Η Shelby Cobra είναι ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα και αν δεν υπήρχε το GT40 θα έλεγα πως είναι το σημαντικότερο αμερικάνικο σπορ αυτοκίνητο. Η ιδέα ήταν απλή, ένα ελαφρύ χαμηλό σπορ αυτοκίνητο σαν κι αυτά που ξέραν καλά να φτιάχνουν οι Βρετανοί, αλλά με έναν πληθωρικό αμερικάνικο V8 και εμφάνιση με τα καλύτερα στοιχεία της εποχής του, που ακόμη και σήμερα ελάχιστους ίσως αφήνει αδιάφορους.

Το αυτοκίνητο θεωρείται widow maker κυρίως λόγω της θηριώδους ισχύς σε σχέση με το μικροκαμμωμένο και ελαφρύ αμάξωμα, αλλά νομίζω πως αν δεν μπορείς να ελέγξεις το γκάζι, μείνε μακριά από τα δυνατά οχήματα. Η παροχή ισχύος από τον V8 της Ford ήταν αρκετά γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα και εκπλήξεις, απλά έμοιαζε απύθμενη!

Στο παρόν άρθρο βλέπεις μια continuation replica, που δηλαδή έχει φτιαχτεί στις ακριβείς προδιαγραφές με το αυθεντικό μοντέλο και μάλιστα έχει και ίδιο αύξων αριθμό πλαισίου! Οπότε την(τις) Cobra που βλέπεις τις κατασκευάζει η Shelby Legendary Cars και κατασκευάστηκε προς τιμήν του Bob Bondurant. Ίσως άγνωστος οδηγός στην Ευρώπη αλλά είναι θρύλος της αμερικάνικης αυτοκίνησης και για του λόγου το αληθές συμπεριλήφθει το 2003 στο Motorsports Hall of Fame of America! Ο Bondurant οδηγούσε στα 60s στην Ευρώπη, Αμερικάνικα αυτοκίνητα και μονοθέσια, έχει μάλιστα και 9 συμμετοχές στην F1 με καλύτερο τερματισμό μια 4η θέση στο Grand Prix του Μονακό. Το μεγαλύτερο όμως επίτευγμα είναι η νίκη (στην κλάση του) στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 1964 στην πρώτη του συμμετοχή και την επόμενη χρονιά κέρδισε το πρωτάθλημα της FIA. Η Shelby Legendary Cars θα κατασκευάσει μόλις 50 kit cars και θα διατίθενται σε τέσσερις εκδόσεις, η πιο φτηνή (150.000$) θα έχει αμάξωμα από υαλονήματα, η αμέσως ακριβότερη (250.000$) θα έχει αλουμινένιο αμάξωμα, μετά (290.000$) ακολουθεί η έκδοση πίστας με έγκριση από την FIA για αγώνες κλασσικών και η κορυφαία έκδοση (395.000$) θα είναι η Daytona Coupe.