Η νέα αγωνιστική Porsche 911 RSR είναι κεντρομήχανη και πολλοί πλέον είναι εκείνοι που ζητούν από την γερμανική εταιρία να βγάλει στην αγορά μια κεντρομήχανη 911. Παρότι η επόμενη γενιά της 911 δεν αναμένεται να έχει διαφορετική διάταξη κινητήρα, ο Frank Walliser αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport και του τμήματος των GT αυτοκινήτων, δήλωσε πως η εταιρία έχει δεχτεί έντονο ενδιαφέρον για μια κεντρομήχανη 911 και πλέον το σκέφτονται. Ο Andreas Preuninger, το αφεντικό του τμήματος ανάπτυξης των GT αυτοκινήτων της Porsche, συμπλήρωσε πως μια κεντρομήχανη 911 “δεν θα έρθει σύντομα, αλλά δεν αποκλείουμε στο μέλλον να γίνει πραγματικότητα.
H νέα γενιά της Porsche 911 αναμένεται προς τέλη του 2018/αρχές του 2019, διατηρώντας την κλασσική διάταξη με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος ωστόσο θα μπορούσε να τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά, προκειμένου να βελτιωθεί η ισορροπία και η κατανομή του βάρους. Η Porsche θέλει να διατηρήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Η νέα γενιά της 911 θα αυξηθεί σε πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.
Κίνηση θα παίρνει από turbo εξακύλινδρους κινητήρες, εκτός από τις κορυφαίες εκδόσεις (GT3, GT3 RS) οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Επίσης για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Τέλος, οι τελευταίες φήμες λένε ότι προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.