H Porsche έχει αποδείξει πως ξέρει να πιάνει τον παλμό της αγοράς. Τρανό δείγμα η πρώτη Cayenne, αλλά και οι υβριδικές εκδόσεις της τελευταίας γενιάς μαζί με την αντίστοιχη Panamera Turbo S E-Hybrid. Η 918 είναι μια κατηγορία από μόνη της.

Το «ρεύμα», ωστόσο, λάμπει δια της απουσίας του από το πιο εμβληματικό μοντέλο της εταιρίας και ένα από τα σημαντικότερα της αυτοκίνησης. H 911 δοκίμασε τις αντοχές των οπαδών της με την υπερτροφοδότηση των βασικών εκδόσεων, αλλά και τη χρήση ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης. Και τα δύο στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, όμως είναι αλήθεια πως έπεσαν πολλές αλλαγές μαζεμένες. Αυτός είναι κι ο λόγος που δεν έχει επιβεβαιωθεί η εξέλιξη υβριδικής έκδοσης για την επόμενη γενιά της 911.

Τι θα συνέβαινε, όμως, αν τελικά δρομολογούταν η παραγωγή μιας 911 Ε-Hybrid. Ας αφήσουμε τον εκπρόσωπο της Porsche Technology Communications, Hermann-Josef Stappen, να μας εξηγήσει:

Δεν είναι σίγουρο ότι θα κατασκευάσουμε υβριδική 911. Αλλά να είστε σίγουροι, πως αν το κάνουμε θα πρόκειται για την καλύτερη 911 όλων των εποχών. Όπως συμβαίνει με κάθε καινούργια γενιά της.

Βαρύγδουπες δηλώσεις, αναμφίβολα. Ίσως ο Stappen, βέβαια, να μιλάει εκ του ασφαλούς. Αυτή τη στιγμή, το project “911 E-Hybrid” φέρεται πως έχει εγκαταλειφθεί. Τον περασμένο Μάιο, ο επικεφαλής εξέλιξης της 911 δήλωνε πως η υβριδοποίηση απορρίφθηκε, καθώς θα ερχόταν σε ρήξη με τους ιστορικούς δεσμούς του μοντέλου. Επιπλέον, το βάρος των μπαταριών θα αλλοίωνε τα δυναμικά χαρακτηριστικά της 911, κάτι για το οποίο κοινό και Τύπος θα «σταύρωναν» την Porsche στο άψε-σβήσε.

Η Boxster/Cayman πάντως, φαίνεται πιο πιθανό να αποκτήσει eco-friendly χαρακτήρα. Σύμφωνα πάντα με τον Stappen, η πλατφόρμα της 718 απαιτεί πολύ λίγες μετατροπές για να υποδεχτεί τα μέρη ενός υβριδικού συστήματος.