Φαίνεται ότι η Gemballa, καθώς μετά την δολοφονία του ιδρυτή της, έχει χάσει αρκετή από την αίγλη και την φήμη που είχε αποκτήσει κατά την δεκαετία των ’00s. Με το νέο πακέτο Avalanche για την 911 Turbo, μπαίνει και πάλι δυνατά στο παιχνίδι των βελτιωτικών οίκων, καθώς αυτό κάνει τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα να αποδίδει 820 άλογα και 950 Nm ροπή, μια αύξηση της τάξης των 280 ίππων και 290 Nm ροπής, σε σχέση με το εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στα νέα διπλά turbos, στη νέα πολλαπλή εισαγωγής, που καταλήγει σε ένα φίλτρο αέρα υψηλής απόδοσης, ενώ τροποποιήσεις υπάρχουν και στην κεφαλή του κινητήρα.
Αντίστοιχα, κατάλληλες αναβαθμίσεις υπάρχουν στην μετάδοση, στο σύστημα των φρένων, στην αεροδυναμική και στο στήσιμο του αυτοκινήτου.
Εμφανισιακά το αυτοκίνητο είναι ντυμένο με ένα φαρδύτερο bodykit, που αποτελείται από νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι οποίοι αυξάνουν το πλάτος της Porsche κατά 62 χλστ. εμπρός και 100 χλστ. πίσω, έτσι ώστε να χωρέσουν οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών, με ελαστικά 255/30 εμπρός και 325/25 πίσω. Εκτεταμένες αλλαγές υπάρχουν και στην καμπίνα του Avalanche, με δερμάτινες διχρωμίες, carbon και alcantara λεπτομέρειες.
Φτάνοντας στην τιμή, το Gemballa Avalanche, με βάση την Porsche 911 Turbo (991), κοστίζει στην Γερμανία €389.600 χωρίς φόρους, τιμή υπερδιπλάσια του αυτοκινήτου-δότη.