Η Mazda ανακοίνωσε την MY2019 έκδοση του MX-5. Το μοντέλο αποκτά αυτόματο σύστημα πέδησης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει Apple Carplay και Android Auto. Το αυτοκίνητο αποκτά τηλεσκοπικό τιμόνι, νέα οθόνη και νέες δερμάτινες επενδύσεις.

Υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου 16″, η υφασμάτινη οροφή προσφέρεται σε περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά η σημαντικότερη αλλαγή είναι πως ο 2.000 κ.εκ κινητήρας αποδίδει 184 άλογα με 205 Nm ροπής, μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 24 άλογα, αφού το μοντέλο σήμερα αποδίδει 160 άλογα με 200 Nm ροπής.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αποκτά νέα εξαγωγή, νέα εισαγωγή, νέες βαλβίδες, νέα πιστόνια, νέες μπιέλες και νέο στροφαλοφόρο άξονα. Εκτός από αυξημένη ιπποδύναμη, ο κινητήρας στροφάρει και ψηλότερα, μιας και το όριο περιστροφής του έχει αυξηθεί από τις 6.800 στις 7.500 σ.α.λ. Ο 1.500αρης SKYACTIV-G κινητήρας δυναμώνει και αυτός και πλέον αποδίδει 132 άλογα με 152 Nm ροπής, ενώ παράλληλα προφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Και οι δύο κινητήρες πληρούν τους κανονισμούς εκπομπών Euro 6d.

  • DimitrisPat

    Τουρμπίστε το το ριμαδι!!!

    • LOL

      δεν ειναι ετσι απλο θελει πολυ δουλεια για turbo και αυτο γιατι το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να μην αποδιδει τοση ιπποδυναμη χαμηλα.

    • DimitrisPat

      Άλλα πολυ πιο απλα αυτοκίνητα έχουν μια χαρα επιδοσεις.. σορι αλλα αυτη η ροπη που κοντραρει 1000αρης κινητηρας είναι τραγικη

    • rous

      Σχεδον ιδια ροπη εχει το 900 Fiat Panda ( με το 1.5 Skyactive ) απο τις 1900 στροφες.

    • DimitrisPat

      χαχαχα αστα να πανε!

    • Herc

      Για γελια η συγκριση και τραγικη, απλα.Μια χαρα θα παει το αμαξι.Στην μπανανια δεν μας φτανουν 185 αλογα και 21 κιλα ροπη.Γεμισαμε απο γρηγορους τις πλατειας-καφετεριας και των φαναριων.Το αυτοκινητο αυτο ειναι για τους αλλους.

    • DimitrisPat

      ‘Οτι πεις.. μαλλον εσυ θα σαι απο αυτους που τρέχουν σε πιστες κ θα ξερουν. Έμεις δεν πρεπει μαλλον θα έχουμε αποψη.

    • DimitrisPat

      ‘Οτι πεις.. μαλλον εσυ θα σαι απο αυτους που τρέχουν σε πιστες κ θα ξερουν. Έμεις δεν πρεπει μαλλον θα έχουμε αποψη.

    • Christos Dimou

      Το 124 turbo είναι. :)

    • Christos Dimou

      Δεν το χρειάζεται. Μία χαρά πάει έτσι. Αν θέλεις 0-100 τότε δεν θα αγοράσεις Miata.

    • Chris

      Περίεργη η τακτική της Mazda με τους ατμοσφαιρικούς, αυτό την πέταξε και έξω από κάποιες αγορές που φορολογούν ανάλογα με τα κυβικά.Ούτε και καμία φοβερή οικονομία καυσίμου έχουν, ούτε απόδοση.

    • DimitrisPat

      ακριβως! Κ μια χαρα κ πιο δυνατο ( δε λεμε για ακραια HP & NM) και ισως και με μικροτερους κινητηρες

    • DJ_D

      Βέβαια τα τελευταία 4-5 χρόνια, κάθε χρονιά ανακοινώνει ότι έκανε νέο ρεκόρ πωλήσεων, οπότε οι αγορές που βγήκε μάλλον ήταν ελάχιστης σημασίας για αυτήν. Ελλάδα π.χ.;

    • Ζεζαντέλικ

      Το αμάξι το παίρνεις για να στρίβεις όχι για τα 0-100.

    • DimitrisPat

      Δηλαδη αμα είχε παρπάνω ροπη δεν θα εστριβε ή μαλλον θα εκανε τρελο 0-100?! Οτι να ναι

    • Ζεζαντέλικ

      Το αμάξι δεν χρειάζεται παραπάνω ροπή. Δεν χρειάζεται καλύτερη επιτάχυνση και ρεπρίζ.
      Το αμάξι αυτό είναι φτιαγμένο για να στρίβει στο όριο στις ψηλές rpm.

      Άμα τουρμπιστεί θα αλλοωθεί o χαρακτήρας του αμετάτρεπτα.

    • palp

      Συγγνώμη αλλά δεν είναι έτσι. Τότε γιατί αύξησε την ιπποδύναμη και έκανε πιο ισχυρούς κινητήρες;
      Τα Elise γιατί βγαίνουν από 136 έως 240 άλογα;
      Επίσης από την προηγούμενη γενιά του MX5 γινόταν χαμός με Supercharger turbo λύσεις κλπ. O κόσμος ζητούσε και ζητά πιο ισχυρό αυτοκίνητο.

    • DimitrisPat

      Δηλαδη αμα είχε παρπάνω ροπη δεν θα εστριβε ή μαλλον θα εκανε τρελο 0-100?! Οτι να ναι

  • SAMURAI-66

    Κλασικη αξια,και αυτο το γνωριζει καλα η mazda δημιουργωντας πεπλο μυθου γυρω του δινοντας του για να συνεχισει την καριερα του!

  • mj

    Aχ !
    Αν και είναι το τελευταίο πρόβλημα της χώρας θα πω:
    ΕΛΕΟΣ με την απουσία της Mazda !

  • Christos Dimou

    Ελάχιστη σημασία για τον μέσο Έλληνα.

  • εξαιρετικό. ατμόσφαιρα, απόκριση, στροφάρισμα ψηλά, χαμηλό βάρος, πισωκούνα. απολαυστική πρόταση. για τη χαρά της οδήγησης. το μοναδικό σπορ αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή σε αυτά τα λεφτά.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο αλλά δε το ‘χουμε ακόμα εδώ! ΦΕΡΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

  • Viper Srt Charger

    DODGE=TORQUE
    MAZDA= ZERO

  • Viper Srt Charger

    DODGE=TORQUE
    MAZDA= ZERO