Η Volvo ανακοίνωσε πως θέλει κάθε νέο αυτοκίνητό της που θα βγει στην αγορά από το 2019, να έχει κάποιο είδος ηλεκτρισμού, προκειμένου να πιάσει τον στόχο που έχει θέσει να πουλά 1 εκατομμύρια plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2025 και έπειτα. Ο στόχος αυτός έχει ονομαστεί “omtanke” από την Volvo, που στα σουηδικά σημαίνει “αντιπαροχή” ή “φροντίδα”, με την εταιρία να θέλει ενιαίο, παγκόσμιο standard στους φορτιστές.
Μάλιστα πιστεύει πως η μείωση του κόστους των μπαταριών θα επιτρέψει τα ηλεκτρικά μοντέλα να έχουν παρόμοια τιμή με τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, κάνοντας τα ελκυστικά στους καταναλωτές. Επί του παρόντος, το 14% των πωλήσεων του XC90 σε παγκόσμιο επίπεδο είναι plug-in, με την εταιρία να αναμένει πως περίπου το 15% των πελατών του νέου XC60 θα το προτιμήσει με τον υβριδικό κινητήρα. Η Volvo, σε αντίθεση την Tesla και τις VW Group, BMW Group, Daimler και Ford, δεν είναι διατεθειμένη αυτή τη χρονική περίοδο να κατασκευάσει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, κάτι που σίγουρα θα λειτουργήσει αρνητικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Η Volvo θα προσφέρει ηλεκτρικά μοντέλα, plug-in hybrid βενζίνης και πετρελαίου, όπως και ήπια υβριδικά 48-volt αυτοκίνητα, με τους Σουηδούς να θέλουν στο μέλλον να μην πωλούν κανένα αυτοκίνητο που να μην κρύβει έναν ηλεκτροκινητήρα του κάτω από το καπό.
Η Volvo θα προσφέρει στην αγορά πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το 2019 έως το 2021, τα τρία με τα σήματα της Volvo και τα δύο με τα σήματα της Polestar. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo θα κατασκευάζεται στη Κίνα. Το ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo θα πωλείται παγκοσμίως και θα βασίζεται στην συμπαγή αρθρωτή πλατφόρμα Compact Modular Architecture (CMA). Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo στην πόλη Luqiao, στο νοτιοανατολικό μέρος της Κίνας, μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν την CMA πλατφόρμα, όπως το XC40, το V40, το S40, αλλά και το πρώτο μοντέλο της Lynk & Co, το 01.