Μετά από την αλλαγή του κινητήρα για την επόμενη τριετία, επιλέγοντας το power unit της Renault, η McLaren ξεκινά το 2018 μια νέα τεχνική συνεργασία, με την Petrobras. Η εταιρεία από τη Βραζιλία ίσως να σου θυμίζει κάτι, αφού ήταν χορηγός της Williams, φεύγοντας από τη βρετανική ομάδα και τη Formula 1 στα τέλη του 2016.

Η Petrobras θα προμηθεύει με καύσιμα τη βρετανική ομάδα από το 2019, παρόλο που το λογότυπο της βρετανικής εταιρείας θα βρίσκεται στην MCL33. Το καύσιμο που θα χρησιμοποιεί ο R.E.18 στην πλάτη του βρετανικού μονοθεσίου θα προέρχεται από την BP, όπως συμβαίνει και την περίπτωση της Renault, την ώρα που η Red Bull έχει επιλέξει την ExxonMobil.

Δελτίο Τύπου

PETROBRAS SIGNS TECHNICAL PARTNERSHIP WITH McLAREN AND RETURNS TO FORMULA 1

Company will develop fuel and lubricants; agreement includes technology

Petrobras is back in Formula 1, after forming a technical partnership with McLaren on Monday 19 February.

The agreement provides for a technology partnership to develop high-performance fuel and lubricants, and the partnership may be extended to other strategic areas, such as the sharing of technologies between the parties. The Petrobras brand will be displayed on the team’s cars, uniforms and physical facilities.

Pedro Parente, CEO, Petrobras said: “Partnerships are strategic for Petrobras. The technologies developed for Formula 1 will be transferred to the products we offer our customers, and being at the forefront of fuel and lubricant development is of value to our company, its shareholders and customers”.

Zak Brown, Executive Director, McLaren Technology Group, commented: “Brazil’s passion for Formula 1 is legendary and the country has produced some of the most iconic names in Formula 1 history. We are delighted to deepen our relationship with Brazilian F1 fans through our partnership with Petrobras, a flagship brand for the nation. Petrobras is an ambitious organisation and we look forward to McLaren being an accelerator and enhancer in their brand-building efforts.”

As part of the agreement, Petrobras, through its CENPES Research Centre, will develop gasoline and engine lubricants specially formulated for the team, which will be used in races in the 2019 season. The company will have a laboratory in the McLaren team’s garage during practice sessions and races, allowing real-time analysis of fuel performance.

Hugo Repsold, Director of Production Development and Technology, Petrobras, emphasised: “We consider Formula 1 the best possible laboratory for testing new fuels and lubricants due to the extreme conditions to which it subjects engines. After being tested to their limits, new fuels and lubricants will be applied in conventional cars and used by our consumers in their daily lives”.

Bruno Motta, Executive Manager for Communication and Branding, Petrobras, said: “This deal is completely aligned with our brand positioning, which values knowledge and our unique technical capabilities to develop solutions. It is also associated with one of the main strategies in our Business and Management Plan, which is to prepare the company for a future based on a low-carbon economy by developing high-quality, highly energy-efficient fuels”.

Eric Boullier, McLaren Racing Director, said: “The effective development of the fuels and lubricants we race is a mission-critical contribution to our primary objective of success in Formula 1. Petrobras is already highly experienced and successful in Formula 1 and we are extremely impressed by the resources and specialists at their disposal.

“The CENPES research and development facility in Rio is world-class and has quickly demonstrated to McLaren, and our engine partner Renault, its capability to deliver the best. We look forward to a long and highly successful partnership with Petrobras.”

  • gronholm89

    Αν κρινω απο το κρανος του Alonso, θα εχει κ μια μικρη χορηγια..

  • για εναν περιεργο λογο…πιστευα πως ολοι εχουν τα ιδια καυσιμα ολα αυτα τα χρονια…και απλα αλλαζαν οι χορηγοι !!!!!!

    • Nerazzuro21

      Ένας από τους λόγους της απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes τα πρώτα χρόνια ήταν το καύσιμο της Petronas. Είχα διαβάσει μάλιστα ότι το 2014 η McLaren έχανε έως και 40 hp από τον κινητήρα λόγω διαφορετικού καυσίμου (Mobil αντί Petronas).

