Το «Next Big Thing» για τη Formula 1 δεν είναι άλλο από τους κανονισμούς του 2021. Οι κινητήρες και το κόστος βρίσκονται στο επίκεντρο, με την Liberty Media να θέλει να περιορίσει το κόστος, αφού θεωρεί ότι αυτός είναι ο τρόπος για να αυξηθεί ο ανταγωνισμός των κορυφαίων ομάδων με αυτές που βρίσκονται στο μέσον του grid, όπως για παράδειγμα η Force India και η Williams.

Πιο δύσκολα δείχνουν να είναι τα πράγματα όσον αφορά τους κινητήρες. Μετά από τους προτεινόμενους κανονισμούς, η Ferrari ξεκίνησε να απειλεί σοβαρά με έξοδο, ξανά και ξανά, αφού ο Sergio Marchionne είναι κατά των τυποποιημένων εξαρτημάτων, διότι θεωρεί πως με τον τρόπο αυτό θα χαθεί η ταυτότητα του ιταλικού power unit, ενώ και η Mercedes δήλωσε αντίθετη με τους κανονισμούς αυτούς.

Όταν μιλάμε για σημαντικές αλλαγές στους κινητήρες, αυτές θα πρέπει να οριστικοποιηθούν μερικά χρόνια νωρίτερα, ώστε οι κατασκευαστές να έχουν τον απαραίτητο χρόνο για να δουλέψουν πάνω στα νέα μοτέρ. Συνεπώς, εντός του 2018 αναμένονται εξελίξεις, γι’ αυτό και ο Zak Brown υποστηρίζει ότι θα υπάρξουν «πυροτεχνήματα» και μάλιστα δημοσίως, δικαιολογώντας την ίδια ώρα τον χρόνο που χρειάζεται η Liberty Media για να εφαρμόσει τις δικές τις αλλαγές στη Formula 1.

Ο μήνας του μέλιτος τελείωσε. Κάποια ανώτερα στελέχη ομάδων έχουν επικρίνει ανοιχτά τη Liberty. Προτιμώ να είμαστε εποικοδομητικοί. Είχαν τα πόδια τους κάτω από το θρανία τους τελευταίους 6 με 12 μήνες, έχοντας κληρονομήσει ένα άθλημα που προηγουμένως λειτουργούσε πολύ μοναδικά. Έπρεπε να βάλουν τις υποδομές στη θέση τους, να μάθουν για το περιβάλλον και να δώσουν προτεραιότητα σε αυτό που θα επενδύσουν· όλα την ίδια στιγμή.

Θα υπάρξουν μερικές μεγάλες διαπραγματεύσεις με τις ομάδες κατά τη διάρκεια του 2018 για την ανανέωση των συμβάσεων και προβλέπω ότι θα υπάρξουν δημοσίως πυροτεχνήματα· έχουμε ήδη ξεκινήσει να τα βλέπουμε αυτά. Δε νομίζω ότι θα υπάρξει ησυχία. Θα φύγει η Ferrari αν δεν της αρέσουν οι νέοι κανονισμοί; Έχουν τη γνώμη μου, αλλά θα δούμε τι θα γίνει.