Η Lamborghini τάραξε συθέμελα τον κόσμο των supercars kαι hypercars, καθώς με μια όχι πολύ πιο δυνατή και ελαφρύτερη Huracan, κατάφερε να γράψει χρόνο-ρεκόρ στο Nürburgring με 6:52.01, κυρίως λόγω της αεροδυναμικής της. Μετά από πολλές ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, η ιταλική εταιρία προίκισε το αυτοκίνητο της με το σύστημα ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο, που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις. Και στο παρακάτω video μπορείς να καταλάβεις πως λειτουργεί με πολύ απλό τρόπο.

Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις αγωγοί κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Οι δύο κεντρικοί είναι πάντα ανοικτοί για την ψύξη του κινητήρα και την ψύξη των καυσαερίων, ενώ οι δύο εξωτερικοί αγωγοί, συνδέονται με τα εσωτερικά κανάλια της πίσω πτέρυγας.

Μηχανικά το αυτοκίνητο  φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος δυνάμωσε στα 640 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 600 Nm. Τα επιπλέον 30 άλογα και τα 40 Nm ροπής, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (-0,3 δευτερόλεπτα από την απλή Huracan), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα (-1,0 δευτερόλεπτο) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα.

Ο V10 κινητήρας έχει αποκτήσει νέα εισαγωγή αέρα, νέα εξάτμιση, βαλβίδες τιτανίου, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι μειωμένο κατά 40 κιλά, με τα σχεδόν 11 εξ αυτών να μειώνονται από την νέα εξάτμιση. Τα υπόλοιπα προέρχονται από την εκτενή χρήση carbon στο σώμα του αυτοκινήτου (αεροτομή, κάλυμμα κινητήρα, μπροστά spoiler, πίσω προφυλακτήρα, αεραγωγοί και ενεργά πτερύγια).

Ακολούθως, πλήρως επαναρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προκειμένου αυτό να κάνει γρηγορότερες αλλαγές, ενώ φοράει και νέα -μεγαλύτερα- κεραμικά φρένα, που ακινητοποιούν το ιταλικό supercar από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 31 μέτρα, 0,9 μέτρα γρηγορότερα από την Huracan Coupe που οδηγήσαμε στην Ιταλία.

Η Huracan Performante φορά ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ABS. Το σύστημα ANIMA, ο “μαγικός” διακόπτης πάνω στο τιμόνι που ο οδηγός επιλέγει τα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, έχει και αυτό αναθεωρηθεί.

Το κάλυμμα του κινητήρα είναι από πλέξιγκλας, ενώ το κάλυμμα της πολλαπλής από χαλκό. Υπάρχουν δύο μεγάλες απολήξεις εξατμίσεων και ελαφριές ζάντες 20″. Στο πλάι, πάνω από τις πλαινές ποδιές, υπάρχουν τα χρώματα της ιταλικής σημαίας.