Τρεις σεζόν θα συμπληρωθούν φέτος από την στιγμή που Honda έκανε την -καταστροφική όπως αποδείχθηκε- επιστροφή της στη Formula 1. Πολλές αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό της εταιρείας, ώστε να κατασκευαστεί επιτέλους ένα ισχυρό και αξιόπιστο μοτέρ. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα, όμως η Honda εξακολουθεί να πιστεύει πως έχει παρουσιάσει σημαντική βελτίωση.

Πέρα από την άποψη ότι αγγίζει τη Renault, ο Yusuke Hasegawa υποστηρίζει πως η αξιοπιστία είναι πολύ καλύτερη συγκριτικά με το ξεκίνημα της σεζόν, κυρίως λόγω της προσθήκης νέων μηχανικών. Βέβαια, στον προηγούμενο αγώνα, ο Fernando Alonso πήρε ποινή 35 θέσεων, αλλά μάλλον ο Ιάπωνας στέκεται στο γεγονός ότι τερμάτισαν και τα δύο μονοθέσια.

Η αξιοπιστία είναι πολύ καλύτερη. Αυτό έχει να κάνει με την απόφαση να τροποποιήσουμε τον οργανισμό μας στις αρχές τις σεζόν. Είχαμε πολλά προβλήματα, έτσι προσθέσαμε κάποιους μηχανικούς, αντικαταστήσαμε κάποιους άλλους και τροποποιήσαμε τη δομή του τμήματος ανάπτυξης. Η βελτίωση είναι φυσική συνέπεια, επειδή ξεκινήσαμε την ανάπτυξη αφού είχε ξεκινήσει η σεζόν και η απόδοση ήρθε μετά από οχτώ μήνες δουλειάς.

Ο Alonso έφτασε κοντά στους βαθμούς στη Suzuka, αλλά δεν κατάφερε να χαρίσει πόντους στην ομάδα του για τρίτο συνεχόμενο αγώνα. Ο Hasegawa είναι αρκετά ικανοποιημένος και πιστεύει ότι στο Austin θα πρέπει να περιμένουμε ανάλογη απόδοση.

Έχουμε φέρει κάποιους μηχανικούς από το τμήμα μαζικής παραγωγής στο τμήμα την ανάπτυξης. Ξέραμε ότι δε θα δουλέψει πολύ γρήγορα και ότι θα χρειαστεί χρόνος. Δείξαμε κάποια αξιοπρεπή απόδοση στην Ιαπωνία, ήμασταν στο μέσον του grid. Παλέψαμε με τις Williams, Haas και Renault. Σε κάποια στάδια, ήμασταν πιο γρήγοροι από αυτές. Όσον αφορά την απόδοση, πιστεύω ότι είμαστε εντάξει, αλλά προφανώς δεν είμαστε ικανοποιημένοι που δεν πήραμε βαθμούς. Στο Austin, πιστεύω ότι θα έχουμε την ίδια απόδοση με την Ιαπωνία.

  • Mika

    Aσχολιαστος πια ο τυπος….