Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού γαλλόφιλους κι όχι μόνο, καθώς η έκδοση παραγωγής του Alpine Vision, επιτέλους μπήκε σε κανονική παραγωγή. Αυτή γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευαζόταν και το παλιό, στην πόλη Διέπη της Γαλλίας, το οποίο χρονολογείται από το 1969, αλλά χρειάστηκε μια επένδυση ύψους €35 εκατ. για να εκσυγχρονιστεί πλήρως, και να μπορεί να παράγει το νέο μοντέλο. Έτσι, μετά από αρκετά χρόνια αναμονής και μερικά πρωτότυπα, το Alpine A110 είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ευρώπη τις πρώτες ημέρες του νέου έτους. H Alpine στοχεύει να κατασκευάζει 6.000 A110 ετησίως.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα, έχει αλουμινένιο σώμα, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.080 κιλά. Κίνηση παίρνει από έναν 1.800αρη turbo κινητήρα απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag, με το γρανάζωμά του να είναι ειδικά ρυθμισμένο για το A110. Έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης του ESC και του ήχου της εξάτμισης. Έχει μήκος 4.178 mm, πλάτος 1.798 mm, ύψος 1.252 mm και κατανομή βάρους 44% μπροστά και 56% πίσω.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον Φεβρουάριο του 2016. Έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι 0,32 Cd, από τους μικρότερους στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τις αλουμινένιες τετραπίστονες δαγκάνες να είναι της Brembo. Το πίσω σύστημα πέδησης διαθέτει ένα ενσωματωμένο ενεργοποιητή χειρόφρενου, για πρώτη φορά παγκοσμίως, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο 2,5 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 18″ με ελαστικά 205/40 μπροστά και 235/40 πίσω, με το ρεζερβουάρ να είναι τοποθετημένο πίσω από τον μπροστά άξονα.

Το κάθε κάθισμα της Sabelt ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

Η Premiere Edition του μοντέλου, θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 1.955 αυτοκινήτων, οι οποίες έχουν όλες προ-πουληθεί, με τιμή στην Γαλλία €58.500.

Bonus: Δες την δοκιμή του βρετανικού Auto Express και του Steve Sutcliffe.

  • Scooby r22b

    Men’s toy ;-)

  • charris

    είμαι ερωτευμένος…..είναι πανέμορφο….

  • SAMURAI-66

    Αυτο το μπλε χρωμα προσθετει στην ολοι εικονα του…γοητευτικοτατο!!!

  • Mika

    Kαταπληκτικο αυτοκινητο,ενα απο τα καλυτερα της χρονιας που εφυγε και αυτης που μολις μπηκε…

  • Mika

    Kαταπληκτικο αυτοκινητο,ενα απο τα καλυτερα της χρονιας που εφυγε και αυτης που μολις μπηκε…