Η VW φαίνεται έχει αφήσει πίσω της το Dieselgate μιας και όπως προκύπτει από τα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2017, είδε τα συνολικά της έσοδα να αυξάνονται κατά 13,4 δις ευρώ (+6,2%) σε σχέση με το 2016, φτάνοντας τα 230,68 δις ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη άγγιξαν τα 17,04 δις ευρώ (+16,5%).

H καθαρή ρευστότητα μειώθηκε από τα 27,18 δις ευρώ στα 22,38 δισ. ευρώ, πτώση 17,7%, λόγω της αποπληρωμής των υποθέσεων που σχετίζονται με το Dieselgate (πρόστιμα, επαναγορά αυτοκινήτων, κόστος ανακλήσεων κτλ). Η VW έχει διαθέσει περίπου 25 δισ. ευρώ για να καλύψει πρόστιμα, αγωγές και επισκευές οχημάτων που σχετίζονται με το σκάνδαλο ντίζελ.

Τα συνολικά κέρδη του VW Group το 2017 ανήλθαν σε 13,91 δις ευρώ προ φόρων και στα 11,64 δις ευρώ μετά φόρων, σχεδόν διπλάσια από τα κέρδη του 2016, με τις πωλήσεις του VW Group να ξεπερνούν τα 10,7 εκατ. οχήματα.

Το περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεων αυξήθηκε από το 6,7% έναν χρόνο πριν, στο 7,4%.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων της Volkswagen να καταβληθεί μέρισμα στους μετόχους της, ύψους 3,9 ευρώ ανά μετοχή (€2 πέρυσι) και 3,96 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή (2,06 ευρώ πέρυσι).

Για το 2018 ο γερμανικός όμιλος αναμένει περαιτέρω αύξηση των εσόδων, κατά 5%, με το περιθώριο κερδών να κυμαίνεται μεταξύ 6,5% και 7,5%. Επίσης τονίζει πως η κερδοφορία θα δεχθεί πλήγμα την επόμενη χρονιά λόγω των επενδύσεων 34 δισεκατομμυρίων στα ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, οι πωλήσεις οχημάτων θα διαμορφωθούν, το τρέχον έτος, λίγο υψηλότερα από τα 10,7 εκατομμύρια, εν μέσω των συνεχιζόμενων δυσμενών συνθηκών της αγοράς.