Το Νοέμβριο του 2016, κατά την εκδήλωση για το λανσάρισμα του Skoda Kodiaq, ο επικεφαλής της φίρμας, Bernhard Maier, είχε αποκαλύψει ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα πλάνα ενσωμάτωσης ηλεκτρικών ή/και υβριδικών μοντέλων στην ήδη υπάρχουσα γκάμα. Πιο συγκεκριμένα είχε πει:

Θα ξεκινήσουμε με το Superb καθώς έχει την καλύτερη δυναμική στην Κίνα, όπου περιμένουμε την υψηλότερη ζήτηση.

Και είχε συνεχίσει σχολιάζοντας το γεγονός ότι η Skoda μάλλον άργησε να μπει στον συγκεκριμένο χώρο:

Κάποιοι μπορεί να πούνε ότι αργήσαμε, αλλά στην πραγματικότητα, βλέπουμε το 2019 ως το σημείο που η ζήτηση για τέτοιου είδους αυτοκίνητα θα φτάσει στο επίπεδο που χρειάζεται για να πέσουν τα κόστη.

Όχι ότι η Skoda θα προσφέρει κάποιου είδους bespoke τεχνολογία… δεν χρειάζεται άλλωστε. Το plug-in υβριδικό Superb, θα βασίζεται στο Volkswagen Passat GTE και ανάλογα “δάνεια” θα γίνουν και για άλλα μοντέλα.

Ως μάρκα, η Skoda δεν χρειάζεται να είναι η πρώτη στην αγορά – χρειάζεται να προσφέρει τεχνολογία που θέλει ο κόσμος, σε τιμή που να μπορεί να πληρώσει. Γι’ αυτό στόχος μας είναι το 2019.

Έτσι, το Skoda Superb PHEV θα παίρνει κίνηση από έναν 1.400αρη TSI απόδοσης 156 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 85 kW (115 ίππων) με 400 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το υβριδικό σύνολο παράγει 218 άλογα με τη κίνηση να περνά στον δρόμο μέσω ενός 6-τάχυτου DSG κιβωτίου.

Και ενώ το Passat διαθέτει μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 9,9 kWh, που του χαρίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ., το Superb θα έχει μεγαλύτερες, 13 kWh, κάτι που σημαίνει ότι η κίνηση με μηδενικές εκπομπές θα ανέρχεται στα 70 χλμ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής κινητήρων της τσέχικης μάρκας, Martin Hrdlicka, αν υπάρχει αρκετή ζήτηση από την αγορά θα δούμε το ίδιο σύνολο και στο Kodiaq, ή και στα Karoq και Octavia, αλλά με μικρότερη απόδοση.