Η Toyota επιστρέφει στο “παιχνιδι” των hothatches με το νέο, περιορισμένης έκδοσης, Yaris GRMN. Με τις παραδόσεις των 400 αυτοκινήτων να ξεκινούν το επόμενο τρίμηνο, ήρθε η ώρα για το πρώτο review του. Το μοντέλο προσφέρεται μόνο σε τρίπορτη έκδοση και κάτω από το καπό του υπάρχει ένας 1.800αρης κομπρεσοράτος κινητήρας απόδοσης 212 ίππων στα 6.800 σ.α.λ με 250 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Το βάρος του ανέρχεται στα 1.135 κιλά, με την εξάτμιση να είναι τοποθετημένη στο κέντρο, με την “καυτή” έκδοση του Yaris, που θα είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας με κομπρεσοράτο κινητήρα, σύμφωνα με την Toyota να έχει την καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ/ώρα, αλλά και στα 80-120 χλμ/ώρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • SAMURAI-66

    Ακριβο αρκετα καθοτι και περιορισμενης παραγωγης που απευθυνεται σε λιγους αρα θα γινει γρηγορα και συλλεκτικο….το λευκο χρωμα ομορφο με τα αυτοκολλητα να κανουν την διαφορα.
    Η κεντρικα τοποθετημενη εξατμιση ολα τα λεφτα προσθετει στην εικονα του μικρου οπως και η δυναμικη μασκα….και το εσωτερικο προσεγμενο με τα μπακετ να συμπληρωνουν της καλες επιδοσεις.
    Σιγουρα θα το ευχαριστηθουν οσοι το αποκτησουν γιατι ειναι προσεγμενο και σπορ απο τα καλυτερα στην κατηγορια του αποτελωντας την σφραγιδα επιστροφης του ιαπωνικου κολοσσου στης σπορ ριζες του οπως παλια και αυτο ειναι το καλυτερο νεο για ολους μας!!

  • gv

    μιλαμε για εντελως γελοιο ονομα οχι μαλακιες..
    εγω παντως θα ντρεπομουνα η supra μου να λεγεται ετσι..

  • gazoo racing! μόνο οι ιάπωνες τέτοια