Όπως ανακοίνωσε η Bosch, θα συνεργαστεί με την Nikola Motor προκειμένου η δεύτερη να βγάλει στην αγορά, το 2021, τα φορτηγά της με κινητήρες υδρογόνου.


Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν ώστε να κατασκευάσουν τον κινητήρα των Nikola One και Nikola Two, όπως θα ονομαστούν τα δύο φορτηγά, με την Bosch να τοποθετεί σε αυτά το eAxle σύστημά της. Το One έχει ως στόχο να φέρει την επανάσταση στον κλάδο των επαγγελματικών φορτηγών, με τον κινητήρα του να αποδίδει 1.000 άλογα με 2.711 Nm ροπής, και ανάλογα με τα ρεζερβουάρ υδρογόνου και τις μπαταρίες που εφοδιάζεται, έχει αυτονομία από 1.287 έως 1930 χλμ.

nikola-one-1

Η κορυφαία έκδοση του διαθέτει μια 320 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου, ενσωματωμένη στο πλαίσιο, η οποία δίνει κίνηση στους ηλεκτροκινητήρες του. Ζυγίζει 907 κιλά λιγότερο από ένα αντίστοιχο φορτηγό με κινητήρα πετρελαίου, με το υδρογονοκίνητο φορτηγό να μπορεί να ανεφοδιαστεί με υδρογόνο σε ένα από τα 364 πρατήρια υδρογόνου που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται από τον Ιανουάριο του 2018 σε Η.Π.Α και Καναδά.

Η εταιρία για να ξεκινήσει την παραγωγή των φορτηγών, πρέπει πρώτα να κατασκευάσει το εργοστάσιό της, αξίας 1 δισ. δολαρίων. Οι εργασίες ανέγερσής του έχουν ξεκινήσει και όταν αυτό λειτουργεί στο 100% των δυνατοτήτων του, θα είναι σε θέση να κατασκευάζει 50.000 φορτηγά ετησίως. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν πριν τα τέλη της δεκαετίας, με την Nikola Motor να συνεργάζεται με την Fitzgerald προκειμένου να παραδώσει τις πρώτες 5.000 μονάδες μέσα σε εύθετο χρόνο. Σύμφωνα με την Nikola Motor, το σύνολο των προ-παραγγελιών που έχει δεχτεί για το φορτηγό αγγίζουν τα 4 δισ. δολάρια, υπολογίζοντας ολόκληρη την αξία των φορτηγών.

nikola-two

Το Nikola Two, είναι η μικρότερη έκδοση του φορτηγού της (χωρίς κρεβάτι). Η εταιρία θα προσφέρει τα φορτηγά της μέσω προγράμματος leasing. Οι πελάτες θα πληρώνουν ένα τίμημα μεταξύ $5.000 και $7.000 ανά μήνα για ένα διάστημα 72 μηνών, προκειμένου να επωφελούνται απεριόριστα χλμ, δωρεάν υδρογόνο, εγγύηση, τακτική συντήρηση, ενώ θα μπορούν να ανταλλάξουν το φορτηγό τους με ένα νέο, μετά από 72 μήνες ή 1.000.000 μίλια (1,6 εκατ. χλμ) εντελώς δωρεάν.

  • gv

    εξαιρετικη λυση για το περιβαλλον φτανει να βρουν εναν καθαρο και αποδοτικο τροπο να παραγουν υδρογονο..
    απο οτι εχω καταλαβει δεν ειναι δυνατον προς το παρον να κατασκευαστουν τοσες μπαταριες για τον εξηλεκτρισμο του παγκοσμιου στολου αυτοκινητων ουτε φυσικα ολη αυτη η ενεργεια να παραχθει οικολογικα οποτε οι κινητηρες εσωτερικης καυσης θα επιβιωσουν σιγουρα αλλα 15-20 χρονια..
    απλα το πιο επιτακτικο θεμα ειναι για αρχη να εξηλεκτρισουμε οσο το δυνατον περισσοτερα οχηματα εντος των πολεων οπου υπαρχει το μεγαλυτερο προβλημα και πεθαινουν οι περισσοτεροι εξαιτιας της ρυπανσης..

  • καλα δεν με κερδισε τοσο η τεχνολογια που θα κουβαλαει…..αλλα αν ειναι να δινω ”μονο” 6000 το μηνα για να εχωσυντηρηση και καυσιμα δωρεαν…..μου φτανει και μου περισσευει !!!!!