Ο 5άκις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Sébastien Ogier, ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα επιστρέψει στην Citroën το 2018, καθώς η γαλλική εταιρία δεν είναι πρόθυμη να ικανοποιήσει το παχυλό συμβόλαιο του Γάλλου, με τον τελευταίο να δηλώνει:

Ξέρω κατά 99% τι θα κάνω το επόμενο έτος, αλλά θα σας κάνω να περιμένετε λίγο περισσότερο πριν το ανακοινώσω. Ένα πράγμα είναι βέβαιο: αν συνεχίσω να αγωνίζομαι, θα είναι με την M-Sport.

Και πλέον περιμένουμε να δούμε αν η Ford, που απέσυρε την εργοστασιακή της συμμετοχή το 2012, επανέλθει στο προσκήνιο και την χρηματοδότηση της ομάδα του Malcolm Wilson, και κρατήσει στις τάξεις της τον 33-χρονο Ogier.

  • georgekaras

    Κραταει μανιατικο ακομα στην citroen

    • τι ειχε γινει τοτε ?? θυμισε λιγο !!

    • georgekaras

      ειχαν στηριξει τον Λεμπ σε εναν αγωνα με το ποιος θα πρεπει να ξεκινησει πρωτος στο ανοιγμα της ειδικων ,είχαν κατι περιεργους κανονισμους τοτε και μαλωναν σαν τα κοκορια με την Σιτροεν και απο τοτε εσπασε το γυαλι

  • gronholm89

    Πάντως οι φήμες οργιαζουν! Ακούγεται οτι τελευταια στιγμη ισως μπει η Ford σαν εργοστάσιο!!

  • gv

    μα γιατι ετσι?
    τοσο πολυ βαριεται να τρεξει που δε δεχεται να το κανει για πιο λιγα?
    καλα δε ξερεις τι παιζει στα προσωπικα του καθενος αλλα αν το κανει για τα λεφτα τοτε μαλλον πιστευει θα τα βρει καπου αλλου αυτα τα λεφτα που ζηταει οποτε δε χρειαζεται να τρεξει..
    οπως και να εχει ειναι καπως περιεργη δηλωση..

    • gronholm89

      Αναθεωρησε καποια πραγματα μετα το διπλο ατυχημα που ειχε στην Φινλανδια. Πλεον σκεφτεται και την οικογενεια του. Θα μεινει μονο αν τον κρατησει η ομαδα του Malcom Wilson με τον οποιο οι σχεσεις ειναι ισως καλυτερες απ οτι πατερας με γιο. Απλα ο Βρετανος εχει δηλωσει απειρες φορες πως δεν βαζει σε ρισκο την βιωσιμοτητα της Μ-Sport.

  • shaoqing14

    Μακαρι η φορντ να επιστρεψει στον θεσμο,οπως και η subaru,mitsubishi,lancia.

  • George Liverpool

    Δεν πρεπει να υπαρχει πιο “σιγουρη” επενδυση αυτη τη στιγμη,πουθενα αλλου στο μηχανοκινητο αθλητισμο.Νομιζω πως η ford,ειναι λιγο “ατιμη” εδω.Πληρωνει ενα πολυ μικρο ποσο,για να φαινεται το σημα στα αυτοκινητα που τρεχουν και για να εχει τον τιτλο του “ειδικου” συνεργατη,ομως στην ουσια αυτο που γινεται,ειναι να απολαμβανει ολα τα οφελη απο τη προβολη που παιρνει το μπλε οβαλ,χωρις να πληρωνει τιποτε γι αυτα!Παω στοιχημα πως οι οσοι ασχολουνται και δεν ασχολουνται με το αθλημα, νομιζουν οτι η ford συμμετεχει ακομη.Ξερουμε ομως πως ολα ωφειλονται στον θαυματοποιο και την καταπληκτικη ομαδα που εχει φτιαξει.Τρομερες εγκαταστασεις,τρομερα αυτοκινητα που δημιουργει και φυτωριο ταλεντων.Να μην πουμε για το trend που ξεκινησε με τα r5 και πουλανε τρομερα,καθως και τα r2.Γι αυτο ford,βγαλε τα καβουρια απο την τσεπη και ριξε μερικες δεκαδες εκκατομυρια,να ελευθερωθουν τα χερια του ανθρωπου επιτελους.Σας πηρε double με τοσο μικρο budget,απεναντι στους πακτωλους των hyundai,toyota,citroen.Κανε την ανακοινωση επιτελους!!!