Τις προηγούμενες μέρες, η Porsche βρέθηκε στο Nurburgring Nordschleife στην προσπάθεια της να γράψει χρόνο με την 911 GT3 RS, και σύμφωνα με πληροφορίες από το site Bridge-to-Gantry το λαχανί αυτοκίνητο κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 7 λεπτών. Πιο συγκεκριμένα, η Porsche μετά από κάποιους αργούς γύρους κινηματογράφησης, έκανε τρεις γρήγορους γύρους, όλοι τους άνετα κάτω των 7 λεπτών, ενώ ο ταχύτερος εξ αυτών ήταν περίπου στο 6:55 – 6:56.

Αν τελικά ισχύει αυτός ο χρόνος για την 991.2 GT3 RS –που διέθετε το Weissach πακέτο– τότε μιλάμε για έναν εξωφρενικά γρήγορο γύρο, όντας μόλις 9 δευτ. πιο αργός από την 911 GT2 RS. Να θυμίσω, όμως, ότι η τελευταία αποδίδει 700 άλογα στις 7.000 σ.α.λ., από τον εξακύλινδρο boxer κινητήρα, 3,8 λίτρων, με δύο turbos, με τη ροπή να είναι στα 750 Nm ροπής, από τις 2.250 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Η δύναμη της περνά αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω ενός εκπληκτικού αυτόματου PDK κιβωτίου 7 σχέσεων, και το βάρος της αγγίζει τα 1.470 κιλά.

Από την άλλη, η 911 GT3 RS φορά έναν 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 520 άλογα στις 8.250 σ.α.λ και 460 Nm ροπής, με τη δύναμη να περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου PDK κιβωτίου 7 σχέσεων και το βάρος της να αγγίζει τα 1.430 κιλά.

Δεν ήταν, όμως, μόλο η Porsche που βρέθηκε στην διάσημη γερμανική πίστα, καθώς ξέρουμε από την προηγούμενη εβδομάδα ότι για την δικιά της προσπάθεια πήγε και η Chevrolet με τη νέα Corvette ZR1. Η αμερικάνικη εταιρία είχε κάνει σαφές κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, ότι θέλει με το νέο μοντέλο της να σπάσει το “φράγμα” των 7 λεπτών στην πίστα του Nurburgring.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, όμως, η άσπρη Corvette δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από χρόνο κοντά στο 7 λεπτά και 12 δευτ. Χρόνος εκ των πραγμάτων εντυπωσιακός και πολύ γρήγορος, αλλά μόλις σχεδόν 7 δευτ. πιο γρήγορος από το μοντέλο που αντικαθιστά, και που είχε γράψει η εταιρία το 2011. Παραμένει άγνωστο, όμως, αν οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές.