Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση των τιμών του Challenger SRT Demon για την Αμερική, τώρα είναι μια πρώτη ευκαιρία να ακούσεις το “δαίμονα” της Dodge να βρυχάται. Αποτέλεσμα αυτού του γουργουρητού που θα ακούσεις παρακάτω είναι ο V8 6,2-λίτρων κομπρεσοράτος κινητήραςς, που από τα 707 άλογα του Hellcat, έχει δυναμώσει στα 840 άλογα.

Η αύξηση αυτή της ιπποδύναμης προήλθε με την τοποθέτηση μεγαλύτερου 2,7-λίτρων κομπρέσορα που σηκώνει μεγαλύτερη πίεση, με την τοποθέτηση νέων πιστονιών, νέων βαλβίδων, νέων μπιελών, τριών εισαγωγών αέρα (καπό, μέσα από τους προβολείς και από τους θόλους) και την αντλίας βενζίνης δύο σταδίων. Το όριο περιστροφής του κινητήρα έχει αυξηθεί από τις 6.200 σ.α.λ στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα καπό σε μοντέλο παραγωγής. Η εισαγωγή αέρα ονομάζεται Air Grabber, καλύπτει έκταση 290,3 τετραγωνικών εκατοστών και παρέχει τον απαιτούμενο αέρα στον κομπρεσοράτο V8 κινητήρα του αυτοκινήτου. H Dodge αναφέρει πως η εισαγωγή αέρα στο καπό, μαζί με τους αεραγωγούς πίσω από τους προβολείς, μειώνουν κατά πολύ την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής σε σχέση με το Hellcat.

Εξαιτίας αυτού, το “δαιμονισμένο” Challenger είναι το ταχύτερο εργοστασιακό αυτοκίνητο παραγωγής σε ότι έχει να κάνει την επιτάχυνση μιας και μπορεί να παράγει 1,8 G επιτάχυνσης, να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, με το 400αρι να το κάνει σε 9,65 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου τα 225 χλμ/ώρα (ρεκόρ Guinness).

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το “δαιμονισμένο” Challenger μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • Bon Viveur

    God bless America!! <3

  • Mika

    Ωραιος ηχος!!!!