Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, αρκετοί κάτοχοι του νέου Honda Civic Type R, διαπίστωσαν πως το κιβώτιο του νέου τους αυτοκινήτου “γρατσουνάει” όταν γίνεται η αλλαγή της 1ης στην 2η ταχύτητα. Το πρόβλημα αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί σε ένα αυτοκίνητο που έχε διανύσει πολλά χιλιόμετρα, μιας και θα υπήρχε φθορά στον συμπλέκτη, στο συγχρονιζέ και στα γρανάζια του κιβωτίου, αλλά είναι αδικαιολόγητο για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.


Η Honda δήλωσε πως έχει λάβει “έναν μικρό αριθμό καταγγελιών που σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα και πως για την ώρα δεν έχει καμία ένδειξη πως αυτό οφείλεται σε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στο κιβώτιο της. Συμπληρώνει πως σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί το φταίξιμο να είναι του οδηγού, ενώ αναγνωρίζει πως ίσως είναι πιθανό να υπάρχει “γρατσούνισμα” στο κιβώτιο, όταν το κιβώτιο είναι κρύο. Όπως αναφέρει:

Όταν ένα κιβώτιο είναι κρύο και δεν έχει ζεσταθεί πλήρως, τότε είναι φυσιολογικό σε πολλά χειροκίνητα κιβώτια, να υπάρχει “γρατσούνισμα” στην αλλαγή της 1ης στην 2η ταχύτητας. Το “γρατσούνισμα” αυτό σταματά όταν το κιβώτιο ζεσταθεί πλήρως.

Η εταιρία συμπληρώνει πως όποιος πελάτης της αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, να επικοινωνήσει με κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της προκειμένου να γίνει καλύτερη διάγνωση του συγκεκριμένου προβλήματος.

Διάβασε επίσης:

  • σε δυο τρια χρονια θα εχουν παρει χαμπαρει τι φταει και ισως να μπορεσουν να το διορθωσουν …

    • mother1russia

      Το vtec φταιει ανοιξε γρηγορα και πεταξε μερικα μεταλλα στο δρομο

  • mother1russia

    Λογικα θα εχει να κανει με τα σαπια μεταλλα που εκρυβαν οι κιτρινιαρηδες, α ρε
    απατεωνες.
    Οσο παμε και χειροτερα με αυτους, δεν φταιει μονο οτι στριβουν ευθεια στα δεντρα, δεν φταιει που εχουν 3 κιλα ροπη, δεν φταιει που ανεβαινουν τις ανηφορες με οπισθεν επειδη δεν τραβαει η πρωτη τωρα θα σκορπανε και μεταλλα στον δρομο

    Θα ξεπερασουν και τους Αλφιστι σε λιγο που εχουν γεμησει τον κοσμο σκουριες περισσοτερες κι απο τον τιτανικο

    • Ψυχίατρος

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ θεος!!

  • SAMURAI-66

    Ευτυχως που υπαρχουν οι προσεκτικοι να επισημαινουν το προβλημα εν τι γενεση μην φτασουν να τα μαζευουν μετα κατα εκατονταδες απο την εταιρεια για συνεργειο.

    • Nikolas_S1

      Κατα εκατονταδες οπως εγινε στην περιπτωση της VW (το εριξες το καρφακι σου) δεν θα συμβει στην Honda γιατι δε θα εχουν ποτε τετοιες πωλησεις…μιλαμε κ για ειδικο μοντελο μην ξεχνιομαστε.

      Τωρα στο θεμα πιστευω αν υπαρχει προβλημα θα το καλυψει η Honda, ειναι σοβαρη εταιρεια…αν και για να τα λεμε μεταξυ μας η δηλωση που εκαναν για φυσιολογικο γραντζουνισμα σε κρυο κιβωτιο δεν ηταν σοβαρη.

