Η Toyota όντως πρωτοπόρος στα υβριδικά μοντέλα, μέχρι σήμερα έχει πουλήσει περίπου το 43% όλων των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που κινούνται στους δρόμους του πλανήτη. Γι’αυτό και δεν προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός πως θέλει μέχρι το 2050 να καταργήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τη γκάμα της.

Ο Seigo Kuzumaki, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Toyota, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν όλο και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών από τα κράτη, αναγκάζοντάς τους να επιταχύνουν την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που θα οδηγήσει στον θάνατο των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Όπως είπε:

Αναμένουμε μέχρι το 2050 να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων μας κατά 90% σε σχέση με το 2010. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, από το 2040 και μετά δεν θα κατασκευάζονται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρά μόνο υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά.

Η Toyota θα προσφέρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το 2020, που θα κάνει χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου. Ωστόσο η εταιρία αναπτύσσει solid state μπαταρίες, οι οποίες θα περάσουν στην αγορά μέσα στην πρώτη πενταετία της επόμενης δεκαετίας, με τις μπαταρίες αυτές να προσφέρουν σημαντική βελτίωση στην αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα θα καταλαμβάνουν και λιγότερο χώρο. Ο Kuzumaki συμπλήρωσε:

Κατέχουμε τα περισσότερα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για solid state μπαταρίες από οποιαδήποτε άλλη εταιρία παγκοσμίως. Βρισκόμαστε κοντά στην ανάπτυξη αυτοκινήτων που θα χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταριών και πιστεύουμε πως θα είμαστε μπροστά από τους αντιπάλους μας στην επίτευξη αυτού του στόχου.

18861525561620988900

Η Toyota προκειμένου να μειώνει τις εκπομπές της κατά 90% θα πρέπει να αυξήσει το προσωπικό του τμήματος υβριδικής τεχνολογίας κατά 30% μέχρι το 2021. Μέχρι το ίδιο έτος η εταιρεία αποσκοπεί στη δημιουργία 19 νέων κινητήρων με μικρές εκπομπές, ενώ το 60% των οχημάτων της που θα πωλούνται σε Ιαπωνία, Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα θα έρχονται με μειωμένους ρύπους κατά τουλάχιστον 15%.

Η Toyota έχει σαν σκοπό τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 90% στα νέα της οχήματα μέχρι το 2050, κάτι που απαιτεί την αύξηση στο 20% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων, από 10% που είναι σήμερα. Η ιαπωνική εταιρία θέλει να δίνει στους πελάτες της στο μέλλον “απολαυστικά στην οδήγηση” αυτοκίνητα, όντας οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου, διαθέτοντας παράλληλα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά.

Ως μέρος του σχεδίου, η αυτοκινητοβιομηχανία θα βγάλει στην αγορά έναν νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5-λίτρων με άμεσο ψεκασμό. Ο κινητήρας είναι μέρος της οικογένειας Dynamic Force Engines οι οποίοι έχουν από τις καλύτερες θερμικές αποδόσεις παγκοσμίως, 40% στους βενζινοκινητήρες και 41% στους υβριδικούς κινητήρες. Παράλληλα, η Toyota αποκάλυψε πως ετοιμάζει δύο νέα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ένα 8 σχέσεων και ένα 10 σχέσεων, τα οποία είναι πιο συμπαγή και ελαφριά σε σύγκριση με τα συμβατικά κιβώτια ταχυτήτων, μειώνοντας τις απαιτήσεις καυσίμου. Η εταιρία θα βγάλει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα το 2020, ενώ θέλει έως το 2050 να καταργήσει τους βενζινοκινητήρες αλλά και τους diesel κινητήρες. Έως τα τέλη του 2021 η εταιρία θα παρουσιάσει 17 εκδόσεις 9 κινητήρων, 10 εκδόσεις 4 κιβωτίων και 10 εκδόσεις 6 υβριδικών συνόλων.

  • SAMURAI-66

    Συνηθως οταν μιλουν οι ιαπωνες κατι ετοιμαζουν που θα φερει και νεα προτυπα στην κινηση του σημερα οπως επραξαν στο παρελθον με υβριδικα οχηματα μαζι με αυτα του υδρογονου.
    Καπου κατι καπως σιγουρα πολυ κοντα μας εχουν για εκπληξη απο την συνηθως πρωτοπορα toyota με την νεα τους προταση μπορει ακομα και στο ντιτροιτ σε δυο μηνες απο τωρα στην εκει εκθεση.

    • Soko

      Πολυ ενδιαφέρον άρθρο !!!

  • Mika

    Μεχρι τοτε μπορει να τα εχουμε τιναξει κι εμεις, οποτε κλαιν μαιν..

  • θάψτε με μαζί τους

  • θάψτε με μαζί τους

  • θάψτε με μαζί τους