Έναν χρόνο μετά την παρουσίασή της CTR στην έκθεση της Γενεύης, η RUF έφερε στην ίδια έκθεση την έκδοση παραγωγής. H CTR αποτελεί το πρώτο in-house σχεδιασμένο και εξελιγμένο supercar της, παρότι έχει ρετρό στοιχεία που προέρχονται από την 911 του 1987, αποτίοντας φόρο τιμής στην CTR Yellow Bird.

Το νέο supercar της RUF διαθέτει ένα carbon monocoque σασί, ολοκληρωτικά σχεδιασμένο από αυτήν, όντας το πρώτο μοντέλο της που το χρησιμοποιεί. Το εμπρός μέρος παραμόρφωσης είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, και ενσωματώνει το roll cage, με την ανάρτηση να διαθέτει διπλά ψαλίδια σε pushrod διάταξη, τόσο για το εμπρός και πίσω άξονα.

Κάτω από το πίσω καπό τοποθετείται ένας twin-turbo 3,6-λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας, απόδοσης 710 ίππων στις 6.750 Nm σ.αλ και 880 Nm ροπή από τις 2.750 σ.αλ. Ο κινητήρας της RUF κάνει χρήση ξηρού κάρτερ, έτσι ώστε να παρέχει σταθερή πίεση λαδιού σε κάθε συνθήκη.

Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και φυσικά ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το συνολικό βάρος του είναι μόλις 1.200 κιλά, καθώς το αμάξωμα είναι από carbon, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,5 δευτ., με τα 200 χλμ/ώρα να τα βλέπεις στο κοντέρ σε χρόνο κάτω των 9 δευτερολέπτων. Έχει τελική ταχύτητα 360 χλμ/ώρα.

Πατάει σε σφυρήλατες μονομπούλονες 19άρες ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά 245/35 για τον εμπρός άξονα και 305/30 για τον πίσω. Αυτές κρύβουν τους carbon-cermamic δίσκους, διαστάσεων 380 χλστ. εμπρός και 350 χλστ. πίσω, με δαγκάνες έξι και τεσσάρων πιστονιών, αντίστοιχα.

Το εσωτερικό του CTR είναι αρκετά λιτό και μινιμαλιστικό, καθώς έχει χώρο για μόνο δύο θέσεις, κάνοντας εκτενή χρήση ελαφριών υλικών. Το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας είναι επενδυμένο με alcantara, ενώ υπάρχει δέρμα και carbon, με την RUF να προσπαθεί να διατηρήσει τη retro εικόνα του παλιού μοντέλου.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα περιοριστεί στα 30 αντίτυπα (συν ένα το πρωτότυπο), και θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη πόλη Pfaffenhausen, στην Γερμανία. Η τιμή του είναι αρκετά τσουχτερή μιας και ξεκινά από τις 750.000 ευρώ.

  • jonjon

    Εξαιρετική !
    Old school γκάζια!

  • Fotis

    Ερωτας….

  • zet125

    Και γαμω!!!

  • Anestis Genk

    Αερόψυκτο ή υδρόψυκτο;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλημερα Ανεστη.
      Υδροψυκτο, ουσιαστικα πρόκειται για τον αεροψυκτο 3.6 turbo της 993 που εξελιχθηκε σε υδροψυκτο στην 996.
      Ο αεροψυκτος,περα απο τα όποια προβληματα διαθεσιμοτητας ,δεν θα επαιρνε έγκριση τυπου λογω εκπεμπομενων ρυπων,επισης σημαντικο να πουμε οτι ο συγκεκριμενος δεν υπεφερε απο την καταστροφικη αστοχια του ρουλεμαν στροφαλου.
      Ευχαριστω.

    • Anestis Genk

      Ναι κι εγώ αυτό φαντάστηκα μετά που ξαναείδα το πρόσθιο σπόϊλερ.
      Για τους ρύπους δεν είμαι σίγουρος πως ισχύει καθώς οι κατασκευαστές που βγάζουν κάτω από 1000 αυτοκίνητα τον χρόνο έχουν άλλους κανονισμούς και η Singer χρησιμοποιεί αερόψυκτους. Έχω μάλιστα την υποψία πως τους φτιάχνει η ίδια.

      Το μοτέρ της 993 είχε υδρόψυκτες κεφαλές και αερόψυκτους κύλινδρους ή θυμάμαι λάθος;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ανεστη,καλησπερα η 993 ειναι οντως αμιγως αεροψυκτη.
      Τονιζω πως επειδη με εβαλες σε προβληματισμο το εψαξα.
      Ευχαριστω
      Υ.Γ
      Για τους ρυπους,πρεπει να εχεις δικιο.

  • xtra

    μαναρι μου ομορφο ! πραγματικα τελεια !
    Κουκλα ικανη και απερριτη !

  • Sciroccakias

    Έρωτας!!!

  • Mika

    Καταπληκτικη!