Με αφορμή ότι η 911 R, το πιο πρόσφατο ειδικό μοντέλο της Porsche που η τιμή της -ως μεταχειρισμένη- έχει εκτοξευτεί, παρά το γεγονός πως βρίσκεται στην αγορά λιγότερο από έναν χρόνο, ο επικεφαλής του GT τμήματος της Porsche, Andreas Preuninger, είχε δηλώσει πριν κάτι μήνες ότι είναι “λυπηρό” το γεγονός ότι πολλοί ιδιοκτήτες της 911 R επέλεξαν να μετατρέψουν το αυτοκίνητο σε συλλεκτικό, κλείνοντας το σε κάποιο γκαράζ, προκειμένου να επωμιστούν από αυτό κέρδη.

Ίσως γι’αυτό ακριβώς τον λόγο η γερμανική εταιρία με την παρουσίαση της ανανεωμένης 911 GT3 επανέφερε το μηχανικό κιβώτιο στις επιλογές του μοντέλου, έτσι ώστε να “ρίξει” τις τιμές της 911 R.

Σε νέα συνέντευξη του, ο Preuninger δήλωσε ότι δεν θέλει να αγοράζουν τα αυτοκίνητα τους συλλέκτες, και για να το κάνει αυτό σκοπεύει να διεξάγει μια λεπτομερέστερη έρευνα δυνητικών αγοραστών, χωρίς αυτό να θεωρείται ως “τιμωρία”, αλλά ως στρατηγική. Πιο χαρακτηριστικά είπε:

Προσωπικά θέλω να βλέπω τα αυτοκίνητά μας να οδηγούνται. Γι’αυτό τα φτιάχνουμε. Είναι απλά πολύ καλά για να παραμείνουν ακίνητα και να συλλέγουν σκόνη. Δεν μου αρέσει αυτή η δουλειά των ανθρώπων, που αγοράζουν τα αυτοκίνητά μας για να βγάλουν λεφτά από αυτά. Αυτή δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας. Ο σκοπός του περιορισμού της παραγωγής ενός αυτοκινήτου δεν είναι για να κερδίσει αξία. Δεν θέλουμε να πετάμε λεφτά για κάθε αυτοκινήτου όταν βγαίνει από το εργοστάσιο.

Συνεχίζοντας, ο Preuninger παραδέχτηκε ότι η απόφαση της Porsche να προσφέρει με μηχανικό κιβώτιο την νέα 911 GT3, ενόχλησε κάποιους πελάτες της, καθώς αυτοί πιστεύουν ότι το αυτοκίνητο θα χάσει την μοναδικότητα του, κάτι που συνεπάγεται και στην μεταπωλητική του αξία.

Όταν είπα ότι δεν είμαστε ένα hedge fund, μιλάω για εκείνους τους ανθρώπους που φωνάζουν ότι προσφέρουμε [στην 911 GT3] το χειροκίνητο κιβώτιο, παρόμοιο με της R. Αλλά αν υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητα σαν αυτό, τότε ως εταιρεία θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε αυτή τη ζήτηση.