Στις αρχές της εβδομάδας, είδες ένα Tesla Model 3 να γίνεται το πρώτο που μπήκε για μερικούς γρήγορους γύρους στη Laguna Seca. Πιο συγκεκριμέν, το entry-level μοντέλο της Tesla κατάφερε και έγραψε εννιά γύρους, με τον καλύτερο στο 1:57.50. Ο οδηγός, όμως, φάνηκε ότι δεν πίεζε, ενώ ο ίδιος μας αναφέρει ότι με την Porsche Cayman GT4 έχει γράψει 1:41.

Ο Crowley ανέφερε ότι ξεκίνησε το session του με την αυτονομία του Model 3 στα 369 χλμ., και όταν βγήκε από την πίστα η αυτονομία του αυτοκινήτου ήταν 151 χλμ., με την απόσταση που διένυσε το αυτοκίνητο μέσα σε αυτή να ήταν 32 χλμ.

Στο παραπάνω video, όμως, θα δεις την κατάσταση των φρένων, μετά την επίσκεψη του στην πίστα. Θεωρείς λογική την φθορά τους; Φταίει η Tesla ή εταιρία κατασκευής των φρένων;

Bonus: Δες πόσα χλμ. μπορεί να καλύψει το Model 3, όταν ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει 0 χλμ. αυτονομίας.