    • σοβαρα ????? ειναι λεπτομεριες που ουτε τις ειχα ακουσει……μου ειναι αδιαφορα ολα αυτα τα τεχνικα…….. εγω νομιζα πως ολα τα καυσιμα ειναι απο τον ιδιο παροχο..και πχ 100 οκτανιων……

    • Nerazzuro21

      @disqus_U51WhtYnsH:disqus αυτό το αρθρό από το 2015 αναφέρει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για το ρόλο που παίζει το καύσιμο.

      http://www.skysports.com/f1/news/32420/9983506/fuelling-f1s-battle-for-engine-supremacy-in-2015

    • Μπάμπη, η προσπάθεια της Liberty Media αφορά για τους κανονισμούς του 2021, όταν και θα έχουμε τις επόμενες αλλαγές στο grid.
      Συγκεκριμένα, οι Αμερικάνοι θέλουν εκτός από κοινά μέρη στο PU να εισάγουν και κοινά καύσιμα και και κοινά λιπαντικά.
      Αυτό που αναφέρει ο @Nerazzuro21:disqus, το είχα διαβάσει και εγώ και μάλιστα το καύσιμο της εταιρίας καυσίμων από την Μαλαισία έκανε απίστευτη δουλειά για τον κινητήρα της Mercedes.

    • ελα ρε συ !!!! 20χρονια ζουσα σε μια πλανη πανω στα καυσιμα !!! :-P
      επειδη δεν εχω αποψη πανω σε αυτο…εμεις τι θελουμε ?? κοινα η οχι καυσιμα απο το 21 ?????

    • Δεν πειράζει, αν δεν σε ενημερώναμε εμείς μπορεί να μην αντιλαμβανόσουν και σε πιθανή εισαγωγή του συγκεκριμένου κανονισμού το 2021 και να ήταν όλα μέλι γάλα για εσένα…………….
      Απλά, για 23 χρόνια θα είχες παραπληροφόρηση για ένα πολύ ασήμαντο θέμα σε σχέση με άλλα πολύ σημαντικότερα
      χαχαχαχαχα
      Τώρα, για τον συγκεκριμένο κανονισμό, προσωπικά είμαι κατά στο να εισαχθούν κοινά καύσιμα για τις ομάδες, γιατί πολύ απλά θα ακολουθηθούν πρότυπα μικρότερων κατηγοριών.
      Ξέρεις, κάθε εταιρία καυσίμου ρίχνει πολύ χρήμα και έρευνα πάνω στον τομέα της F1, ενώ οι ομάδες εισπράττουν τεράστια ποσά από τις χορηγίες.
      Θέλω μόνο να σου πω ότι, η Shell ως προμηθευτής καυσίμων της Ferrari έχει εργαστήριο μέσα στο Maranello και η συνεργασία μεταξύ Ιταλών και Γερμανών είναι πολύ στενή.
      Αναφέρω για την Shell, επειδή είναι η μακροβιότερη και δυνατότερη συνεργασία της F1 και λέγεται ότι είναι από τις πρώτες εταιρίες που πέρασαν στα προϊόντα τους τεχνογνωσία προερχόμενη από την F1.
      Σκέψου μόνο την ύπαρξη κοινού προμηθευτή, άρα οικονομική χασούρα για τις ομάδες, βραδεία εξέλιξη στον τομέα των καυσίμων και σίγουρα τα προωθούμενα καύσιμα σε κάποιους κινητήρες θα ταιριάσουν “γάντι” και σε κάποιους άλλους να είναι απλά το μέσο για την λειτουργία του κινητήρα και ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!!!!!
      Σου αναφέρω από την περσινή χρονιά την συνεργασία Ferrari-Shell, όπου οι Γερμανοί έδωσαν στους Ιταλούς “αέρα” σχεδόν 50 αλόγων από ένα μείγμα καυσίμου και μόνο.
      Τώρα, τα συμπεράσματα δικά σου!!!!

    • στο μυαλο μου ολα αυτα τα χρονια ειχα την shell με τη ferrari !!!!
      σοβαρα πιστευα οτι οπως με τα ελαστικα….μια εταιρια αναλμβανε για ”Χ” χρονια το κομματι των καυσιμων…..και μετα ολοι οι αλλοι απλα εδιναν χωρο στος διαφορους χορηγους πανω στα μονοθεσια τους…..

      ασχετο…ποσα οκτανια ειναι σημερα τα καυσιμα ???? θα με ενδιεφερε ενα αρθρο για τα καυσιμα στην F1 !!! κατι σε αγγλικο εχεις ?? γιατι σε ελληνικα δεν πιστευω ν αυπαρχει !!! :-D

  • georgekaras

    και πλαινος χορηγος πλεον.Καλα αμα εχουν κοινα καυσιμα και λιπαντικα το 2021 θα γινουν ακομα χειροτερα τα πραγματα

  • Mika

    Για να δουμε τα αποτελεσματα αυτης της συνεργασιας…..!!