Η Cadillac τη περίοδο αυτή βρίσκεται σε φάση ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της. Η αρχή έγινε με την CT6 και το XT5, με την αμερικανική εταιρία να ετοιμάζει ακόμη 8 νέα μοντέλα μέχρι το 2021, με τα 4 από αυτά να είναι SUV και crossovers.


Η XT4 θα τοποθετηθεί κάτω από το XT5 και αναμένεται στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Θα προσφέρεται ως προσθιοκίνητο, με την τετρακίνηση να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Θα έχει σαν αντίπαλο τα Audi Q3 και BMW X3, με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της GM στο Κάνσας, με τις προβλέψεις να λένε για 25.000 με 30.000 πωλήσεις ετησίως. Θα πωλείται και στην Ευρώπη και κίνηση θα παίρνει από μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.

Μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια θα δούμε στην αγορά τη νέα Escalade, με την XT1/ΧΤ2 να παρουσιάζεται το 2020 και να τίθεται απέναντι από την BMW X1, ενώ μετά το XT4, η Cadillac θα λανσάρει ένα νέο SUV που θα “κάτσει” ανάμεσα στο XT5 και το Escalade. Η νέα XT5 θα βγει στην αγορά το 2021.

Το 2018 θα ανανεωθεί η ATS η οποία θα αλλάξει όνομα και πλέον θα λέγεται CT4. Το νέο όνομα εκτός από το σεντάν θα μεταφερθεί στο κουπέ αλλά και στο κάμπριο. Από την γκάμα της, θα καταργηθεί ο 2,5 λίτρων κινητήρας, με τον 2,0 λίτρο της εταιρείας να αντικαθιστά, έχοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Στο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ανανεωθεί το CTS που θα ονομάζεται CT5, με την κουπέ έκδοση να φτάνει ένα χρόνο αργότερα στην αγορά. Στα τέλη της ίδιας χρονιά θα παρουσιαστεί το νέο μεγάλο SUV XT7/ΧΤ8 που θα βασίζεται σε μια μεγαλύτερη τροποποιημένη πλατφόρμα του XT5.

Με τις προτεραιότητες της Cadillac να είναι πλέον διαφορετικές, δεν θα δούμε το CT3, ένα μικρό σεντάν που θα είχε στόχο την Mercedes CLA και το Audi A3 sedan, αλλά ούτε και ένα υπερπολυτελές σεντάν σαν ναυαρχίδα της εταιρείας, το CT8 που θα στόχευε την Mercedes S-Class.