Με αφορμή ότι η 911 R, το πιο πρόσφατο ειδικό μοντέλο της Porsche που η τιμή της -ως μεταχειρισμένη- έχει εκτοξευτεί, παρά το γεγονός πως βρίσκεται στην αγορά λιγότερο από έναν χρόνο, ο επικεφαλής του GT τμήματος της Porsche, Andreas Preuninger, είχε δηλώσει πριν κάτι μήνες ότι είναι “λυπηρό” το γεγονός ότι πολλοί ιδιοκτήτες της 911 R επέλεξαν να μετατρέψουν το αυτοκίνητο σε συλλεκτικό, κλείνοντας το σε κάποιο γκαράζ, προκειμένου να επωμιστούν από αυτό κέρδη.

Ίσως γι’αυτό ακριβώς τον λόγο η γερμανική εταιρία με την παρουσίαση της ανανεωμένης 911 GT3 επανέφερε το μηχανικό κιβώτιο στις επιλογές του μοντέλου, έτσι ώστε να “ρίξει” τις τιμές της 911 R.

Σε νέα συνέντευξη του, ο Preuninger δήλωσε ότι δεν θέλει να αγοράζουν τα αυτοκίνητα τους συλλέκτες, και για να το κάνει αυτό σκοπεύει να διεξάγει μια λεπτομερέστερη έρευνα δυνητικών αγοραστών, χωρίς αυτό να θεωρείται ως “τιμωρία”, αλλά ως στρατηγική. Πιο χαρακτηριστικά είπε:

Προσωπικά θέλω να βλέπω τα αυτοκίνητά μας να οδηγούνται. Γι’αυτό τα φτιάχνουμε. Είναι απλά πολύ καλά για να παραμείνουν ακίνητα και να συλλέγουν σκόνη. Δεν μου αρέσει αυτή η δουλειά των ανθρώπων, που αγοράζουν τα αυτοκίνητά μας για να βγάλουν λεφτά από αυτά. Αυτή δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας. Ο σκοπός του περιορισμού της παραγωγής ενός αυτοκινήτου δεν είναι για να κερδίσει αξία. Δεν θέλουμε να πετάμε λεφτά για κάθε αυτοκινήτου όταν βγαίνει από το εργοστάσιο.

Συνεχίζοντας, ο Preuninger παραδέχτηκε ότι η απόφαση της Porsche να προσφέρει με μηχανικό κιβώτιο την νέα 911 GT3, ενόχλησε κάποιους πελάτες της, καθώς αυτοί πιστεύουν ότι το αυτοκίνητο θα χάσει την μοναδικότητα του, κάτι που συνεπάγεται και στην μεταπωλητική του αξία.

Όταν είπα ότι δεν είμαστε ένα hedge fund, μιλάω για εκείνους τους ανθρώπους που φωνάζουν ότι προσφέρουμε [στην 911 GT3] το χειροκίνητο κιβώτιο, παρόμοιο με της R. Αλλά αν υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητα σαν αυτό, τότε ως εταιρεία θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε αυτή τη ζήτηση.

  • Akis-F1 FAN

    Τι τραβάνε και αυτοί οι καημένοι στην porsche…..τα κάνουν μανουάλια γα να τα σκίζουν οι ιδιοκτήτες και αυτοί, ακριβώς επειδή είναι μανουάλια, τα βάζουν στη ζελατίνα για να ανεβάσουν την αξία….φαύλος κύκλος ;-P

  • DarkV12Tdi
    • αυτος νομιζω ειναι απο εκεινους που τα πανε γ@μιωντας !!!! :-P

  • sergio360

    ”Δεν θέλουμε να πετάμε λεφτά για κάθε αυτοκίνητο όταν βγαίνει από το εργοστάσιο.”
    Sums it up….

    • mixalhs7

      Για την ακρίβεια ”The purpose of limiting a car is not for it to gain value. We don’t want to be laying money on each car’s roof when they run out of the factory.”