    • manowar

      Καλα δεν μου ελεγες οτι οι ιαπωνες δεν σπανε;;τι ναι αυτα;

  • charris

    Ισχύει αυτό στα παγωμένα ? Έχει τύχει σε κάποιον? κ εμένα το εκανε και λέω εντάξει εγω φταιω…ειμαι σιδεροφαγος πάει καινούργιο αμαξι

    στην αντιπροσωπεια μου ειπαν το αμαξι δεν εχει τπτ κ εγω κανω λαθος
    Βέβαια τώρα πέρασε τα 40Κ χιλιόμετρα και δεν το ξαναεκανε…
    Έμαθα χαχαχαχα

  • λογικο να τα βρει σκουρα το κιβωτιο….τοσα χρονια ειχε μαθει με 4 κιλα ροπη !!!! :-P

    • Ψυχίατρος

      ΚΛΑΙΩΩΩΩ

  • vaggscoobys

    Σιγουρα οι μπούληδες ξέρουν να οδηγάνε χειροκίνητα?

  • Smartass

    Fabricado!!!
    Σιγά ρε μην τρελαίνεστε. Tα κιβώτια της AISIN TR-80SD (VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7) και TR-82SD (Volkswagen Touareg Hybrid 2011-2015, Porsche Cayenne Hybrid 2011-2015, Porsche Panamera Hybrid 2011-2015) γιατί δεν βγήκαν μάπα και βγήκε το DSG που και αυτό είναι της AISIN;;;
    Τουλάχιστον η HONDA φτιάχνει μόνη της τα κιβώτια της, δεν τα αγοράζει.

    • -ελα ρε δεν το ειχα σκεφτει ετσι……..τοσο καιρο νομιζα πως η πορσε φοραει εκδοσεις του δικο της PDK στα μοντελα της…….
      -και μια ερωτηση….. η καθε AISIN…δημιουργει/σχεδιαζει κιβωτια που απλα τυγχανει να κουμπωνουν/ταιριαζουν στην προκειμενη περιπτωση στα γκρουπατα……η μηπως η καθε VW εχει σχεδιασει μονη της το πως το θελει το κιβωτιο…και η καθε AISIN απλα υλοποιει αυτο που της ζητηθηκε ??????
      -εννοεις οτι το DSG ειναι PDK με αλλη ονομασια ??? https://uploads.disquscdn.com/images/9ca1cfc038349a57dc05dac5705e8c5401ef5323260d0f613727dde930827a49.jpg

    • manowar

      Της πορσε τα κιβωτια πεθαινουν πιο δυσκολα και απο τον φιφτυ σεντ

  • Anestis Genk

    Κόφτες και καρφωτές με παγωμένο μοτέρ τον χειμώνα θέλει και θα στρώσει. είναι σκληρά τα μέταλλα και δεν στρώνουν αλλιώς.

  • Stefán Jah Jah

    Βγαλτε οσο κομπλεξ θελετε μερικοι!! Εσεις που τη βλαβη την εχετε για το καλημερα και οδηγειτε αυτοκινητα με μεγααλες ροπες ειδικα μετα τις 5000rpm!!

  • Mika

    Ελαττωματικα components, μυριζομαι…
    Ας προχωρησει σε αλλαγη των κομματιων στην εγγυηση κι ολα καλα..
    Αν το χασει και με τα κιβωτια η Honda που υποτιθεται το κανει καλα, αστο να παει στο διαολο…
    :p

  • Christos Dimou

    Το «γρατσουνισμα» μπορεί να είναι: α) κουλαμαρα, β) πρόβλημα με τα ελατήρια του συγχρονισμου της σχέσης, γ) πρόβλημα με την χαρτογραφηση του κινητήρα κ.λπ.

    Η αντίδραση της Honda είναι απλή. Έχεις πρόβλημα; φέρε το αμάξι στο συνεργείο όπου θα δω τι έχει. Αν δεν είναι το (α) τότε TSB ή ανάκληση.

  • vwgt

    τελικά δεν ηταν συμμαχοι μονο στο Β’ ΠΠ αλλά και στα κιβώτια… :)

  • Bon Viveur

    Πάρ’ τε αυτόματο κιβώτιο να βρείτε την υγειά σας… :D

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Honda που είσαι όλο προσόντα, φτιάξ’ το να είναι όλα οκ!!!

  • DimitrisPat

    Τεχνολογια κατευθειαν απο την F1 της HONDA :P