Η GM πλέον δεν έχει εμπορική εκπροσώπηση στην Ευρώπη, μιας και οι πωλήσεις των μοντέλων της Chevrolet έχουν σταματήσει, ενώ πλέον η Opel αποτελεί ιδιοκτησία της PSA.

Η General Motors έχει χάσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στη Γηραιά Ήπειρο τα περασμένα χρόνια και έχοντας “πετάξει από πάνω της” τις ζημιογόνες δραστηριότητές της σε μια αγορά που φαίνεται ότι δεν ήταν στην εταιρική της νοοτροπία και λογική, δεν θέλει να χάσει μια ολόκληρη ήπειρο με μεγάλες, ώριμες αγορές και τεράστια καταναλωτική ισχύ. Όπως δήλωσε η Mara Barra, η CEO της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανία:

Τίποτα δεν μας εμποδίζει να επιστρέψουμε στην Ευρώπη. Είναι απολύτως εφικτό.

Αντί όμως να επανέλθει με πωλήσεις αυτοκινήτων, η GM θα επιχειρήσει τη νέα της είσοδο με διαφορετικές υπηρεσίες: πιο συγκεκριμένα με υπηρεσίες μετακίνησης, κοινής χρήσης αυτοκινήτων και τεχνολογία αυτόνομης κίνησης.

Η GM προσπαθεί να μεταμορφωθεί σε κατασκευαστή τεχνολογίας που θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί την Uber και την Waymo, επενδύοντας σημαντικά κεφάλαια στην αυτόνομη οδήγηση, στα ηλεκτρικά οχήματα και στις υπηρεσίες κοινής χρήσης.

Στο πλαίσιο αυτό, κάνει δοκιμές με το αυτόνομα κινούμενο, ηλεκτρικό Bolt, ενώ έχει δηλώσει πως θα είναι έτοιμη να λανσάρει μια νέα υπηρεσία κοινής χρήσης οχημάτων μέσα στο 2019. Έτσι, από τις αρχές του 2020 δεν είναι απίθανο να δούμε θυγατρικές της GM σε αυτό τον τομέα, να κάνουν την απόβαση τους στην Ευρώπη.

Παράλληλα η Barra δήλωσε πως πιστεύει ότι οι άνθρωποι θα εξακολουθούν για πολύ καιρό ακόμη να αγοράζουν αυτοκίνητα και πως ακόμη δεν έχει ωριμάσει η ιδέα της κοινής χρήσης.