    • sergio360

      Ε ναι στην ουσια γιατι δεν παιρνουν αυτοι τα εξτρα λεφτα…

  • gv

    απο τη στιγμη που θα το πουλησεις πχ σε μενα,το τι θα το κανω να μη σε ενδιαφερει καθολου preuninger και καθε preuningen..
    αμα θελει ο αλλος θα το βαλει και στον παγο..
    σταματηστε επιτελους αυτες τις ψευτικες δηλωσεις γιατι δακρυσαμε..
    τα εχουμε ξαναπει οταν μετα απο χρονια πιανει πολλες φορες πανω απο την αξια του επειδη ειναι στη ζελατινα μια χαρα διαφημιση σας κανει γελαδια που το παιζετε οτι θελετε να τα οδηγουνε κιολας..
    και εξαρταται τι εννοουμε οδηγηση γιατι αλλος μπορει να θελει να το βγαζει μια βολτα τη βδομαδα και ετσι ακομη και μετα απο καιρο να μην εχει ουτε 10 χιλιαδες χιλιομετρα..
    ο καθενας θα κανει οτι θελει με τη περιουσια του και με τη ζωη του και δε χωραει καμια κριτικη σε αυτο ποσες φορες να το πουμε πια..

    • Anestis Genk

      Ναι τα δάκρυα της Porsche μάλλον είναι κροκοδείλια και ενδεχομένως σπάζεται που δεν βγάζει αυτή τα υπερκέρδη από τις δημοπρασίες και τα πανάκριβα service των ειδικών εκδόσεων.
      Το τι είναι περιουσία του καθενός είναι καθαρά νομικό, αύριο μπορεί να γίνει ένας νόμος που αυτό που ήταν πριν περιουσία του τάδε να γίνει περιουσία της Porsche ή κάποιου άλλου. Ετσιθελικά, όπως έχουν γίνει τόσοι ετσιθελικοί νόμοι.
      Η διαφωνία μου είναι πως κάποια αμάξια είναι πολιτιστική κληρονομιά της επιστήμης, της ανθρωπότητας κτλ. και γι’αυτό θέλουμε να είναι στους δρόμους. Με μια βόλτα το σαββατοκύριακο άνετα μαζεύεις 5 με 10 χιλιάδες χλμ τον χρόνο.
      Κάτι αντίστοιχο με την κερδοσκοπία στα αμάξια γίνεται και με τις πατέντες των φαρμάκων.

  • Mika

    Η εταιρια μπορει να θελει αλλα, παντα ομως θα υπαρχουν ιδιοκτητες που θα αποσκοπουν αλλου..
    That is the name of the game!!

  • Anestis Genk

    Απλά μην δημιουργείτε μποτιλιάρισμα. Αν η Porsche ανακοινώσει ειδική έκδοση μπλα μπλα και βάλει διαφορετικό χρώμα και διαφορετικές ραφές μέσα και ταμπελάκι με αρίθμηση και άλλες ζάντες και άλλο προφυλακτήρα και αλλάξει λίγο το exhaust note…
    και πει οι αλλαγές δίνουν τόση πρόσφυση επιδόσεις κτλ αλλά λέει ψέματα όλοι θα τρέξουν να επενδύσουν και να πουν τι εργαλείο έβγαλε! Κανείς δεν θα αμφισβητήσει το 5% καλύτερη αεροδυναμική ή ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πότε κάτι είναι καλύτερο και πότε κάτι είναι απλά ρυθμισμένο αλλιώς.

    Άρα καλά θα κάνει η Porsche και η κάθε Porsche να μην σταματάει να δέχεται παραγγελίες και να παράγει 911R και 918Spyder μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο ή μέχρι να μην μπορεί περάσει τις νόρμες (ρύπων ασφάλειας κτλ).
    Όπως έχει η κατάσταση τώρα, με λίγες αλλαγές και με την ανακοίνωση “σε αριθμημένα κομμάτια”, έχεις καταδικάσει το αμάξι να μαζεύει σκόνη.