Μετά την ανακοίνωση της Mercedes ότι αποχωρεί από το DTM στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής χρονιάς για χάρη της εμπλοκής της στην Formula E, γίνεται ένας “αγώνας δρόμου” εκ μέρους των ιθυνόντων του θεσμού, κaι ιδίως του επικεφαλής του Gerhard Berger, για να βρουν κατασκευαστές που θα ήθελαν να συμμετέχουν από το 2019 και εξής στο πρωτάθλημα. Ο Αυστριακός πρώην πιλότος της Formula 1 είχε μεν δηλώσει στο παρελθόν ότι θα μπορούσε να υπάρξει ένα πρωτάθλημα με δύο μόνο κατασκευαστές,κάτι το οποίο είχε συμβεί την εξαετία 2006-2011, αλλά όλοι γνωρίζουν δε ότι, δεδομένου πως BMW και Αudi επανεξετάζουν το μέλλον τους στο DTM, η ανάγκη εύρεσης νέων κατασκευαστών για το πρωτάθλημα του 2019 είναι περισσότερο επιτακτική όσο ποτέ.

Ο Berger νιώθει αισιόδοξος ως προς την εύρεση του τρίτου κατασκευαστή, αλλά ο χρόνος είναι αμείλικτος και άπαντες στο DTM πρέπει να εργαστούν στην μετά-Mercedes εποχή. Οι συζητήσεις με τους Ιάπωνες είναι σε καλό δρόμο για την αναβίωση της Class One σε ένα “παγκόσμιο” πρωτάθλημα στο οποίο γερμανοί κι ιάπωνες κατασκευαστές θα μπορούν, με τους ίδιους κανονισμούς, να αγωνίζονται εκατέρωθεν στα πρωταθλήματα.

Συνολικά, έχουμε ίδιες απόψεις για διάφορα θέματα που αφορούν τη συνεργασία μας και γνωρίζουμε ότι, αν συνδυάσουμε τις δυνάμεις μας, τότε θα έχουμε έχουμε ακόμα καλύτερες ευκαιρίες στην αγορά και στο μέλλον .

Θα μπορούσαμε να διοργανώσουμε 2 αγώνες κοινούς αγώνες, εκτός των αντίστοιχων πρωταθλημάτων, έναν στη Γερμανία και έναν στην Ιαπωνία.

Επιστρέφοντας στην αναζήτηση κατασκευαστών στη Γηραιά Ήπειρο, αυτό που δεν ήταν γνωστό έως σήμερα ήταν ότι o Berger βρισκόταν σε προχωρημένες συζητήσεις με την Volkswagen και τον νέο CEO της, τον Herbert Diess, για μια πιθανή είσοδο του γερμανικού κολοσσού στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Ας δούμε τι ανέφερε σχετικά σε συνέντευξη σε γερμανικό μέσο:

Ο άνθρωπος που θα πάρει τις σχετικές αποφάσεις και που είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για μια τέτοια κίνηση είναι ο κ. Diess. Έχουμε δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα γόνιμο διάλογο, μια ανταλλαγή απόψεων για αυτό το ενδεχόμενο, αλλά, προς το παρόν, δεν τίθεται κανένα θέμα εισόδου για την VW στο DTM.

Χρειαζόμαστε έναν τρίτο κατασκευαστή, ιδίως τώρα που υπάρχουν κοινά εξαρτήματα και λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν την ιδανική προϋπόθεση εισόδου στο DTM.

Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένα χρονικό παράθυρο για κάποιον ενδιαφερόμενο που θα ήθελε να επιβεβαιώσει την είσοδό του στο πρωτάθλημα.

Πάντως, στην περίπτωση που κανένας νέος κατασκευαστής δε θα εισέλθει στο πρωτάθλημα του 2019, ο επικεφαλής του DTM ελπίζει στην ετοιμότητα BMW και Audi να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός (μεταβατικού) πρωταθλήματος με δύο κατασκευαστές.