Με τα SUVs/crossovers να συνεχίζουν να μεγαλώνουν το μερίδιο στην αγορά νέων αυτοκινήτων, κλέβοντας πωλήσεις από τα σεντάν, η GM σκέφτεται να καταργήσει 5 μοντέλα της μετά το 2020. Πρόκειται για τα Chevrolet Volt, Buick LaCrosse, Cadillac XTS, Chevrolet Impala και Chevrolet Sonic.

Τα Buick LaCrosse, Chevrolet Impala, Cadillac CT6 και Chevrolet Volt κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Hamtramck της GM στο Ντιτρόιτ, με τις πωλήσεις τους κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους να παρουσιάζουν πτώση της τάξεως του 32%. Οι αναφορές θέλουν τη σημερινή γενιά του Volt να παραμένει στην αγορά μέχρι το 2022 και τότε να αντικαθίσταται από ένα plug-in crossover. Πολλά crossovers ετοιμάζει και η Cadillac, μιας και οι πωλήσεις του XT5 δείχνουν πως το κοινό διψάει για τέτοιου είδους οχήματα.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις του XT5 από την αρχή της χρονιάς είναι πολύ μεγαλύτερες από το σύνολο των πωλήσεων των σεντάν μοντέλων της Cadillac. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων, τους πρώτους 6 μήνες του 2016 η Cadillac πούλησε 29.798 XT5, όταν οι συνολικές πωλήσεις των ATS, CT6, CTS, ELR και XTS άγγιξαν τις 25.049 μονάδες.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Τὸ ὕψος ἔχει πολλὰ πλεονεκτήματα. Εἶναι πειὸ ἀνατομικὸ/ἐργονομικὸ στὴν ἐπιβίβασι/ἀποβίβασι, προσφέρει καλλίτερη θέα ἑκάστου τοπίου στὶς διαδρομὲς καὶ ὁρατότητα στὶς διασταυρώσεις, δὲν βρίσκει ἡ ποδιὰ στὰ ἀπίθανα βαθουλώματα (λακκοῦβες) ὑψώματα, σαμαράκια, κράσπεδα καὶ -γιατί νὰ τὸ κρύψωμεν ἄλλως τε – στὸ ἀ π α ρ α ί τ η τ ο – καβάλημα πεζοδρομίου. Δὲν χρειάζομαι suv γι’ ὄλ’ αὐτά, βολεύομαι π.χ. καὶ μὲ ἕνα Panda cross. Ὅμως εἶναι ἀναμενόμενη ἡ ἐξαφάνισι τῶν saloon cars/sedans._

    • συμφωνω σε οτι λες…αλλα πιστυεω ολα αυτα εχουν σχεση με το οτι τα SUV ακομα εχουν μικρο μεριδιο στο δρομο στο συνολο των οχηματων που κυκλοφορουν !!!
      οταν σε μια 10ετια…θα βλεπουμε παντου σουβ και κρος οβερ….τοτε θα με θυμηθεις που η αγορα θα στραφει στα sedan/station wagon….και γενικα στα ”χαμηλα” μιας και θα ψαχνει την διαφορετικοτηα !!!