Η VW φαίνεται έχει αφήσει πίσω της το Dieselgate μιας και όπως προκύπτει από τα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2017, είδε τα συνολικά της έσοδα να αυξάνονται κατά 13,4 δις ευρώ (+6,2%) σε σχέση με το 2016, φτάνοντας τα 230,68 δις ευρώ, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη άγγιξαν τα 17,04 δις ευρώ (+16,5%).

H καθαρή ρευστότητα μειώθηκε από τα 27,18 δις ευρώ στα 22,38 δισ. ευρώ, πτώση 17,7%, λόγω της αποπληρωμής των υποθέσεων που σχετίζονται με το Dieselgate (πρόστιμα, επαναγορά αυτοκινήτων, κόστος ανακλήσεων κτλ). Η VW έχει διαθέσει περίπου 25 δισ. ευρώ για να καλύψει πρόστιμα, αγωγές και επισκευές οχημάτων που σχετίζονται με το σκάνδαλο ντίζελ.

Τα συνολικά κέρδη του VW Group το 2017 ανήλθαν σε 13,91 δις ευρώ προ φόρων και στα 11,64 δις ευρώ μετά φόρων, σχεδόν διπλάσια από τα κέρδη του 2016, με τις πωλήσεις του VW Group να ξεπερνούν τα 10,7 εκατ. οχήματα.

Το περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεων αυξήθηκε από το 6,7% έναν χρόνο πριν, στο 7,4%.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο θα προτείνουν στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων της Volkswagen να καταβληθεί μέρισμα στους μετόχους της, ύψους 3,9 ευρώ ανά μετοχή (€2 πέρυσι) και 3,96 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή (2,06 ευρώ πέρυσι).

Για το 2018 ο γερμανικός όμιλος αναμένει περαιτέρω αύξηση των εσόδων, κατά 5%, με το περιθώριο κερδών να κυμαίνεται μεταξύ 6,5% και 7,5%. Επίσης τονίζει πως η κερδοφορία θα δεχθεί πλήγμα την επόμενη χρονιά λόγω των επενδύσεων 34 δισεκατομμυρίων στα ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, οι πωλήσεις οχημάτων θα διαμορφωθούν, το τρέχον έτος, λίγο υψηλότερα από τα 10,7 εκατομμύρια, εν μέσω των συνεχιζόμενων δυσμενών συνθηκών της αγοράς.

  • Είμαστε σίγουροι ότι, το λογισμικό που υπολόγισε τα ποσά δεν ήταν “πειραγμένο”………….???????
    χαχαχαχα

    • Moby Dick

      Περαστικά! Και καλή χώνεψη!

  • Tsou Kostas

    αγοράζεις 2 αυτοκίνητα 20.000 ευρώ το κάθε ένα. Το ένα μαγαζί έβγαλε από εσένα κέρδος 2.000 ευρώ, και το άλλο 3.200 ευρώ. Ποιος σε έχει χουφτώσει?

    • Ο Μπαφοντίνας

      Κανένας απο τους 2, με το ζόρι τα αγόρασες τα αυτοκίνητα;

    • αν το ενα ειναι φουλ εξτρα και εβγαλε 3.200 ενω το αλλο βασικο εξοπλισμο και εβγαλε 2000…… με πειραζει ομως ???

    • a_f_a

      Αρθρο υπολογίζει οτι η VW βγάζει 800ε κατα μέσο όρο ανα μοντέλο. καμία σχεση με χιλιάδες ευρώ και κτηνώδη περιθώρια κέρδους.
      http://www.dw.com/en/big-carmakers-big-profits/a-19480709

    • Tsou Kostas

      Ωραίο. Λογικά η Seat θα βάζει 800 από την τσέπη της, και η Skoda θα σου έχει και μια Τσέχα δεμένη στο πορτ παγκάζ.

    • a_f_a

      δε κατάλαβα. έχεις εσυ κάποια άλλα στοιχεία ή πληροφόρηση;

    • Tsou Kostas

      όχι, απλά αμφισβητώ την έρευνα. Δεν μου κάθετε το Skoda να είναι κατά 80% ίδιο και να κοστίζει 20% λιγότερο, αλλά παράλληλα η VW να έχει το μικρότερο περιθωριο κέρδους από όλους. Πρώτα από όλα δεν είναι στην φιλοσοφία τους κάτι τέτοιο, (Όπως και της Τουοτα), που όπως βλέπεις είναι η χειρότερη. Απλά θα έχουν δώσει ψεύτικα στοιχεία για να ξεκαρφωθούν ότι πουλάνε ακριβά Seat, κάτι που είναι 150% στην φιλοσοφία τους.

  • Ο Μπαφοντίνας

    Τι δεν έκλεισε τελικά;
    Που είναι αυτοί οι οικονομικοί αναλυτές του σάιτ που προέβλεπαν κατάρρευση της εταιρίας εξαγορά της απο Ιταλικά κεφάλαια και έτρεχαν να αγοράσουν μετοχές της όσο ήταν στον πάτο,λογικά σήμερα με αυτές τις μετοχές θα είναι ζάμπλουτοι και θα κυκλοφορούνε τουλάχιστον με ferrari σαν πιστοί Ιταλολάγνοι.

    • Lefteris2432

      εδω θα αγοραζε το fiat group το vag…:p

    • Lefteris2432

      εδω θα αγοραζε το fiat group το vag…:p

    • εχουν λιποθυμησει απο τους ρυπους !!!!!!!!! αχχαχααχαχχαχχ

  • Αννίβας

    Με τα πλαστικά που έβαλαν και τις γυφτιές που έκαναν στο T-Roc το περιθώριο κέρδους θα πάει σε διψήφια νούμερα.

    • a_f_a

      οντως με κάτι επιλογές τελευταία δείχνουν μια αμηχανία στο πως να κερδίσουν παραπάνω. νομιζω με την ανοδο σεατ σκοντα, χασαν λίγο τη μπαλα μέσα στο γκρουπ και στις ισορροπίες. οπως λες το τ-ροκ ειναι το πιο τρανταχτό και απαράδεκτο παράδειγμα.

    • Tsou Kostas

      αυτό είπα και εγώ, αλλά δεν το κατάλαβε κανείς… όχι μόνο για το Τ-Roc, αλλά γενικά.