Η μετατροπή ενός αγωνιστικού του WRC σε ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο δρόμου, χρειάζεται μια ομάδα ανθρώπων με αμείωτο πάθος. Και αυτό θέλει να μας δείξει η Toyota στο παρακάτω video, όπου θα δεις πως κατασκευάζεται το περιορισμένης έκδοσης Yaris GRMN. Σε αυτό θα “ακολουθήσεις” το ταξίδι του πρώτου αυτοκινήτου που βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, από το “δέσιμο” της πλατφόρμας μέχρι τις δοκιμές που υφίσταται το αυτοκίνητο στο τέλος.


Να θυμίσω ότι το μοντέλο θα προσφέρεται μόνο σε τρίπορτη έκδοση και κάτω από το καπό του υπάρχει ένας 1.800αρης κομπρεσοράτος κινητήρας απόδοσης 212 ίππων στα 6.800 σ.α.λ με 250 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το βάρος του ανέρχεται στα 1.135 κιλά, με την εξάτμιση να είναι τοποθετημένη στο κέντρο, με την “καυτή” έκδοση του Yaris, που θα είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με κομπρεσοράτο κινητήρα, σύμφωνα με την Toyota να έχει την καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώρα, αλλά και στα 80-120 χλμ/ώρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • panos

    GReMliN..

  • SAMURAI-66

    Τρια στοιχεια εξωτερικα μου κανουν εντυπωση….το λευκο με της μαυρες κοκκινες επενδυσεις του χρωματος που δενει εξαιρετικα η εντονη και ογκωδη εμπρος μασκα που το κανει και ξεχωριστο και το κεντρικα τοποθετημενο μπουρι που οπως και να το κανεις ολοκληρωνει την σπορ εικονα!

  • Demetris Katsaris

    Βάρος 1135 κιλά. Πολύ καλό. Υπάρχει χαμηλότερο σε αυτή την κατηγορία?
    Το μόνο που με ξενερώνει είναι η επιλογή ενός κινητήρα κατηγορίας FE. Σε μια προσπάθεια για κάτι ξεχωριστό, με μόλις 400 κομμάτια έπρεπε να κάνουν κάτι περισσότερο για να είναι πραγματικά μοναδικό. Δηλαδή να βελτιώσουν την κυλινδροκεφαλη και να την βαφτισουν GE.
    Κατά τα άλλα καλό φαίνεται.

  • shaoqing14

    Ωραιο πυραυλακι,τυχεροι οσοι το αποκτησουν.