airscarf.

Μηχανικά η E-Class Cabriolet κατασκευάζεται πάνω στην MRA πλατφόρμα και κίνηση παίρνει από τους ίδιους κινητήρες της E-Class Sedan και τις E-Class Coupe. Αρχικά θα προσφέρονται οι εκδόσεις E220d, E200, E300 και Ε400 4Matic με την πρώτη να φορά τον 2,0-λιτρο diesel κινητήρα απόδοσης 194 ίππων με 400 Nm ροπής, με τις E200 και Ε300 να εξοπλίζονται με έναν 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 184 και 245 ίππων αντίστοιχα με 300 και 370 Nm ροπής αντίστοιχα. Τέλος, η E400 4Matic παίρνει κίνηση από έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 333 ίππων με 480 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά στον δρόμο από όλους τους τροχούς. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Αργότερα θα υπάρχει και ένας νέος 3,0-λιτρος κινητήρας με turbo και ηλεκτρικό συμπιεστή με 48V ηλεκτρικό σύστημα, στην έκδοση E50 απόδοσης 450 ίππων, ενώ θα προστεθούν και οι εκδόσεις E43, E63 και E63 C Cabriolet. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017 και στην αρχή θα προσφέρεται και στην έκδοση 25th Anniversary που έχει ζάντες 20″, το πακέτο Comfort, ξύλινα διακοσμητικά, το πακέτο Air Balance, φωτιζόμενα μαρσπιέ, νέα πατάκια, το Magic Vision Control και ατμοσφαιρικό φωτισμό.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Πολύ όμορφη αλλά αυτή η φωτοτυπία έχει κουράσει.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κούκλα αλλά όλο φωτοτυπίες βγάζουν μας κούρασαν…

  • Mika

    Πολυ classy και κυριλε, αλλα αυτο το μπορντω δερμα στο ταμπλω και τις πορτες, ποιος το σκεφτηκε???Fail…
    Μια μινι S class cabriolet, παλι…

    • xtra

      ειναι για τις κυριες !

  • cfu

    Η διαφορα με την S ποια ειναι???5-10 εκ????
    τελος παντων ωραια ειναι,αλλα αδιαφορο μοντελο και να ειχα χρηματα ουτε που θα την κοιτουσα οτι υπαρχει

  • Theo Karampas

    Πανεμορφο,αλλα ειναι τοσο ιδια με τα αλλα μοντελα και εχει αρχισει να κατανταει κουραστικο