Οι ασθενέστερες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις στην γκάμα της BMW είναι η 18d και η 20d, που κινούνται από τον 2,0-λιτρο κινητήρα με μονό turbo (εσωτερική ονομασία Β47), απόδοσης 150 και 190 ίππων. Σύμφωνα με πληροφορίες του BMW Blog, η βαυαρέζικη εταιρία αναμένεται να προσθέσει άλλο ένα turbo στον κινητήρα, ο οποίος εσωτερικά αναφέρεται ως B47TU1.
Παρότι θεωρητικά θα περίμενες η απόδοση τους να αυξηθεί, η ίδια πηγή αναφέρει ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει, αλλά οι νέοι κινητήρες θα γίνουν αποδοτικοί και με σαφώς καλύτερη κατανάλωση. Θα πληρούν τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 6c και τους νέους κύκλους δοκιμών WLTP και RDE.
Οι νέες τιμές CO2 του 2,0-λίτρου κινητήρα αναμένεται να είναι 4- 5% πιο χαμηλές, εξαιτίας της καλύτερης θερμοδυναμικής απόδοσης, ενώ θα είναι και πιο αθόρυβος. Οι επιφάνειες εντός των κυλίνδρων και τα έμβολα έχουν υποστεί νέα επεξεργασία, ενώ η πίεση έγχυσης έχει αυξηθεί. Παρόμοια αλλαγές θα έχει μελλοντικά και ο 1.500άρης τρικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας B37, ο οποίος θα ονομάζεται B37TU1.
Η τοποθέτηση του δεύτερου turbo αναμένεται να κάνει τον κινητήρα ακόμα πιο άμεσο στις εντολές του γκαζιού. Ο ανανεωμένος κινητήρας της BMW θα διαθέτει ένα μικρό turbo με μεταβλητή γεωμετρία, ο οποίος θα ενεργοποιείται σε χαμηλό εύρος στροφών, με το μεγαλύτερο turbo να έχει σταθερή γεωμετρία. Αυτός θα ενεργοποιείται από τις μεσαίες σ.α.λ. και θα συνεχίζει στις ψηλές στροφές, όπου θα εμφανίζεται η πλούσια δύναμη.