Η νέα αγωνιστική Porsche 911 RSR είναι κεντρομήχανη και πολλοί πλέον είναι εκείνοι που ζητούν από την γερμανική εταιρία να βγάλει στην αγορά μια κεντρομήχανη 911. Παρότι η επόμενη γενιά της 911 δεν αναμένεται να έχει διαφορετική διάταξη κινητήρα, ο Frank Walliser αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport και του τμήματος των GT αυτοκινήτων, δήλωσε πως η εταιρία έχει δεχτεί έντονο ενδιαφέρον για μια κεντρομήχανη 911 και πλέον το σκέφτονται. Ο Andreas Preuninger, το αφεντικό του τμήματος ανάπτυξης των GT αυτοκινήτων της Porsche, συμπλήρωσε πως μια κεντρομήχανη 911 “δεν θα έρθει σύντομα, αλλά δεν αποκλείουμε στο μέλλον να γίνει πραγματικότητα.


H νέα γενιά της Porsche 911 αναμένεται προς τέλη του 2018/αρχές του 2019, διατηρώντας την κλασσική διάταξη με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος ωστόσο θα μπορούσε να τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά, προκειμένου να βελτιωθεί η ισορροπία και η κατανομή του βάρους. Η Porsche θέλει να διατηρήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Η νέα γενιά της 911 θα αυξηθεί σε πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

Κίνηση θα παίρνει από turbo εξακύλινδρους κινητήρες, εκτός από τις κορυφαίες εκδόσεις (GT3, GT3 RS) οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Επίσης για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Τέλος, οι τελευταίες φήμες λένε ότι προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

  • jonjon
    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι, ήταν περιορισμένης παραγωγής για να πάρει άδεια το αγωνιστικό, αλλά βγήκε μόλις σε 22-25 κομμάτια 993 και 996 συνολικά και είχε αρχική τιμή 280.000.000 δρχ το 1996.
      Το μπροστινό μέρος ήταν από 993 και το πίσω από 962 συμπεριλαμβανομενου του κινητήρα.

    • jonjon

      Ναι! Είχε βγει ακριβό? 1.000.000 μάρκα! Αν θυμάμαι καλά! Τώρα οι πελάτες θέλουν αλλά 911 σημαίνει μηχανή πίσω , βέβαια σε μορφή περιορισμένης παραγωγής σίγουρα κάτι θα βγάλουν 500 κομμάτια τους κόβω.

  • Anestis Genk

    Πρέπει πρώτα να σκεφτούν…βάζει κανείς πλέον κόσμο στα πίσω καθίσματα;

    • πρεπει να σκεφτουν….χωραει κοσμος στα πισω καθισματα ????? :-P

    • Mika

      Μπορει απλα να το θελουν για να πετανε τα μπουφαν και τα ψωνια, στο πισω “καθισμα”..
      :p

    • Mika

      Μπορει απλα να το θελουν για να πετανε τα μπουφαν και τα ψωνια, στο πισω “καθισμα”..
      :p

    • γιαυτον τον λογο δεν εχεις μπροστα τον χωρο κατω απο το καπο ????

    • Mika

      Ναι,αλλα ο αλλος ειναι ακομα πιο γρηγορα προσβασιμος! Την ωρα που μπαινεις, τα πετας κιολας!! Και πισω χωραει μεγαλυτερα αντικειμενα σε ογκο απ οτι μπροστα….

    • ναι αλλα δεν εισαι το ιδιο μουρη οσο βγαζεις το σακακι μπροστα στο μαγαζι !!!! :-P

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Η 911 είναι συνυφασμένη με flat 6 και κινητήρα στο πίσω μέρος.
    Αν θέλουν κεντρομηχανη να βγάλουν άλλο μοντέλο.

  • Κώστας

    Και καπου εδω αρχιζει και χαλαει το πραγμα..

    • χαλαει ως προς τι ?

    • Κώστας

      Ε πολυ απλα δεν θα ειναι 911 αλλά τυπου 911,εφοσον χαλαει η αρχικη-κλασσικη διαταξη

    • νομιζα πως εννοουσες οτι χαλαει η Πορσε γενικα….και οχι η 911 !!!
      μαζι σου ετσι !!!το ιδιο προβλημα συμβαινει και στην vette !!!!

  • fanboy

    μην πειραζετε τους θρυλους

  • manowar

    Πορσε ασε τις μλκιες μην ακους τον ασχετο κοσμο

  • Moby Dick

    Για ολα είναι ικανή η Porsche απ’ την στιγμή που δεν έχει ταμπού σαν εταιρεία. Το ζητούμενο όμως δεν ειναι να ακολουθείς τους πελάτες, αλλά να τους οδηγείς εσύ.
    Ένα μοντέλο 911 κανονικής παραγωγής με κινητήρα στο κέντρο δεν θα μπορούσε να σταθεί μόνο του (να καταργηθεί δηλαδή το πισωμήχανο μοντέλο). Θα μπορούσε να σταθεί άνετα μόνο σαν περιορισμένης παραγωγής, όπως έγινε με την 911 GT1.

    Κάτι τέτοιο (κατάργηση του πισωμήχανου μοντέλου) δεν νομίζω οτι θα γίνει. Απ’ την άλλη να υπαρχουν παράλληλα μια 911 με πισω τον κινητήρα και μια 911 με τον κινητήρα στο κέντρο, επίσης το βλέπω αστείο.

    Αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο υπάρχει και είναι η Cayman. Πόσο διαφορετική θα ήταν απ’ την Cayman (πέρα απ’ την ιπποδύναμη) μια κεντρομήχανη 911?

    Αυτό που λείπει απ’ την γκάμα της Porsche κατά την γνώμη μου είναι ένα νέο supercar, μια νέα 928 κουπέ (929), με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω. Αυτό θα ήθελα να δω. Απο εκεί και περα όλες οι υπόλοιπες βαριάντες έχουν ήδη γίνει, άσχετα με το πως ονομάζονται.

  • Mika

    Το βλεπω σαν μια πιθανοτητα, μονο σαν μια ακραια αγωνιστικη εκδοση δρομου, περιορισμενης παραγωγης του μοντελου, που θα καταργει τα πισω καθισματα, και θα προσφερει πισταδορικη αισθηση…Σαν μια ακομα πιο ακραια GT3 RS ας πουμε…Αλλα αυτο θα ερθει μετα το μεσο της ζωης του επομενου μοντελου, οταν θα εχουν βγει τα υπολοιπα της σειρας που θα φερουν ζεστα χρηματα, πρωτα.

  • Νικόλαος244turbo

    9ff GT9 εδώ και κάποια χρόνια.
    Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνει ο κόσμος: Η 911 δεν είναι supercar αλλά sportscar.Είναι το αμάξι που μπορεί να οδηγήσει η γυναίκα σου ως το Μασούτη και καπάκι να την πας Σέρρες να της πιεις το αίμα και να γυρίσεις ατσαλάκωτος.
    Κεντρομήχανο μπορούν να κάνουν ένα Supercar ανάμεσα στην 911 και την 918