H Mini, σε συνεργασία με την γερμανική ομάδα X-raid, παρουσιάζει το αγωνιστικό που θα τρέξει στο Dakar Rally του 2018. Το John Cooper Works Buggy είναι εντελώς νέο, και γι’αυτό η κίνηση δεν μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αλλά μόνο στον πίσω άξονα, όπως ακριβώς και στο Peugeot 3008 DKR.
Μπορεί τα πισωκίνητα αγωνιστικά να “θυσιάζουν” την πρόσφυση σε κάποια τμήματα του -σχεδόν 9.000 χλμ.- αγώνα, τους επιτρέπονται, όμως, από τους κανονισμούς να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερους τροχούς και να έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Αυτά τα τεχνικά πλεονεκτήματα, καθώς και η εξοικονόμησης βάρους της δικίνητης διάταξης, έπεισαν την Mini να εξελίξει το νέο της buggy, με πρόθεση να κερδίσει το Dakar, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 6 και 20 Ιανουαρίου 2018, ξεκινώντας από το Περού και καταλήγοντας στην Αργεντινή.
Το Buggy χρησιμοποιεί ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα, με το σώμα του να είναι κατασκευασμένο από CFRP και kevlar, αφού πρώτα έχει περάσει αρκετές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα. Μηχανικά, διαθέτει έναν 3,0-λίτρων εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα, με τεχνολογία Twinpower Turbo της BMW, και αποδίδει 340 άλογα με 800 Nm ροπής.
Το νέο Mini John Cooper Works Buggy έχει ήδη υποβληθεί σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών τους τελευταίους μήνες σε διαφορετικά εδάφη, όπως για παράδειγμα αυτά της Ουγγαρίας και του Μαρόκο.
Η Mini, για το Dakar Rally 2018, θα τρέξει με επτά αυτοκίνητα. Τα τρία John Cooper Works Buggies θα οδηγηθούν από τους Mikko Hirvonen, Bryce Menzies, και Yazeed Al-Rajhi, ενώ το ανανεωμένο John Cooper Works Rally θα οδηγήσουν οι Orlando Terranova, Jakub Przygonski, Joan “Nani” Roma, και Boris Garafulic.