Από το 2021 θα ισχύουν νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες της Formula 1, οι οποίοι ακόμα δεν έχουν αποφασιστεί, με την βρετανική ομάδα να δηλώνει ότι θα σκεφτεί πολύ σοβαρά να κατασκευάσει τον δικό της κινητήρα, αν και μόνο το κόστος τους μειωθεί δραματικά.

Χαρακτηριστικά, ο εκτελεστικός διευθυντής της McLaren, Zak Brown, τόνισε:

Ενδιαφερόμαστε να δούμε ποιος θα είναι ο νέος τύπος κινητήρα το 2021, και είτε θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο να φτιάξουμε τον δικό μας κινητήρα, είτε θα εισέλθουν άλλοι άνθρωποι σύμφωνα με νέους κανόνες. Τώρα λοιπόν πρέπει να επικεντρωθούμε στα επόμενα τρία χρόνια και μόλις περάσουν αυτά, τότε ναι, φυσικά πρέπει να δούμε. Νομίζω ότι το τοπίο της Formula 1 πρόκειται να αλλάξει με πολύ θετικό τρόπο από το ’21 και μετά, με ανώτατα όρια για τον προϋπολογισμό, την ανακατανομή των εσόδων και νέους κανόνες για τους κινητήρες. Έτσι είναι λίγο δύσκολο να ληφθούν αποφάσεις για το ’21 με τόσα πολλά πράγματα που θα αλλάξουν.

Ο Brown δήλωσε ότι η McLaren θα πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων πολύ καλά τους νέους κανονισμούς για τους κινητήρες, πριν μπουν στον πειρασμό να κατασκευάσουν έναν δικό τους, λέγοντας:

Για εμάς να φτιάξουμε τον δικό μας κινητήρα, δεν είναι κάτι που κάναμε πριν – γι ‘αυτό θα χρειαζόταν αρκετός χρόνος και αρκετά κεφάλαια να δαπανήσουμε. Θα σκεφτούμε να το κάνουμε, απλά πρέπει να έχουμε κατανόηση της πλατφόρμας, ποιοι είναι οι κανόνες και τι πρόκειται να κοστίσει. Σίγουρα δεν θα είμαστε σε θέση να ξοδέψουμε τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρειάζονται τώρα για την ανάπτυξη κινητήρων, έτσι θα πρέπει να αλλάξουν τη φόρμουλα του κινητήρα για να είναι κάτι που θα ήταν οικονομικά βιώσιμο για μας.

Ωστόσο, ο Brown επιμένει ότι ο καλύτερος τρόπος για την F1 θα ήταν να προσελκύσει έναν ανεξάρτητο προμηθευτή, ο οποίος θα μπορούσε να εγγυηθεί έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, προσθέτοντας:

Θα είμαστε υπέρ της ύπαρξης ενός ανεξάρτητου, ανταγωνιστικού κινητήρα, όχι μόνο ενός κινητήρα που απλά υπάρχει. Οι κατασκευαστές είναι εξαιρετικοί, τους αγκαλιάζω πλήρως, αλλά θα ήταν υγιές για το άθλημα, όπως και στο παρελθόν, να έχουμε έναν ανεξάρτητο κινητήρα που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες σε περίπτωση που θα τον επιλέξουν, και θα είναι ανταγωνιστικός. Η τελευταία φορά που ήταν η Cosworth μέσα, στο τέλος δεν ήταν ανταγωνιστική. Έτσι δεν δουλεύει να έχεις έναν ανεξάρτητο κινητήρα, αν με αυτόν δεν μπορείς να κερδίσεις αγώνες.